Mode & Beauty alle pijlers

Lelijke kleding

25-10-2012 21:55 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou van de kleding die nu in de winkels hangt?

Het valt me op dat er weer veel truien zijn. Geen leuke truien, maar truien zoals je oma die breide. Truien met een klein rond halsje en net de verkeerde lengte. Kort en wijde. Laatst zag ik zelfs een fluorescerende kabeltrui hangen.Is dat mode?

Ook broeken met daaronder schoenen die ik 20 jaar geleden droeg. Lelijke broeken, lelijke schoenen.

Ik heb het idee dat hoe lelijker het kledingstuk, hoe hipper je bent.

Wat vinden jullie?
Ik ben nog nooit zo blij geweest met de wintermode als nu:

Leren skinny's met groffe lange truien en stoere enkellaarsjes

Bikerjack met studs en peplum rokje

Skinny Broeken met gave prints met een leuk lang colbert

Bloesjes met een leuk kraagje of studs, top!!

Vraag me trouwens af wat je op een mode/beauty forum doet als je niet ' met de mode mee gaat' of 'de mode niet volgt'..

Ik praat toch ook niet mee in kindertopics omdat ik geen kinderen heb of bij een zoveelste dieet topic terwijl ik niet dieet?? Daar ga ik toch ook niet roepen ' snap niet dat je kinderen neemt' en ' lijnen is voor idioten"?? Beetje t zelfde als hier reageren ' wat in de winkels hangt is lelijk en ik volg de mode niet'

Ben overigens wel erg benieuwd wat mensen 'die de mode niet volgen' dan dragen... Er is en kan namelijk heel veel op dit moment...
Ik ga wel met de mode mee hoor. Ik vind de mode van nu alleen niet mooi. En jij noemt iets wat ik nog lelijker vind dat de truien die je nu vaak ziet: lange colberts!
Bedoelde niet jou TO meer van die mensen die op mode topics komen zeuren over mode haha... En tuurlijk hoef je niet alles mooi te vinden doe ik ook niet
Fruittellie, draag jij het omdat je het echt mooi vindt of omdat het in de winkels hangt en dus hip is? Want dat idee heb ik namelijk als ik zoiets zie. Jonge meiden met lange vormeloze truien, dragen ze dat omdat het mooi is van lelijkheid of omdat ze het echt mooi vinden?
Fruitrellie T is hier voor mode én beauty
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:Molly_Bolt schreef op 25 oktober 2012 @ 22:25:

Ik volg de mode niet op de voet, maar heb gewoon mijn eigen stijl. Ik kan wel met mijn DD in een vleermuizentrui gaan lopen, maar dan lijk ik 20 kilo zwaarder, dus dat wordt 'm niet...

Hier hetzelfde, ik zoek altijd dingen met een behoorlijke v hals, met een ronde hals lijkem mijn borsten nog groter.

Nou, het is echt zoeken hoor, zijn allemaal ronde halzen, of watervalhalzen...ook niet mooi met grote borsten
ik draag de kleding niet omdat het in de mode is maar omdat ik het mooi vind. Toevallig vind ik vaak wat er in de mode is mooi. Al moet ik soms ook wel wennen aan nieuwe trends, zoals hoge laarzen over je spijkerbroek heen alsof je gaat paardrijden. De mode van nu vind ik ook erg leuk. Ik hou van oker, mosterdgeel en wijnrood en korte jasjes. De lange uitgelubberde truien vind ik dan weer minder mooi maar ik draag wel weer truien! Maar dan wat mooiere modellen. Geen uitgelubberde en geen glow in the dark trui.

Er was een tijd dat truien ontzettend uit waren. Dus ik vind het wel leuk dat ze weer helemaal terug zijn.
Ik vind de mode dit seizoen super. De kleuren staan me goed, de materialen zijn mooi. Warme truien mogen weer. Fantastisch!
Ik ben een beetje dubbel over de mode: skinny met hoge laarzen vind ik geweldig! Truien vind ik geweldig! Gebreide jurken vind ik geweldig!

Helaas vind ik okergeel echt geen mooie kleur en staat het me ook voor geen meter. Wijnrood haalt ook niet het beste in me omhoog en neonkleuren vind ik vreselijk.

Ik weet nog niet wat ik van truien met een husky en dergelijke vind. Als meisje van 10 had ik een zwarte trui met een enorme husky er op en dat was dus echt mijn lievelingstrui. Maar goed, ik was tien en ben nu een kwart eeuw ouder.

Ronde halzen staan me niet door mijn grote voorgevel en het is vrij lastig om nu truien te kopen. Truien vind ik leuk en zijn er in overvloed, maar truien met een v-hals zijn bijna niet te krijgen.
Ik word er eerlijk gezegd ook niet vrolijk van: oker en mosterdgeel, grote monsterlijke truien en spuuglelijke lompe schoenen.

Maargoed, gewoon goed kijken naar het aanbod in de winkels, je ziet ook mooie items hangen. Of je gaat eens ergens anders shoppen waar je normaal nooit komt.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Ster_ schreef op 25 oktober 2012 @ 22:07:

Vind ik ook, de Vero Moda, Pieces en H&M liggen vol met van die goedkope meuk en Zara en Mango hebben hun prijzen in mijn ogen verdriedubbeld ofzo.. Echt belachelijk veel geld durven die te vragen voor lappen van synthetisch spul..

Het valt mij ook op dat de kwaliteit slecht is. Pas een leuk colbertje gezien van Dept. Weinig vorm, overal losse draadjes: 130 euro!

Okergeel en bruin zijn niet mijn kleuren, maar ik zie ook veel grijs en mooie donkere kleuren (paars/bordeaux rood). De truien vind ik leuk, maar ik word er snel heel dik in. Ik heb een taille en die valt met zo'n trui een beetje weg. Gelukkig zie ik ook veel colbertjes hangen.
Je hebt gelijk TO, lelijke truien zijn populair bij hipsters. Dat is ironisch, weetjewel.
Ik vind dat soort truien wel mooi, zolang het maar de juiste lengte heeft.
Ik vind de herfstcollecties eigenlijk altijd lelijk. Bruine truien, lange vesten, wol, gebreide troep, andere sombere kleuren; ik heb daar werkelijks niets mee.

Ik vind wel dat het soms leuk kan staan bij een ander, maar zo an sich, als ik het zie hangen, vind ik het niet opbeurend.

De kleding uit de advertentie van Zalando- de banner op deze site- vind ik ook echt lelijk.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Bij Didi hangen nog wel leuke kleurtjes.

Ik heb zelf voorkeur voor prints gecombineerd met saaie kleuren.Ik vind het eigenlijk niet erg. Heb genoeg kleding en schoenen en dus niets nodig. Ja, af en toe iets nieuws is leuk.

Kost me nu dus geen enkele moeite om tot de sale te wachten.

Heb zelfs nog niet gedragen kleding in de kast die nu qua kleur in de mode is. Heb er vorig jaar wat items bij gevonden waardoor ik dat goed kan dragen. Dacht dat het miskopen waren.
Ik zie juist veel leuke kleren dit seizoen. Veel kleuren vooral, terwijl het de afgelopen winters zo saai was dat ik (bijna) niks kon vinden. Okergeel vind ik een bv heel mooie kleur, heb vandaag een okergele broek aan Ieder seizoen zijn er dingen die niet iedereen staan, zoals die grote gebreide truien, daar ga ik ook niet in lopen. Volgens mij vooral leuk voor jonge meisjes die er dan een skinny of een maillot onder kunnen dragen met hoge sneakers. Het is logisch dat niet alles geschikt is voor iedereen, er zijn zoveel verschillende maten en vormen, maar je moet eruit zien te halen wat bij jou past. En het ene jaar is dat gemakkelijker dan het andere.
Juist nu zijn de kleuren niet somber en saai, maar vrolijk en veelzijdig.

En wat ook fijn is dat alles te koop is, skinny's , maar ook wijde broeken, truien in allerlei lengtes, veel jurkjes , laarzen kort en lang, schoenen hoog en laag, keus genoeg.
De kleuren van dit seizoen zijn best mooi, behalve oker dat vind ik een hele zweverige kleur. Maar ben fan van de truien, lekker warm.

Ben best een kou kleum. Maar ze hebben wel lelijke schoenen van die moterschoenen van al dat metaal brrr. Kon laatst heel goed slagen bij de h&m en de c&a en bij het laatste kom ik maar zelden.

Rode schoenen en rode laarzen zijn wel erg leuk. Maar ga echt niet met de mode mee. Vind ik zonde van het geld.
Er zitten mooie kleuren tussen dit najaar, warm. Al moet ik zelf het okergeel, grijs en bruin laten hangen. Maar de blauw, rood en paarstinten zijn prachtig!

Truien: voor mij wel mooi, ik heb een slank bovenlichaam met kleinere borsten dus heb er intussen ook al een deel gekocht.

Alleen die gekleurde skinny's... Met daaronder die enkellaarsjes. Dat vind ik nou zo lelijk. Staat mij dan ook absoluut niet. En de flared broeken zijn ontzettend moeilijk te vinden nu! Dat vind ik dan een absoluut minpunt.
quote:marthe16 schreef op 26 oktober 2012 @ 12:32:

Ik zie juist veel leuke kleren dit seizoen. Veel kleuren vooral, terwijl het de afgelopen winters zo saai was dat ik (bijna) niks kon vinden. Okergeel vind ik een bv heel mooie kleur, heb vandaag een okergele broek aan .ik een okergele trui!
Eens. Ik ben ook op zoek naar mooie truien, vesten en jurkjes maar idd veel oma truien, hoge hals etc. Jammer!
En alles wat wel een leuk model heeft is gemaakt van veel te dunne stof.

Weet iemand nog een leuke en betaaslbare webwinkel anders?
Wel eens dat er leuke kleuren hangen trouwens!
quote:wdr schreef op 26 oktober 2012 @ 10:34:

Je hebt gelijk TO, lelijke truien zijn populair bij hipsters. Dat is ironisch, weetjewel.Nou volgens mij snap ik de ironie niet helemaal,maar oke.
quote:sprokkelientje schreef op 26 oktober 2012 @ 10:18:

Ik word er eerlijk gezegd ook niet vrolijk van: oker en mosterdgeel, grote monsterlijke truien en spuuglelijke lompe schoenen.

Maargoed, gewoon goed kijken naar het aanbod in de winkels, je ziet ook mooie items hangen. Of je gaat eens ergens anders shoppen waar je normaal nooit komt.

De kleuren vind ik wel mooi hoor. Oker vind ik heel mooi!

Maar de vorm.... Vanmiddag ook weer, een korte wijde trui met ronde hals, pluizig materiaal en witte strikjes er op. Zo lelijk. En ik vraag me af waarom men er mee loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven