Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zaterdag 27 oktober 2012 om 11:10
Apa, ben je voorzichtig met jezelf? Je hoeft je niet op je kop te laten zitten.
Liefde is in goed en in slechte tijden, maar als er steeds minder goede tijden zijn, is het de liefde voor jezelf die gaat tellen.
Het is makkelijk gezged natuurlijk, maar maak geen overhaaste beslissingen. Ik denk dat stap 1 inderdaad je eigen kamer is. En dat je aangeeft even op de rem te trappen.
En je even alleen maar een huis wilt delen. Verder niets.
Heel praktisch aanpakken. Denk ik...
Liefde is in goed en in slechte tijden, maar als er steeds minder goede tijden zijn, is het de liefde voor jezelf die gaat tellen.
Het is makkelijk gezged natuurlijk, maar maak geen overhaaste beslissingen. Ik denk dat stap 1 inderdaad je eigen kamer is. En dat je aangeeft even op de rem te trappen.
En je even alleen maar een huis wilt delen. Verder niets.
Heel praktisch aanpakken. Denk ik...
zaterdag 27 oktober 2012 om 11:38
zaterdag 27 oktober 2012 om 13:07
Ja, gekke naam hé! Is eigenlijk een t-shirt op een plat oppervlak leggen, je hoofd voorover buigen, je haar op het t-shirt laten vallen en dan je hoofd op het t shrt erbij en dan van t-shirt een soort tulband maken. Zodat de krullen "opgekrult" zitten in het t-shirt en zo in de krul kunnen drogen.
Van badstof schijnt je haar enorm te gaan pluizen, wist ik ook niet...
Van badstof schijnt je haar enorm te gaan pluizen, wist ik ook niet...