Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
donderdag 25 oktober 2012 om 09:03
Motnong meisjes,
Tablethoes gemaakt van een kinderboek is bijna af. Ik vind hem best gaaf geworden, zal als hij af is een plaatje plaatsen.
Peacy lijkt me een goed plan om met mw te gaan praten als je het echt niet meer trekt mag je hier een week/weekend komen uitrusten.
Tablethoes gemaakt van een kinderboek is bijna af. Ik vind hem best gaaf geworden, zal als hij af is een plaatje plaatsen.
Peacy lijkt me een goed plan om met mw te gaan praten als je het echt niet meer trekt mag je hier een week/weekend komen uitrusten.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 25 oktober 2012 om 09:17
peecee,
Apa kan me voorstellen dat je het springen leuk vind. Ik heb een hoepel je bent in beweging én het brengt het kind in je naar boven.
Weet iemand of je ergens proeflapjes stof jan krijgen. Ik heb namelijk Nasr een klein beetje stof nodig..
Apa kan me voorstellen dat je het springen leuk vind. Ik heb een hoepel je bent in beweging én het brengt het kind in je naar boven.
Weet iemand of je ergens proeflapjes stof jan krijgen. Ik heb namelijk Nasr een klein beetje stof nodig..
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 25 oktober 2012 om 09:23
donderdag 25 oktober 2012 om 10:09
quote:neweve schreef op 25 oktober 2012 @ 09:03:
Motnong meisjes,
Peacy lijkt me een goed plan om met mw te gaan praten als je het echt niet meer trekt mag je hier een week/weekend komen uitrusten.MW gisteravnd gemaild, wet ook wel wat ze gaat zeggen hoor, maar ze kan me misschien nog wat handvaten geven.
Motnong meisjes,
Peacy lijkt me een goed plan om met mw te gaan praten als je het echt niet meer trekt mag je hier een week/weekend komen uitrusten.MW gisteravnd gemaild, wet ook wel wat ze gaat zeggen hoor, maar ze kan me misschien nog wat handvaten geven.
donderdag 25 oktober 2012 om 10:29
Ik hoop dat hij de verkiezingen weer wint:
http://nos.nl/artikel/433 ... beslist-over-abortus.html
Ik ben denk ik voor t eerst in mn leven fan
http://nos.nl/artikel/433 ... beslist-over-abortus.html
Ik ben denk ik voor t eerst in mn leven fan
Been there, done that, got the T-shirt.
donderdag 25 oktober 2012 om 10:56
http://nl.wikipedia.org/wiki/3T
Echt afschuwelijk.
Achteraf had ik liever deze op mn kamer gehad:
Echt afschuwelijk.