Zwevende plank

26-10-2012 20:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn Google is niet stuk Ik heb me net al suf gezocht, maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Misschien dat iemand mee wil helpen zoeken?

Ik ben op zoek naar zwevende wandplanken: planken die je onzichtbaar kunt bevestigen aan de muur. Zoiets als dit:

Wat het moeilijk maakt is dat ik op zoek ben naar 2 afmetingen:

* een plank van ongeveer 25-30 cm lang. Dikte en diepte maakt niet zoveel uit.

* een plank van ongeveer 45-60 cm breed (liefst 50 ). Dikte en diepte maakt niet zoveel uit.

Diepte en dikte van de planken moeten gelijk zijn. Ongelijke afmetingen lijkt me niet mooi.

Ik kom van beide afmetingen planken tegen, maar niet uit 1 collectie (en verschilt dus de dikte of de diepte). Argh! Optie die ik wel gevonden had, was op maat laten maken. Kosten: 128 euro per meter, en dat vind ik wat veel

(Ik heb inmiddels de collectie van Duraline, Regalo, Ikea, Jysk bekeken, maar noppes nada gevonden )

Dus.. als iemand dé planken kan vinden, eeuwige roem en dank van mij.
Ik zag vandaag zoiets bij de blokker
Ik zie het staan op de site. Afmeting 60 en afmeting 90. Niet kleiner.
als ik jou was zou ik even kijken bij de xenos of karwei.

volgens mij hebben die ze wel.
Gamma..verkopen ze daar in meerdere maten en kleuren.

Succes ermee
Formido, Karwei, Multimate, Trendhopper, IKEA.
Ja en?
*maakt lijstje*

- Gamma, Karwei, Xenos..

Ben alleen bang dat de bouwmarkten het niet hebben. Formido heeft het in ieder geval niet, en was ook niet bestelbaar zei men. Praxis had het volgens mij ook niet (maar heb met een schuin oog gekeken in de haast, misschien nog maar eens langs gaan).
IKEA. Ik heb er ook een paar. Ik weet niet wat je erop wilt zetten, maar ze zijn helaas niet zo stevig.

De Lack van Ikea. Ik heb 'm in het wit.
Wat ik er op wil zetten? Niet veel. Knuffels, een paar boeken, hooguit een paar kilo.

Plank van de Ikea is er slechts in 110 cm ofzo.
Ja, die had ik ook gevonden. Maar is er volgens de website maar in 1 maat.
*
anoniem_154899 wijzigde dit bericht op 26-10-2012 20:59
Reden: dubbel
% gewijzigd
Die van ons komen gewoon bij de bouwmarkt weg. Volgens man hadden ze 3 of 4 verschillende maten.
Gamma heeft ze zeker weten en de Ikea ook! Maar of ze precies die maten hebben weet ik niet, ik had toen van de gamma ook 2 planken uit dezelfde serie, verschillende lengte. Maar geen idee welke lengtes dat waren..
Alle bouwmarkten hebben ze , maar tot nu toe niet gespot in de gewenste maten. Geen bouwmarktmedewerker online hier van de afdeling wandplanken? Dat wordt alle zaken afstruinen dus.
Ikea heeft ze ook van verschillende breedtes! Niet alleen 110 cm, maar ook kleiner en nog langer
Kijk ik dan verkeerd op de site?
Wall-line van leen bakker
Ikea heeft ze iig in 190 breed, en korter (dat zal dus die 110 zijn). Maar volgens mij zijn dat ook meteen alle maten dacht ik... Een manier om erachter te komen: even naar de Ikea (is toevallig mijn hobby, maar dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden dus kan me voorstellen dat je niet graag voor niks gaat).
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Ikea heeft ze ook in 30 cm, maar alleen in zwart en groen. En inderdaad die 110 en 190.
en anders op maat zagen..
Waarom niet gewoon een plank op maat van de bouwmarkt, met een minimale dikte van een paar cm en een 'blind' ophangsysteem? Daar bestaan toch van die beugelachtige dingen voor?
Nog tot morgen bij de Xenos

planken

Van Duraline, de xl4 serie, is er in 25x25 en 60x25

25x25
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:tbl1966 schreef op 26 oktober 2012 @ 22:08:

Nog tot morgen bij de Xenos

planken

Van Duraline, de xl4 serie, is er in 25x25 en 60x25

25x25

Jij, held Duraline inderdaad, en de Gamma had de 25 en de 60! Jeuh.

Slotje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven