Vriend is stoned, wat nu?
zaterdag 27 oktober 2012 om 00:46
Mijn vriend blowt zo nu en dan (minder dan 1x per maand) samen met 2 oude vrienden van hem. Ik vind het smerig, maar ik laat het maar. Het is tenslotte net zo slecht als alcohol, en als ik 2x per maand een halve fles wijn leeg zuip, gun ik hem zijn jointje. Hij drinkt verder niet, dus hij zal echt niet ongezonder bezig zijn dan ik. Dat blowen gaat altijd goed. Hij was nooit echt 'onder invloed', niet als dusdanig herkenbaar tenminste. Hij werd er wat losser van, en wat lacheriger, maar dat effect merkte je amper. Vergelijkbaar met 1 biertje, dus valt echt reuze mee. Hij kon nog gewoon normaal doen en als je het niet wist zou je ook niet denken dat hij geblowd had.
Vandaag besloot een van die vrienden om voor de verandering hasj ipv wiet te halen, en al vrij snel werd ik door die vrienden gebeld dat ik mijn vriend maar beter op kon komen halen: Hij was zo stoned als een garnaal. Die vrienden (en ik ook) snappen er niks van, mijn vriend heeft maar twee hijsjes gehad, terwijl hij normaal zonder moeite een hele oprookt. Hij heeft ook niet gedronken of wat dan ook, waardoor het extra zwaar binnenkomt, komt dus echt alleen door die hasj. Maar goed, het kwaad is nu geschied, hoe nu verder? Want ik word dus echt helemaal gek van hem. Hij doet zoooooo irritant. Constant de slappe lach, hysterisch doen, aan me zitten friemelen.. Ik heb er geen zin in, ben doodmoe en wil naar bed. Maar dan houd hij me tegen, want hij wil niet slapen, en niet alleen blijven. Lijkt wel of hij stomdronken is, ook al heeft hij dus geen alcohol op. Ik word er gek van, zou hem het liefst de straat opgooien met een 'zoek het lekker uit' maar ik weet dat dat in zijn huidige staat niet echt verstandig is. Wat moet ik nou met hem? Zijn er trucjes om die rotzooi zsm zijn lijf uit te krijgen?
Vandaag besloot een van die vrienden om voor de verandering hasj ipv wiet te halen, en al vrij snel werd ik door die vrienden gebeld dat ik mijn vriend maar beter op kon komen halen: Hij was zo stoned als een garnaal. Die vrienden (en ik ook) snappen er niks van, mijn vriend heeft maar twee hijsjes gehad, terwijl hij normaal zonder moeite een hele oprookt. Hij heeft ook niet gedronken of wat dan ook, waardoor het extra zwaar binnenkomt, komt dus echt alleen door die hasj. Maar goed, het kwaad is nu geschied, hoe nu verder? Want ik word dus echt helemaal gek van hem. Hij doet zoooooo irritant. Constant de slappe lach, hysterisch doen, aan me zitten friemelen.. Ik heb er geen zin in, ben doodmoe en wil naar bed. Maar dan houd hij me tegen, want hij wil niet slapen, en niet alleen blijven. Lijkt wel of hij stomdronken is, ook al heeft hij dus geen alcohol op. Ik word er gek van, zou hem het liefst de straat opgooien met een 'zoek het lekker uit' maar ik weet dat dat in zijn huidige staat niet echt verstandig is. Wat moet ik nou met hem? Zijn er trucjes om die rotzooi zsm zijn lijf uit te krijgen?
zaterdag 27 oktober 2012 om 01:15
zaterdag 27 oktober 2012 om 01:22
quote:Enn schreef op 27 oktober 2012 @ 01:12:
[...]
Ik zie TO ineens met een kast schuiven nu.Had eerder een stoel onder de deurkruk in gedachten . Maar mijn man had ik allang in de garage neergezet met een ipod en wat Fristi. (maar de kans dat man stoned/high naar huis komt is ongeveer even groot als mijn kans om de Staatsloterij te winnen)
[...]
Ik zie TO ineens met een kast schuiven nu.Had eerder een stoel onder de deurkruk in gedachten . Maar mijn man had ik allang in de garage neergezet met een ipod en wat Fristi. (maar de kans dat man stoned/high naar huis komt is ongeveer even groot als mijn kans om de Staatsloterij te winnen)
zaterdag 27 oktober 2012 om 06:02
zaterdag 27 oktober 2012 om 10:08
Ik had hem niet opgehaald bij zijn vrienden. Ze willen met z'n allen blowen en dan krijgt je vriend ineens een rare trip en dan bellen ze jou om het maar met hem uit te zoeken. Lekkere vrienden. Overigens had ik hem in julllie huis ook niet alleen gelaten terwijl ik op bed zou liggen. Voor hetzelfde geldt gaat ie in zo'n bui staan frituren, kaarsjes aan doen of whatever en loopt dat helemaal verkeerd af.
zaterdag 27 oktober 2012 om 10:35
quote:Confiture schreef op 27 oktober 2012 @ 08:14:
Hahahaha lachen, ben je nog wakker? Ik zou stomme filmpjes met m kijken op youtube en zijn debiele gedrag eens filmen. Kun je m de volgende keer voor paal zetten bij zn vrienden.Bij zijn ouders .
Hahahaha lachen, ben je nog wakker? Ik zou stomme filmpjes met m kijken op youtube en zijn debiele gedrag eens filmen. Kun je m de volgende keer voor paal zetten bij zn vrienden.Bij zijn ouders .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 27 oktober 2012 om 10:36
quote:ladyq schreef op 27 oktober 2012 @ 10:31:
niet zo miepen, laat hem lekker genieten of rook lekker samen met hem een x een jointje!
pff mee eens. als dit nou elke week zou gebeuren. Hij heeft een gezellige avond gehad, laat m lekker! Je kan ook te moeilijk doen he...
Doe je zelf nooit ff lekker gek? Best leuk hoor...
niet zo miepen, laat hem lekker genieten of rook lekker samen met hem een x een jointje!
pff mee eens. als dit nou elke week zou gebeuren. Hij heeft een gezellige avond gehad, laat m lekker! Je kan ook te moeilijk doen he...
zaterdag 27 oktober 2012 om 11:10
quote:ParisH schreef op 27 oktober 2012 @ 10:36:
[...]
Ik vind dat ze helemaal niet moeilijk doet. Ze heeft hem toch opgehaald. Ik ben het eens met .... (even naam kwijt) die zegt, beetje makkelijk van zijn vrienden om hem te laten ophalen. Hadden ze zelf moeten oplossen. Dat vind ik pas raar. Samen uit, samen thuis. Hadden zij lekker de hele nacht naar zijn gehinnik kunnen luisteren.
Hoe ik het verder lees heeft TO alle begrip voor dat haar vriend dit eens in de zoveel weken doet, maar heeft geen zin om een hele nacht met hem op te gaan zitten.
En verder zou ik hem ook niet alleen hebben gelaten, wat iemand al zei, wat als hij met vuur gaat spelen of denkt dat hij kan vliegen. Nee veels te eng.
[...]
Ik vind dat ze helemaal niet moeilijk doet. Ze heeft hem toch opgehaald. Ik ben het eens met .... (even naam kwijt) die zegt, beetje makkelijk van zijn vrienden om hem te laten ophalen. Hadden ze zelf moeten oplossen. Dat vind ik pas raar. Samen uit, samen thuis. Hadden zij lekker de hele nacht naar zijn gehinnik kunnen luisteren.
Hoe ik het verder lees heeft TO alle begrip voor dat haar vriend dit eens in de zoveel weken doet, maar heeft geen zin om een hele nacht met hem op te gaan zitten.
En verder zou ik hem ook niet alleen hebben gelaten, wat iemand al zei, wat als hij met vuur gaat spelen of denkt dat hij kan vliegen. Nee veels te eng.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 27 oktober 2012 om 11:19
zaterdag 27 oktober 2012 om 14:44
Nou, de suiker had een ander effect dan verwacht.. Hij werd er wek rustiger van, maar in plaats van irritant vrolijk werd hij bloed chagrijnig. Hij werd helemaal boos op me, geen idee waarom, en toen ik het zat was en naar bed ging kreeg ik allemaal doodsbedreigingen achter me aan, en dat ik een kankerhoer en een kutwijf ben :S. Heb hem lekker in zijn sop gaar laten koken en ben in de logeerkamer gaan slapen met een kastje tegen de deur aan. Hij is nu het grootste deel van gisteravond vergeten, hij weet alleen nog dat hij hartstikke boos op me was. Hij is nu dus nog steeds chagrijnig, want hij denkt dat we knallende ruzie hebben gehad, en dat het allemaal mijn schuld was omdat ik hem ijn gezellige avondje niet gunde... Nou ja, ik laat hem maar lekker. Heb ook geen zin in ruzie alleen maar om zoiets stoms. Heb zijn vrienden gezegd aub nooit meer dat spul te halen, en dat vonden zij ook wel een goed plan. De rest wat ze hadden hadden ze al aan iemand anders weg gegeven.