Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Truste Grob.

Wat voor thee? Heb er iig 1 die op mn darmen werkt. Die is wel fijn.
Been there, done that, got the T-shirt.
Heb je buikpijn omdat je moet poepen en t komt niet. Of hb je buikpijn omdat je diarree gaat krijgen, een buikaanval?
Vooral luchtbellen zo voelt t.

Reactie op E621

Buikaanval denk ik.
Dan een warme cafeïne vrije thee. Witte thee t liefst, Camille als je het hebt. Geen venkel!
Kamille dus.
K heb rooibos, verse munt of brandnetel/cranberry van pickwick.
Rooibos
Munt is bloeddruk en adem

Brandnetel en cranberry je urinewegen.
Mercy Ik ga ff theedrinken rn dan slapen. Ben benieuwd wat de eeguitslag is. Tot morgen
Succes morgen Apa!

Ik ben er voorlopig nog, beetje aan het topichoppen en m'n periodeverslag aan het maken.
Slaap goed apa.
Hoi lieffies, ik kom nog heel even binnen vallen voor ik ga slapen.

Peacy, ik draag altijd een corrigerende slip over mijn leggings en panty's. Enige manier om alles op z'n plek te houden.
Goed,

Mijn stappenplan:

Op mezelf

Kledingkast in orde brengen

Baan hebben

Gaan shoppen met Apa, Grops en floofde en alle overige belangstellenden

Zeg eens dat ik van Asos af moet gaan
Ga van Asos af!

En wat een leuk jurkje!
Maar mijn hond komt me net halen. Het is tijd om naar bed te gaan. (Anders ligt ze zo zielig alleen in haar mandje naast mijn bed...)

Truste allemaal!
Truste allemaal!

Ik kom net terug van verjaardag van mijn vriendin, was erg leuk! Gewoon even lekker gezellig.

Morgen vroeg ga ik voor evaluatiegesprek naar de psych. Ben benieuwd hoe het met haar baby is. Ze was zwanger toen ik naar haar toe ging, geloof 4 maanden en ik had nog niets in de gaten... Erg he... Ofja erg... Valt wel mee.

Kan ik haar vertellen dat ik me goed voel, een baan heb, nauwelijks meer sport en niet ben bijgekomen.

En dat eerste vind ik t belangrijkste.

Kreeg net een compliment van een vrouw/jongedame op het feest, ze vond me een mooie vrouw... En nu moet ik echt hihi typen.... Werd helemaal verlegen ervan!

En weet je wat ik zei, ik kluns... Weet ik...

Hahahahahaha! Hoe arrogant! En ik bedoelde het niet zo, maar ik zeg dat eigenlijk als soort van, um, mantra, of iets, nieuwe afweer, nou, nee, ik bedoel, ik vind mezelf niet lelijk, ik ben te zwaar, maar ik heb een mooi gezicht, en mooie haren, mooie tanden, mooie onderarmen en mooie voeten en mooie handen.

Mooie vagijn, leuke billen, ferme borsten en een stel mooie tepels, whohahaha! Maar het is wél zo... Zit hier en daar een beetje veel vet rond mijn spieren... Maar lelijk... Nee.

En als ik een goede dag heb, vind ik mezelf ook nog sexy ook.

Dus ja.... Ben weer aan het ratelen. Maar dat is nu een goed teken. Voel me goed en ontspannen. En dan ratel ik graag.

Ook al ligt iedereen te slapen, trek ik me niets van aan... Ratel gewoon door...

Ik ga ook nog even topic-hoppen en dan hoop ik dat Piet thuis is, kunnen we naar bed.
Hallo meisjes

Ik kom alleen even binnenvallen en ben meteen weer weg.

Hopelijk alles goed met iedereen.

Kwam net nog een leuk plaatje tegen toen ik een ander plaatje zocht:

Ik ken zo'n verhaal waarin iemand aan een vrouw vroeg wanneer de kleine kwam...niet dus, zij was niet zwanger. Oeps!
Peecee, ik hoop dat alles goed komt...

Peacy, je zit op de goede weg. Deze opleiding is gewoon heel confronterend, doe er je voordeel mee. Je bent niet autistisch, ook geen trekjes. Men noemt dit "overleven"

Mechanismen die je nodig hebt om houvast te hebben in de chaos.

Proficiat met je stage trouwens!
Suus, geen idee of je deze al had genoemd, maar dat gebruik ik voor zoonlief. Die heeft tegenwoordig geen krullen meer, maar wel dun pluis-haar.

Alweer zo'n lovely dress...

Suus: Thanks! Dit is dus het 'overleven'?

Het is nu ook confronterend, maar ben al beter bezig dan de eerste keer. Ik durf mijn fouten te erkennen ipv redenen te zoeken waarom. (In m'n reflectieverslag he, hier nog niet )
Een vriendin van mij heeft ook krullen en die gebruikt kokos-wax. Volgens mij verkoopt elke drogist dat. Moet je wel heel weinig van gebruiken anders wordt het mega-vet.

quote:Yvonne77 schreef op 25 oktober 2012 @ 23:39:

Een vriendin van mij heeft ook krullen en die gebruikt kokos-wax. Volgens mij verkoopt elke drogist dat. Moet je wel heel weinig van gebruiken anders wordt het mega-vet.

[afbeelding]Dan ruikt je haar zo lekker
Mijn MW-er is gestopt. Dus das mooi kut
Moggûh

Das kut Peacy. Gelukkig heb je al n afspraak met je ha. Hoop dat je snel ergens terecht kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven