mijn vriendin heeft nooit zin

27-10-2012 12:25 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
g
Ze vind je niet lekker..

Moet er niet aan denken zon relatie
De spanning is er van af. Doe er iets aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je zegt het zelf al, TO; je hebt geen 2e zus nodig. Trek je conclusie wanneer ze niets met deze informatie kan of wil doen.
Andere pil wil nog weleens werken. Als ze al aan de pil is dan.

Seks hoort bij een relatie, ik zou geen vier maanden zonder seks willen. Ook zonder relatie niet.
Ga er maar vanuit dat dit niet gaat veranderen, als het in zo een korte tijd al niet meer goed zit met sex( na een half jaar ) zal dat in de toekomt ook niet gaan veranderen...dus trek je conclusie of accepteer het.

In de meeste gevallen is het trekken aan een dood paard en verloren tijd.

Denk dat jullie als partners op sexgebied elkaar niet echt aantrekken ( de bewuste fysieke klik ) die ook belangrijk is in een relatie.
Je legt je arm op haar buik en ze heeft al het gevoel dat ze aan moet geven dat ze geen seks wil? Dat is echt niet goed.

Klinkt alsof gewone intimiteit bij haar direct gebonden is aan het gevoel dat er gesekst moet worden.

Heeft ze misschien het idee dat er te veel druk op haar ligt? Als je 2x per week maar matig vond in het begin, kan ik me voorstellen dat je misschien (onbewust) hebt laten merken niet tevreden te zijn. Hoe reageer je nu, en hoe reageerde je toendertijd als ze niet wilde: drammen, teleurgesteld?

Praten dus. Vind ze je nog aantrekkelijk? Wat kan jij doen om de stemming te bevorderen? Wat kan zij doen om de stemming te bevorderen? Etc.
Iedere keer als zo"n topic langs komt vraag ik me serieus af wat de mensen verwachten met een vraag op het forum?

Er zijn drie opties:

- het blijft zoals het is

- jullie veranderen (praten, experimenteren, enz)

- het is over

Voor optie twee zijn er diverse topics en ideeen hier te vinden.

Optie 1 en 3: good luck with your future
Per persoon verschillend: maar een operatie kan best ingrijpend zijn voor het zelfvertrouwen, het vertrouwen in het eigen lichaam is misschien minder geworden, schaamte voor de littekens wellicht? Misschien worden de gevolgen van narcose ook wel onderschat? Misschien angst voor pijn? Ik noem maar wat?
Vervelende stuatie, misschien is je vriendin idd nog aan het herstellen. Vraagje aan jou: doe je wel een beetje je best in bed?

Helaas zijn er nog steeds mannen die 2 x over de vrouws rug strelen, daarna tussen haar benen gaan wrijven alsof ze een vlek uit het vloerkleed moeten krijgen en daarna op haar gaan liggen pompen, niet dat jij zo bent natuurlijk, maar ik dacht: ik vraag het even.
Praten jullie erover? Echt praten, geen ruzie??
Wat vooral niet helpt (weet ik uit ervaring): chanteren, telkens weer zeuren over "te weinig seks" en dit te pas en te onpas overal bij betrekkend, verwijten maken en onder druk zetten. Heb je een idee sinds wanneer de seks in frequentie is afgenomen: ineens of geleidelijk steeds minder? Is er iets gebeurd misschien? Gaat het verder wel goed met haar? Heb je wel aandacht voor haar, niet alleen fysiek dus, maar ook in hoe het met haar gaat??
Weet je eigenlijk wel wat zij zou willen? Komen haar lichamelijke behoeftes ook aan bod in jullie ruzies, of gaat het vooral om wat jij wilt?
Hmmm... OP is foetsie... Gut.
Ehm, hadden we ons massaal moeten aanbieden ofzo?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Whaha Fame, kennelijk vallen de reacties tegen inderdaad!!
Nou, als het thuis ook zo gaat, heb ik wel een idee waarom er niet gesekst wordt
ZZ, opgelost!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven