Werk & Studie alle pijlers

travel active

27-10-2012 18:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wil via Travel Active als au pair naar Nieuw Zeeland. Wie heeft er ervaring met deze organisatie?

Alvast dank.
ik ben
anoniem_98260 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:37
96.42% gewijzigd
Mijn zus, Australie. Was ze tevreden over. Ze geven regelmatig voorlichtingsbijeenkomsten, kijk even op hun website. Van wat ik ervan heb begrepen, prima organisatie.

Nieuw Zeeland, goede keuze van je dochter!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Dank jullie wel voor jullie reactie. Ik hoop dat er nog meer volgen, eventueel ook van deelnemers.

Ik heb inderdaad al op de website gekeken en het ziet er professioneel uit. Mijn dochter heeft al een informatiepakket ontvangen. Een zeer compleet pakket met een uitgebreide vragenlijst die ze moet retourneren en die dan opgestuurd wordt naar de zusterorganisatie in Nieuw Zeeland. Al met al zeer betrouwbaar. Dus ik denk dat ik haar met een gerust hart kan laten gaan.
Dat denk ik ook Bagage. TA is volgens mij een prima organisatie ook om op terug te vallen indien nodig. Daarnaast is NZ ook een veilig land. Je dochter gaat de tijd van haar leven tegemoet! Ik geloof echt dat je haar met een gerust hart kunt laten gaan.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik ben via hen een jaar naar Frankrijk geweest, maar dat is inmiddels alweer 13 jaar geleden, dus ik weet niet of je aan mij veel hebt. Ik vond het toen medium/matig. Mijn verblijf is niet op alle punten even goed verlopen en ik vind dat ze daar toen niet heel adequaat op gereageerd hebben. Ze geven het uit handen aan de partnerorganisatie waarmee ze werken en mijn ervaring van toen was dat ze hun handen er dan verder ook wel vanaf trekken. Als je zelf geen contact zoekt in de tijd dat je weg bent, zullen zij dat ook niet doen.

Maar nogmaals, dat was 13 jaar geleden. Dus voor wat het waard is...
ik bedenk me:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven