Seksklets 45
maandag 8 oktober 2012 om 21:02
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.
Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!
Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )
- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje
-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.
-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!
Hou het respectvol en gezellig.
En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
donderdag 25 oktober 2012 om 14:13
Haha, was een grapje natuurlijk, iedereen is hier graag anoniem. Schuilt wel een ware kern in trouwens, want ik wil nog regelmatig nicks door elkaar halen. Sommige nicks verbind ik echter meteen aan de foto die ik ooit heb gezien op het fototopic van een paar jaar terug. En zeker na een meet forumt het altijd heel anders, omdat je een duidelijker beeld van iemand hebt!
donderdag 25 oktober 2012 om 14:27
Goede middag allemaal,
Hier een fikse kou onder de leden..pffffff
Kan wel de hele dag in mijn bed liggen, maar gaan we niet doen dus....
Maya en Tamara, mijn vrouw is halverwege 50 tinten donker ook afgehaakt. Teveel van hetzelfde. Is nu de nieuwe van Daphne Dekkers aan het lezen en vind het een héél mooi en grappig boek. (als jullie het willen hebben weten jullie de weg
)
Zij: lees dat jou vernieuwde sexpeditie met date's een succes is geworden....En onverzadigbaar....
Sammie: gaat het al een beetje beter met de private parts below??
Vlammetje: Compliment voor je wijze keuze om pas op de plaats te maken in zo'n hectische tijd. En wanneer je eraan toe bent weet ik zeker dat je er dubbel (3x-4x...) zoveel van geniet.
Hier een fikse kou onder de leden..pffffff
Kan wel de hele dag in mijn bed liggen, maar gaan we niet doen dus....
Maya en Tamara, mijn vrouw is halverwege 50 tinten donker ook afgehaakt. Teveel van hetzelfde. Is nu de nieuwe van Daphne Dekkers aan het lezen en vind het een héél mooi en grappig boek. (als jullie het willen hebben weten jullie de weg
Zij: lees dat jou vernieuwde sexpeditie met date's een succes is geworden....En onverzadigbaar....
Sammie: gaat het al een beetje beter met de private parts below??
Vlammetje: Compliment voor je wijze keuze om pas op de plaats te maken in zo'n hectische tijd. En wanneer je eraan toe bent weet ik zeker dat je er dubbel (3x-4x...) zoveel van geniet.
donderdag 25 oktober 2012 om 14:41
donderdag 25 oktober 2012 om 14:48
Ja, toen ik besloot bij ex weg te gaan hebben we ook geen seks meer gehad. (terwijl die wel altijd goed was gebleven hoor). Minnaar heb ik toen ook gezegd dat ik het even niet kon, alleen de scharrel waar ik toen helemaal knetter van was ben ik blijven zien. Maar de verliefdheid ging weg, de seks was niet super en toen heb ik me er helemaal los van gemaakt.
donderdag 25 oktober 2012 om 15:12
Wat zit het leven toch raar in elkaar. Gelukkig heb je nu weer een stabiele basis gecreëerd van waaruit je weer vooruit kunt kijken.
Ik weet uit ervaring (en de meeste hier op het forum zo te lezen) dat ingrijpende dingen van het verleden je vormen voor de toekomst, en dat je er sterker door wordt. Ik weet zeker dat hetzelfde voor jou geld.
Ik weet uit ervaring (en de meeste hier op het forum zo te lezen) dat ingrijpende dingen van het verleden je vormen voor de toekomst, en dat je er sterker door wordt. Ik weet zeker dat hetzelfde voor jou geld.
donderdag 25 oktober 2012 om 18:02
Ik ben weer thuis, met een hele hoop spullen, er lag blijkbaar toch meer daar dan ik gedacht had, maar zonder de betreffende setjes. Reden: hij heeft het gemaakt om mij daar in te zien stralen en nu zal hij dat niet meer zien.
Tja...
En verder een hoop geneuzel dat ik het te vroeg heb opgegeven, er niet voor gevochten heb en dat hij de dingen die ik had aangekaart nu toch aan het oppakken was. Tja, als ik hem dan nog een paar maanden aan het lijntje had gehouden, wetende dat voor mij de liefde over is, dan had ik vast dat weer gehoord. Nu bij hem blijven, hiermee doorgaan, zou betekenen dat ik dat uit een soort van medelijden, gewoonte en omdat het zo vertrouwd is zou doen. Is dat dan wel eerlijk?
Toch onderweg in de auto af en toe wat twijfel gehad, doe ik hier wel goed aan, gooi ik niet iets weg wat wel mooi is geweest, had het weer iets moois kunnen worden?
Maar ik mis hem niet, ik mis de telefoongesprekken bijna niet, heb wel af en toe een moment dat ik iets aan hem zou willen vertellen, maar dat is toch niet genoeg?
Tja...
En verder een hoop geneuzel dat ik het te vroeg heb opgegeven, er niet voor gevochten heb en dat hij de dingen die ik had aangekaart nu toch aan het oppakken was. Tja, als ik hem dan nog een paar maanden aan het lijntje had gehouden, wetende dat voor mij de liefde over is, dan had ik vast dat weer gehoord. Nu bij hem blijven, hiermee doorgaan, zou betekenen dat ik dat uit een soort van medelijden, gewoonte en omdat het zo vertrouwd is zou doen. Is dat dan wel eerlijk?
Toch onderweg in de auto af en toe wat twijfel gehad, doe ik hier wel goed aan, gooi ik niet iets weg wat wel mooi is geweest, had het weer iets moois kunnen worden?
Maar ik mis hem niet, ik mis de telefoongesprekken bijna niet, heb wel af en toe een moment dat ik iets aan hem zou willen vertellen, maar dat is toch niet genoeg?
donderdag 25 oktober 2012 om 18:16
Maya, zo'n besluit is nooit welkom als de ander wel nog wil, dat blijft gewoon moeilijk...
Mijn ex heeft er 3 en een half jaar na de breuk nog last van kmdqt het weer zo mooi had kunnen zijn in zijn ogen.
Dat is verdrietig voor hem, en ik had hem anders gegund dan dat, maar ik kan hem niet redden ten koste van mezelf.
Geldt voor jou ook, dus hou dat voor ogen bij twijfelmomenten!
Mijn ex heeft er 3 en een half jaar na de breuk nog last van kmdqt het weer zo mooi had kunnen zijn in zijn ogen.
Dat is verdrietig voor hem, en ik had hem anders gegund dan dat, maar ik kan hem niet redden ten koste van mezelf.
Geldt voor jou ook, dus hou dat voor ogen bij twijfelmomenten!
donderdag 25 oktober 2012 om 18:33
Maya: voor jou. Ik denk ook dat het de juiste beslissing is. Maar klote blijft een afscheid altijd.
(kan trouwens ook wel begrijpen dat hij jou de setjes niet mee gaf....)
Zij: jij weer heerlijk aan het daten? Vorige week toch ook al? (ik dacht dat je niet zo vaak 'mocht' van Hij?
). Maar fijn!!! Jaloers 
(ik hou het dus nog wel een beetje in de gaten hier )
Hier in huize jahoe breekt regelmatig de hel los .
Straks een gesprek met een psych samen.
Ben benieuwd.
Aan alle oude bekenden
(kan trouwens ook wel begrijpen dat hij jou de setjes niet mee gaf....)
Zij: jij weer heerlijk aan het daten? Vorige week toch ook al? (ik dacht dat je niet zo vaak 'mocht' van Hij?
(ik hou het dus nog wel een beetje in de gaten hier )
Hier in huize jahoe breekt regelmatig de hel los .
Straks een gesprek met een psych samen.
Ben benieuwd.
Aan alle oude bekenden
donderdag 25 oktober 2012 om 19:07
Jahoe, wat leuk om je weer even hier te zien! Maar bij jullie dus ook niet alles koek en ei?
Ik zou je bijna willen vastbinden om te zorgen dat je hier blijft, heb je gemist, je hebt altijd van die heerlijke ongenuanceerde bijdragen!
Ergens snap ik hem ook wel, ik mag het dus wel aan als we (ooit?) ergens samen heen gaan of zullen zijn.
Nu even lief zijn voor een vriendin, ik ben weg!
Ik zou je bijna willen vastbinden om te zorgen dat je hier blijft, heb je gemist, je hebt altijd van die heerlijke ongenuanceerde bijdragen!
Ergens snap ik hem ook wel, ik mag het dus wel aan als we (ooit?) ergens samen heen gaan of zullen zijn.
Nu even lief zijn voor een vriendin, ik ben weg!
donderdag 25 oktober 2012 om 19:09
Stoutje, te zwaar voor jou smaak
Zal eens gaan lezen wat voor broekjesnatmakend verhaal jij hebt neergepend.
quote:stout1975 schreef op 25 oktober 2012 @ 17:30:
Jezus Peno, wat een therapeutisch verhaal!
Daar heeft lieve sexy Vlam toch ook niets aan?
Ome Stouts gratis advies voor de meisjes (mind you, alleen leuke meisjes he)
Zal eens gaan lezen wat voor broekjesnatmakend verhaal jij hebt neergepend.
quote:stout1975 schreef op 25 oktober 2012 @ 17:30:
Jezus Peno, wat een therapeutisch verhaal!
Daar heeft lieve sexy Vlam toch ook niets aan?
Ome Stouts gratis advies voor de meisjes (mind you, alleen leuke meisjes he)
donderdag 25 oktober 2012 om 19:10