Guido Cassanova
vrijdag 26 oktober 2012 om 11:59
Na het schrijfwerk te hebben gelezen van Stout kwam ik op het idee om het eens van de andere kant te benaderen. Ik zou graag willen dat jullie de grootste afknappers (vanuit jullie ervaring) tijdens de seks of in aanloop tot seks willen benoemen.
Als ik er naar mijn gevoel genoeg heb, begin ik met schrijven van het verhaal van een personage. Kon op geen betere naam komen dan Guido Cassanova. Andere namen voor personages zijn ook welkom.
Ik zie wel of er animo voor is of niet.
Als ik er naar mijn gevoel genoeg heb, begin ik met schrijven van het verhaal van een personage. Kon op geen betere naam komen dan Guido Cassanova. Andere namen voor personages zijn ook welkom.
Ik zie wel of er animo voor is of niet.
vrijdag 26 oktober 2012 om 12:35
vrijdag 26 oktober 2012 om 12:39
Verzin zelf eens wat man!
Guido Cassanova komt een kut met tandjes tegen.
Guido Cassanova versiert het volledige Nederlands dameshockey-elftal, blijkt dat ze allemaal vies ruiken in hun broekje...
Guido Cassanova verovert een prachtige vrouw met een doos zo wijd dat je je fiets er in kunt stallen.
Guido Cassanova is een fraaie deerne oraal aan het verwennen en verdrinkt bijna als zij klaarkomt.
Guido Cassanova pakt het vriendinnetje van Stefan Bikkel af, gewoon voor de lol, maar stiekem ook omdat huilende mannetjes hem opwinden.
Schrijven maar!
Guido Cassanova versiert het volledige Nederlands dameshockey-elftal, blijkt dat ze allemaal vies ruiken in hun broekje...
Guido Cassanova verovert een prachtige vrouw met een doos zo wijd dat je je fiets er in kunt stallen.
Guido Cassanova is een fraaie deerne oraal aan het verwennen en verdrinkt bijna als zij klaarkomt.
Guido Cassanova pakt het vriendinnetje van Stefan Bikkel af, gewoon voor de lol, maar stiekem ook omdat huilende mannetjes hem opwinden.
Schrijven maar!
vrijdag 26 oktober 2012 om 13:19
quote:stout1975 schreef op 26 oktober 2012 @ 12:39:
Schrijven maar!Hahaha stout, u is hier goed in.
Schrijven maar!Hahaha stout, u is hier goed in.
vrijdag 26 oktober 2012 om 15:28
quote:stefanbikkel schreef op 26 oktober 2012 @ 12:19:
Een afknapper is een groot woord, maar ik vind het altijd minder prettig als een vrouw niet makkelijk klaarkomt.Lees nou eens je eigen stukje... epiphany ?
Soms ligt de fout bij jezelf..
Een afknapper is een groot woord, maar ik vind het altijd minder prettig als een vrouw niet makkelijk klaarkomt.Lees nou eens je eigen stukje... epiphany ?
Soms ligt de fout bij jezelf..
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.