Guido Cassanova

26-10-2012 11:59 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het schrijfwerk te hebben gelezen van Stout kwam ik op het idee om het eens van de andere kant te benaderen. Ik zou graag willen dat jullie de grootste afknappers (vanuit jullie ervaring) tijdens de seks of in aanloop tot seks willen benoemen.

Als ik er naar mijn gevoel genoeg heb, begin ik met schrijven van het verhaal van een personage. Kon op geen betere naam komen dan Guido Cassanova. Andere namen voor personages zijn ook welkom.

Ik zie wel of er animo voor is of niet.
Maar dat wordt dan toch helemaal geen leuk verhaal?
Zoals veel verhalen beginnen, is dit ook een verhaal wat begint op een donkere koude avond. Maar wat dit verhaal laat verschillen van andere verhalen en sprookjes is dat er geen prins op het witte paard in voorkomt, of prinses welke uit een penibele situatie gered hoeft te worden.

Natasha is opgegroeid bij haar opa en oma in de ghettos rondom moskou in een klein stadje wat Novvy heette. Al sinds haar jeugd droomde ze van een leven als filmster en droomde weg bij de foto's in een glamour magazine welke haar broertje in het afval van een nabij gelegen tankstation had gevonden. Het tijdschift was bevlekt en versleten, mede door het vele bladeren en dromen van een beter leven.

In haar tienerjaren kwam ze Adam tegen. Adam was een jongeman van 23 jaar oud, een stuk ouder dan haar. Maar omdat haar grootouders vonden dat hij een sterke jongeman was met goede contacten werd het gedoogd dat zij met hem om ging. Adam was een zoon van een zakenman, of tja.. dat is haar verteld. Hij droeg altijd nauw aansluitende jeans en een zwart leren jasje wat zo versleten was dat de zwarte verf moeilijk te vinden was. Op een dag kwam Adam langs en werd hij binnen gelaten door haar ouders. Haar grootouders verwelkomde hem als de potentiele verlosser van het kwaad was huisde in hun woning. Dat kwaad was Natasha.

Natasha wa bezig haar haren te borstelen toen de deur open zwaaide en hij riep "Je wordt beroemd!" Natasha schrok en viel bijna van haar kruk. Ze draaide haar lichaam naar de deuropening en vroeg "Wat bedoel je Adam?". Adam legde uit dat een oom van hem contacten had met de west duitse filmindustrie en dat hij een foto had laten zien van haar. Zijn oom was meteen geinteresseerd en wou Natasha naar duitsland sturen voor een auditie. Natasha keek naar de grond en mompelde 'kan ik hem wel vertrouwen dan?'

JA! zei Adam, hij is mijn oom. Natuurlijk kan je hem vertrouwen. Ik heb geregeld dat je morgen op auditie kan bij hem op het kantoor.

'ik moet er toch even over nadenken, dit gaat erg snel' zei Natasha nog steeds verrast door zijn onverwachte aanwezigheid. Als ik morgen kom, dan steek ik een kaars aan en zet deze voor het raam'

Adam keek op, maar begreep al snel dat dit 1 van de eigenschappen van Natasha was. Te verloren in de fictie van film en romance. Adam knikte en sloot de deur.

*Ga zo verder.. de kleine huilt*

(heb niet kunnen proeflezen , so be gentle)
quote:missxxxx schreef op 26 oktober 2012 @ 16:00:

Maar dat wordt dan toch helemaal geen leuk verhaal?klopt, dit word ook geen leuk verhaal
nog ff en dan ga ik verder
quote:killthekittens schreef op 26 oktober 2012 @ 18:31:

[...]

klopt, dit word ook geen leuk verhaalJammerrr, hou wel van een leuk verhaal
quote:missxxxx schreef op 26 oktober 2012 @ 19:23:

[...]

Jammerrr, hou wel van een leuk verhaal Ik kan wel wat leuksn schrijven, maar nu eerst ff dit. Wat vindt jij leuk?
quote:killthekittens schreef op 26 oktober 2012 @ 19:00:

nog ff en dan ga ik verderVoor mij hoeft het niet.
quote:killthekittens schreef op 26 oktober 2012 @ 19:31:

[...]

Ik kan wel wat leuksn schrijven, maar nu eerst ff dit. Wat vindt jij leuk?Nou, foutloze schrijfsels winden me enorm op!
quote:killthekittens schreef op 26 oktober 2012 @ 19:31:

[...]

Ik kan wel wat leuksn schrijven, maar nu eerst ff dit. Wat vindt jij leuk?Doe mij maar een succesverhaal, met happy ending
quote:missy_Acy schreef op 26 oktober 2012 @ 12:08:

Afknappers die ik hier heb gelezen zo nu en dan:

-piemelbrie

-stinkstok

-te klein

-te groot

-rechtoe rechtaan

(Heb ook grappige woorden bijgeleerd op t forum)Piemelbrie?
Is die Adam ook een Rus?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
De kleine huilt, zegt-ie...

Dit topic an sich is een afknapper.
Ik voorzie een erectiestoornis...
Dat wordt een lang verhaal TO...hallo? Waar ben je gebleven?! Is de inspiratie op of zoek je nog meer afknappers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven