Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
donderdag 25 oktober 2012 om 13:35
donderdag 25 oktober 2012 om 14:39
New. Dooreen ontmaskering van een TO kwam ik op een techniek die jij misschien wel boeiend vind
http://www.vumc.nl/afdelingen/over-vumc/nieuws/2276255/
Had er nog niet eerder over gelezen, terwijl ik toch best vaak op de VU site kijk.
http://www.vumc.nl/afdelingen/over-vumc/nieuws/2276255/
Had er nog niet eerder over gelezen, terwijl ik toch best vaak op de VU site kijk.
donderdag 25 oktober 2012 om 14:59
Missy ik kan me wel wat voorstellen bij de techniek. Je gebruikt immers minder zuurstof als je onderkoeld bent. Dat was een jaar geleden ook bij prins Friso, hij had een kans dat de schade kinderboek was omda5 hij door de sneeuw gekoeld werd...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.