travel active
zaterdag 27 oktober 2012 om 21:04
zondag 28 oktober 2012 om 09:14
Dank jullie wel voor jullie reactie. Ik hoop dat er nog meer volgen, eventueel ook van deelnemers.
Ik heb inderdaad al op de website gekeken en het ziet er professioneel uit. Mijn dochter heeft al een informatiepakket ontvangen. Een zeer compleet pakket met een uitgebreide vragenlijst die ze moet retourneren en die dan opgestuurd wordt naar de zusterorganisatie in Nieuw Zeeland. Al met al zeer betrouwbaar. Dus ik denk dat ik haar met een gerust hart kan laten gaan.
Ik heb inderdaad al op de website gekeken en het ziet er professioneel uit. Mijn dochter heeft al een informatiepakket ontvangen. Een zeer compleet pakket met een uitgebreide vragenlijst die ze moet retourneren en die dan opgestuurd wordt naar de zusterorganisatie in Nieuw Zeeland. Al met al zeer betrouwbaar. Dus ik denk dat ik haar met een gerust hart kan laten gaan.
zondag 28 oktober 2012 om 10:53
zondag 28 oktober 2012 om 19:16
Ik ben via hen een jaar naar Frankrijk geweest, maar dat is inmiddels alweer 13 jaar geleden, dus ik weet niet of je aan mij veel hebt. Ik vond het toen medium/matig. Mijn verblijf is niet op alle punten even goed verlopen en ik vind dat ze daar toen niet heel adequaat op gereageerd hebben. Ze geven het uit handen aan de partnerorganisatie waarmee ze werken en mijn ervaring van toen was dat ze hun handen er dan verder ook wel vanaf trekken. Als je zelf geen contact zoekt in de tijd dat je weg bent, zullen zij dat ook niet doen.
Maar nogmaals, dat was 13 jaar geleden. Dus voor wat het waard is...
Maar nogmaals, dat was 13 jaar geleden. Dus voor wat het waard is...