Zwevende plank
vrijdag 26 oktober 2012 om 20:41
Nee, mijn Google is niet stuk Ik heb me net al suf gezocht, maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Misschien dat iemand mee wil helpen zoeken?
Ik ben op zoek naar zwevende wandplanken: planken die je onzichtbaar kunt bevestigen aan de muur. Zoiets als dit:
Wat het moeilijk maakt is dat ik op zoek ben naar 2 afmetingen:
* een plank van ongeveer 25-30 cm lang. Dikte en diepte maakt niet zoveel uit.
* een plank van ongeveer 45-60 cm breed (liefst 50 ). Dikte en diepte maakt niet zoveel uit.
Diepte en dikte van de planken moeten gelijk zijn. Ongelijke afmetingen lijkt me niet mooi.
Ik kom van beide afmetingen planken tegen, maar niet uit 1 collectie (en verschilt dus de dikte of de diepte). Argh! Optie die ik wel gevonden had, was op maat laten maken. Kosten: 128 euro per meter, en dat vind ik wat veel
(Ik heb inmiddels de collectie van Duraline, Regalo, Ikea, Jysk bekeken, maar noppes nada gevonden )
Dus.. als iemand dé planken kan vinden, eeuwige roem en dank van mij.
Ik ben op zoek naar zwevende wandplanken: planken die je onzichtbaar kunt bevestigen aan de muur. Zoiets als dit:
Wat het moeilijk maakt is dat ik op zoek ben naar 2 afmetingen:
* een plank van ongeveer 25-30 cm lang. Dikte en diepte maakt niet zoveel uit.
* een plank van ongeveer 45-60 cm breed (liefst 50 ). Dikte en diepte maakt niet zoveel uit.
Diepte en dikte van de planken moeten gelijk zijn. Ongelijke afmetingen lijkt me niet mooi.
Ik kom van beide afmetingen planken tegen, maar niet uit 1 collectie (en verschilt dus de dikte of de diepte). Argh! Optie die ik wel gevonden had, was op maat laten maken. Kosten: 128 euro per meter, en dat vind ik wat veel
(Ik heb inmiddels de collectie van Duraline, Regalo, Ikea, Jysk bekeken, maar noppes nada gevonden )
Dus.. als iemand dé planken kan vinden, eeuwige roem en dank van mij.
vrijdag 26 oktober 2012 om 20:56
vrijdag 26 oktober 2012 om 21:24
Ikea heeft ze iig in 190 breed, en korter (dat zal dus die 110 zijn). Maar volgens mij zijn dat ook meteen alle maten dacht ik... Een manier om erachter te komen: even naar de Ikea (is toevallig mijn hobby, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden dus kan me voorstellen dat je niet graag voor niks gaat).
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~