Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Kastanjez schreef op 26 oktober 2012 @ 12:08:

[...]

Zo'n soort kuiltje?? :

[afbeelding]In dit geval toch op de onderbroek, doe die maar uit dan. (of bedek)
Later is nu
quote:Kastanjez schreef op 26 oktober 2012 @ 12:08:

[...]

Zo'n soort kuiltje?? :

[afbeelding]Whaaaaaaaaaahahahahahahaahahaaaaa!
quote:Eleonora schreef op 26 oktober 2012 @ 12:09:

[...]

Wat een welluidende post. Ik zie zo dat jij intelligenter en meer welbespraakt bent dan 99% van de dames hier.

Húlde!Och.. Ellen, werkelijk het stelt niets voor. Dit schudde ik zó uit m'n broekspijp. Ik snap ook niet waarom nivo er ineens toe doet, wanneer er over blote piemOls gepraat wordt. Toch? Mijn piemOl is in ontspannen toestand tenminste zeer laag bij de grond
Later is nu
Blijkbaar is nivo heel belangrijk in een gesprek over genitaliën. In 99% van de gevallen in ieder geval....
Ik dacht dat bij het stijgen van de stemming het niveau meestal zakte? En als het niveau dan ook nog eens stijgt, kijk, dán ben je pas in de stemming!

Maar in TO's geval blijft het bij laagbijdegrondse humor.
Later is nu
(zou er nou écht iemand rondlopen met zo'n tatoeage of is dit erop getekend?..je zal hem tegenkomen in het zwembad ..)
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 26 oktober 2012 @ 12:19:

(zou er nou écht iemand rondlopen met zo'n tatoeage of is dit erop getekend?..je zal hem tegenkomen in het zwembad ..) Ben bang dat ik me dit nog weken loop af te vragen en zéker niet meer naar het zwembad durf...
Mijn liefdesgrot is trouwens ook erg in niveau gezakt sinds de zwangerschap.
Ja.. daar heb ik ook wel last van.. 't is af en toe meer een echoput
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 26 oktober 2012 @ 13:20:

Ja.. daar heb ik ook wel last van.. 't is af en toe meer een echoput Kan héél effectief zijn tijdens het faken van een orgasme neuken hoor:

JA, JA!! ...

ja, ja!

ja .... ja...

ja....... ja.....

Enneh.. had jíj nog wat zinnigs te doen, vandaag Kastanjetta? Ik ben m'n dochter aan 't supervisiën bij het maken van cupcakes. Wat overigens geheel mislukte waardoor we nu 3 porties hebben van één pak.
Later is nu
Hallo mensen.

heb gisteren 50 pushups gedaan met 1 arm en een kleuter op me rug. Nu heb ik pijn in mijn schouder. wat vinden jullie, zal ik de HAP even bellen?
Hoezo, is de kleuter gevallen en heeft ie een gat in z'n hoofd? Als ie verder levenslustig is, goed eet en plassen en poepen als vanouds gaan, zou ik het eerst aankijken.
Later is nu
Push ups hebben natuurlijk geen enkele zin. Sit ups moet je doen.
haha erg grappig sterrenkijker. Heb je wel eens situps gedaan op 1 hand en een kleuter op je rug? Nee zeker? KLOPT WANT DAT GAAT NIET.
Maar crunches op één been met een kleuter in je nek, dat wil dan weer wel.. (niet dat dit een zinnige bijdrage is, maar ik wilde het gewoon even kwijt)
Later is nu
I

Kleuters moeten ook geen sit dan wel push ups doen. Je doet het ceau wie zoo verkeerd.....koop gewoon zo'n bellytrainer van tell sell. Werkt met elektroden die je op de gewenste te trainen spiergroep plakt. Spiergroei terwijl je dr. Phill kijkt en chips kaant.
Oké, het gaat nu weer lang genoeg over sport kunnen we het nu weer gewoon over mij hebben?
Ga in therapie!
Tuurlijk Bioduutje, laten we het over jou hebben. Wat vind jij nou eigenlijk van sport?
Later is nu
(of.. als je het niet over sport wilt hebben.. van mij?)
Later is nu
(of.. als je door een ongelukkig toeval én niet over mij én niet over sport wilt hebben (wat ik me niet voor kan stellen) wat vind jij nou van een sportende mij?)
Later is nu
Dubdubbertje, ik was even weg dus kon je geen aandacht geven. Maar nu zit ik geheel en al voor je klaar (de komende vijf minuten) dus zeg maar waar je het over wilt hebben!
Komt weer helemaal neits uit he, die dienstbootje

gooit hier een klacht neer en komt er nergens meer op terug.
Later is nu
Geen klacht hoor, gewoon mijn usual me! Fijn dat we weer on topic zijn. We zijn vandaag precies 9 weken en 3 dagen samen
Ga in therapie!
wie zijn waar samen en waarom?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven