Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
donderdag 25 oktober 2012 om 11:12
quote:vlammetje_ schreef op 25 oktober 2012 @ 11:05:
En ook al is Stout zo ontzettend galant en behulpzaam, hoge verwachtingen leggen wel extra druk op dat moment dat ik weer ga buitenspelen.
Geen paniek, gewoon gezamenlijk rekken en strekken vooraf. En voor erna en beetje tijgerbalsem.
Nooit verwisselen met glijmiddel trouwens, die tijgerbalsem.
En ook al is Stout zo ontzettend galant en behulpzaam, hoge verwachtingen leggen wel extra druk op dat moment dat ik weer ga buitenspelen.
Geen paniek, gewoon gezamenlijk rekken en strekken vooraf. En voor erna en beetje tijgerbalsem.
Nooit verwisselen met glijmiddel trouwens, die tijgerbalsem.
donderdag 25 oktober 2012 om 11:44
donderdag 25 oktober 2012 om 12:14
donderdag 25 oktober 2012 om 12:31
Sam, is een combinatiesnoepje van smint en dextro. Net zo fris als een smintje dus, maar geeft dan ook nog wat extra energie. Erg lekker, zeker als je even een vermoeidheidsdipje hebt of zo. Ze liggen bij mij standaard in de auto (alleen doosje is bijna leeg) en heb nog geen nieuw doosje kunnen halen, omdat ze nog bijjna nergens te koop zijn.
donderdag 25 oktober 2012 om 12:37
donderdag 25 oktober 2012 om 12:44
donderdag 25 oktober 2012 om 12:48
Toen ex-mayaman hier verleden week was, vroeg hij om afscheidseks, was toen geen optie, mayakind was hier en volgende dag behandeling.
Nu ga ik hem vanmiddag nog zien, om spullen te halen en vraag ik me af of ik weer kan weigeren als hij dat zou vragen. Ik heb er totaal geen zin in, geen behoefte aan en zie het nut er ook niet zo van in.
Is dat heel erg bot of logisch?
Nu ga ik hem vanmiddag nog zien, om spullen te halen en vraag ik me af of ik weer kan weigeren als hij dat zou vragen. Ik heb er totaal geen zin in, geen behoefte aan en zie het nut er ook niet zo van in.
Is dat heel erg bot of logisch?
donderdag 25 oktober 2012 om 12:53
donderdag 25 oktober 2012 om 13:03
Sjee Maya, als je niet wilt, wil je niet hoor!! En ook niet als ie die setjes gaat geven hoor!!
Thee en ijsblokjes had ik ook in de planning staan
Vlammetje; ik was ook doodsbenauwd voor mn 1e date na tijden vaste minnaar en al helemaal toen ik date irl zag (lees: lekker lijf), maar het is ontzettend meegevallen! Dus gewoon doen!!
Mintz klinkt goed, al geldt hier hetzelfde als bij Sam, hou het meestal al langer vol dan mn partner....
Pauze voorbij... Nog ff....!!!
Thee en ijsblokjes had ik ook in de planning staan
Vlammetje; ik was ook doodsbenauwd voor mn 1e date na tijden vaste minnaar en al helemaal toen ik date irl zag (lees: lekker lijf), maar het is ontzettend meegevallen! Dus gewoon doen!!
Mintz klinkt goed, al geldt hier hetzelfde als bij Sam, hou het meestal al langer vol dan mn partner....
Pauze voorbij... Nog ff....!!!
donderdag 25 oktober 2012 om 13:10
Zij jij was de eerste onverzadigbare toch?
Bij mij begint dat nu ineens te komen...
Lieverd, nog een paar uurtjes en dan genieten! Komt goed!
En een lekker lijf met goede skills en een lekkere kop heb je gewoon meer dan verdiend!
Maya, niet invullen voor of vanuit hem redeneren... maar bij jezelf blijven, dat is het meest eerlijke en juiste om te doen. Moeilijk misschien, maar wel eerlijk voor alle partijen...
Bij mij begint dat nu ineens te komen...
Lieverd, nog een paar uurtjes en dan genieten! Komt goed!
En een lekker lijf met goede skills en een lekkere kop heb je gewoon meer dan verdiend!
Maya, niet invullen voor of vanuit hem redeneren... maar bij jezelf blijven, dat is het meest eerlijke en juiste om te doen. Moeilijk misschien, maar wel eerlijk voor alle partijen...
donderdag 25 oktober 2012 om 13:46
Maya, het is over! Hij heeft niet het recht afscheidssex te eisen, wat een kul. Als jij zin in hem hebt zou het kunnen gebeuren maar hij heeft niks te eisen.
Als hij je de setjes gegeven heeft is het de normaalste zaak van de wereld dat je ze meeneemt, desnoods uit de kast jat (oké ik ben slecht) of moet je alle verjaarskadoos ook terug geven?
Als hij je de setjes gegeven heeft is het de normaalste zaak van de wereld dat je ze meeneemt, desnoods uit de kast jat (oké ik ben slecht) of moet je alle verjaarskadoos ook terug geven?