Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 20 oktober 2012 @ 22:16:

Volgens mij zijn er hier een hoop glossyboxen opgezegd.. het is zo stil.Ja, ik heb er nu geen meer... Nog geen spijt van gehad.
quote:Donewithit schreef op 20 oktober 2012 @ 16:13:

Ik heb alleen niet zoveel met de Weleda producten maarde dingen die ik niet gebruik geef ik 1 x in de zoveel tijd weg. Altijd wel iemand blij mee te maken.Ik vind Weleda wel fijn spul, maar ik vind het niet echt bij de Glossy (of Truly Yours) box passen.
De rituals mascara (fullsize) is top! En de weleda gezichtscreme ook! Ben ook erg blij met de osis volume hairspray (ook fullsize)!

Maar als er weer een slechte box achteraankomt stop ik er denk ik ook mee. Heb inmiddels ook veel producten nog liggen die ik nog moet opmaken dus eerst maar eens de voorraad wegwerken...
Idd, ik kom om in de mascara's.
Als je veel mini's hebt liggen kun je ze ook gebruiken voor sinterklaas/kerstcadeautjes, of van meerdere een pakketje maken voor verjaardagen.
Dat is idd een leuk idee kerstklok! Hen genoeg cadeautjes liggen als we met Sinterklaas weer gaan dobbelen!
Heb de TY box binnen en deze keer vind ik hem niet zo geweldig. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Oh wat jammer Jas. Ik wacht met smart want op de site ziet de inhoud er wel goed uit.

Edit: net binnen en ik ben er blij mee dit keer! Heb dit keer 6 dingen trouwens.
Ik ben gematigd blij met de TY

Ga even verder in wit:

Met parfumtesters ben ik altijd blij, dit keer zelfs 2, prima! Verder ken ik het merk Comfort Zone goed, echt een fijn merk. Wel had ik liever een ander product gekregen, nu heb ik de beencrème. Met de detox ben ik niet zo blij, ik hou niet zo van dat soort vage drankjes en ik geloof er ook niet in. En badschuim zonder bad is ook niet heel ideaal. O ja, het sheetmask lijkt me wel een keer leuk om te proberen.
quote:Nikkie79 schreef op 26 oktober 2012 @ 17:00:

Ik ben gematigd blij met de TY

Ga even verder in wit:

Met parfumtesters ben ik altijd blij, dit keer zelfs 2, prima! Verder ken ik het merk Comfort Zone goed, echt een fijn merk. Wel had ik liever een ander product gekregen, nu heb ik de beencrème. Met de detox ben ik niet zo blij, ik hou niet zo van dat soort vage drankjes en ik geloof er ook niet in. En badschuim zonder bad is ook niet heel ideaal.Dat laatste heb ik ook niet maar gebruik het gewoon onder het andere apparaat Werkt ook prima
Ik ga dat drankje eerst uitgebreid googelen. Ik heb geen zin in buikkramp e.d. na vage kruidendrankjes. Wel jammer dat 1 sample telt als een product. Ben vanmiddag nog bij de Douglas geweest met waardebonnen van internet, toen kreeg ik al 3 geursamples. Heb er vandaag dus 5 gescoord, ik kan weer even vooruit! En ik heb ook geen bad, die ga ik proberen te ruilen voor iets anders.
Kerstklok, lees de reviews bij TY over dat produkt ook maar even.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ja, ik las het net al ja. Zonde hoor, ik denk dat 90% het zo weggooit, als het nou multivitaminen van een bekend merk ofzo zijn. Beauty is een breed begrip maar dit hoort er niet bij hoor. In de glossybox(?) zat vorige keer een zakje thee..vind ik ook geen beauty.
Ik vond ty ook een beetje tegenvallen vooral dat drankje.

Morgen komt de bb met als thema glamour ben benieuwd!!.
Zo net de beautybox uitgepakt en ben er erg blij mee, hele leuke producten . En zeker de waarde van de box waard. Ik zal nog niets verklappen verder.

In tegenstelling tot de truly yours, die ik dit keer zwaar vond tegenvallen. Zeker dat wazige kruidendrankje en die parfumsamples die je bij de Douglas gratis krijgt. Badspul was wel fijn.
Haha duiveltje was dus een 6, er zitten 6 producten in.
Oeh, Mosterd, zou je in het wit willen neer zetten wat er in zit? :o

Het staat nog niet op de site en ik ben benieuwd.
Ja, ik ben ook benieuwd. Heb al gegoogeld maar ik kan nog geen blog ofzo erover vinden.
Dit zat er bij mij in. Vind m wel aardig, maar geen topper.

edit: ik probeer de letters wit te maken maar hij plaatst ze gewoon in zwart.
*mislukt*
Oh ik zie het nu pas, maar witte letters lukt mij nooit. Als niemans bezwaar heeft wil ik het wel gewoon schrijven?
Witte letters doe je met het 6e icoontje van rechts en dan wit selecteren.

Ik vind dit keer de Glossy leuker dan de TY!
Ik vind dit keer denk ik de Beauty box leuker dan de TY. Maar moet zeggen dat ik hem de vorige keer nog leuker vond.
Maar wat zat er nou in? Het staat nog steeds niet op de beautyboxsite..
Ik forum mobiel en wit schrijven lukt niet. Ik zag dat op de Facebook pagina wel al wat filmpjes waren geplaatst. Anders even op you tube zoeken op beauty box en oktober.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven