Spontaan langskomen
zondag 28 oktober 2012 om 13:18
Ik vind het wel fijn en meestal ook gezellig.
Ik mijn jeugd, in een dorp, was dat inderdaad normaal.
Ik woon nu al 20 jaar in een stad en daar is dat inderdaad niet gebruikelijk.
Ik wil juist weer terug naar een dorp om dit soort dingen. Voor mij persoonlijk toch net wat gezelliger.
Ik wil heel graag weg uit de stad dus waarschijnlijk idealisser ik 't ook wel.
Ik mijn jeugd, in een dorp, was dat inderdaad normaal.
Ik woon nu al 20 jaar in een stad en daar is dat inderdaad niet gebruikelijk.
Ik wil juist weer terug naar een dorp om dit soort dingen. Voor mij persoonlijk toch net wat gezelliger.
Ik wil heel graag weg uit de stad dus waarschijnlijk idealisser ik 't ook wel.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 28 oktober 2012 om 13:18
o ik vind het gezellig, mensen die ineens voor de deur staan. Vaak leuker dan dat ze zeggen : over 3 weken kom ik langs en ik ben er om 14.42 uur.
E als het niet uitkomt omdat ik wegmoet, vertel ik ze dat: kom er in maar ik mote nog weg direct, en is er dan geen tijd voor koffie, pech he
E als het niet uitkomt omdat ik wegmoet, vertel ik ze dat: kom er in maar ik mote nog weg direct, en is er dan geen tijd voor koffie, pech he
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 28 oktober 2012 om 13:19
zondag 28 oktober 2012 om 13:19
Ik kan niet zo goed tegen 'onverwachte verrassingen'. Mijn eigen familie belt altijd even voordat ze komen, maar mijn schoonfamilie staat altijd spontaan op de stoep (ze zijn oost-indischdoof als het gaat om 'even bellen van te voren'). Als er iemand langs wil komen, geen probleem, maar laat het even weten van te voren. Dan kan ik me er op instellen ipv dat ik 'overvallen' word.
Maar ja, dat ben ik
Maar ja, dat ben ik
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
zondag 28 oktober 2012 om 13:20
quote:jansenenjanssens schreef op 28 oktober 2012 @ 13:19:
Ik hou ook van onverwachte mee-eters. Vooral mijn broer, die belt dan op 'wat eten we vanavond?' hahahahahahahaa
Of als je onverwachts een huis vol hebt, dat iedereen dan lekekr blijft eten. En dat ik dan uit mn voorraad een lekkere maaltijd kan koken, gezellig!Dit inderdaad.
Ik hou ook van onverwachte mee-eters. Vooral mijn broer, die belt dan op 'wat eten we vanavond?' hahahahahahahaa
Of als je onverwachts een huis vol hebt, dat iedereen dan lekekr blijft eten. En dat ik dan uit mn voorraad een lekkere maaltijd kan koken, gezellig!Dit inderdaad.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
zondag 28 oktober 2012 om 13:24
zondag 28 oktober 2012 om 13:25
Ik groeide op in een dorp waar het de normaalste zaak van de wereld was om onaangekondigd via de achterdeur bij jan en alleman naar binnen te lopen. Mijn moeder kreeg, als import, de schrik van haar leven toen er de eerste de beste dag dat ze daar woonde nieuwe buren in de gang stonden net toen ze in haar blote kont onder de douche vandaan kwam
Met zomaar mensen achterom naar binnen zou ik nu wel moeite hebben, denk ik. Daarvoor hecht ik toch net teveel aan m'n privacy. Maar spontaan mensen voor de deur: altijd leuk!
Met zomaar mensen achterom naar binnen zou ik nu wel moeite hebben, denk ik. Daarvoor hecht ik toch net teveel aan m'n privacy. Maar spontaan mensen voor de deur: altijd leuk!
zondag 28 oktober 2012 om 13:28
zondag 28 oktober 2012 om 13:29
Ik vind het gezellig en heb gelukkig vriendinnen die het doen. Doe het zelf ook, als ik in de buurt ben. Scheelt wel dat je incalculeert dat het niet uitkomt.
Maar vind het juist gezellig. Niet bij iedereen trouwens, maar wel bij veel. Ben ook redelijk van het op het laatste moment afspreken en je weet zelf wel bij wie dat wel en bij wie dat niet kan.
Maar vind het juist gezellig. Niet bij iedereen trouwens, maar wel bij veel. Ben ook redelijk van het op het laatste moment afspreken en je weet zelf wel bij wie dat wel en bij wie dat niet kan.
zondag 28 oktober 2012 om 13:31
zondag 28 oktober 2012 om 13:33