Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Respect voor Iris hoor.

Wat een doorzettingsvermogen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
heeeee duubs, voel je je alweer wat beter
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen lift. Haaai Liezze!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 20:20:

Wat een eng snorretje heeft die choreograaf.



Dat viel mij ook al op, kon het alleen nog niet typen want ik kreeg weer telefoon.





Goed gedaan trouwens van Iris
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 20:21:

Die lift zat er niet meer in, wel?Ik dacht al dat ik gewoon weer niet zat op te letten, maar hij was dus echt weg.
Knap gedaan met een pols in het gips zeg!
Alle reacties Link kopieren
denk dat zij sowieso wel door zijn door de gunfactor, maar ook danstechnisch waren ze goed in mijn lekenogen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen lift inderdaad. En het viel me ook op dat er veel aan haar armen werd getrokken lijkt me ook niet goed voor de genezing.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, lief dat je het vraagt! De vrijdagavondmoeheid is inmiddels wel weggetrokken
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 20:21:

Die lift zat er niet meer in, wel?Volgens mij was het niet echt een lift maar meer dat hij haar via de rug over zijn hoofd haalde.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen ze even opschieten met een plaspauze?
Alle reacties Link kopieren
Ik was gewoon nerveus over die lift, dat ze op live tv zou vallen...
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 28 oktober 2012 @ 20:24:

Nee, geen lift inderdaad. En het viel me ook op dat er veel aan haar armen werd getrokken lijkt me ook niet goed voor de genezing.





Het was wel steeds haar goede arm.

Maar hoe dan ook lijkt het me niet erg goed om door te dansen eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 20:26:

Kunnen ze even opschieten met een plaspauze? chocoladepinda-haalpauze
Alle reacties Link kopieren
Waar is de rest van hun kleding gebleven?
Alle reacties Link kopieren
drink en opruimpauze is ook goed



(even slapen pauze eigenlijk beter)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lijkt mij vreselijk met zowat niks aan op tv dansen.
Alle reacties Link kopieren
Isabelle heeft het natuurlijk zelf ook meegemaakt, dat gemis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 28 oktober 2012 @ 20:27:

Waar is de rest van hun kleding gebleven?dan kun je je emoties beter uiten geloof ik Bert, dus morgen bijna naakt rondlopen en het komt helemaal goed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 20:27:

[...]





chocoladepinda-haalpauze Toetjeuitdekoelkasthaal pauze!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 20:27:

[...]





chocoladepinda-haalpauze Ik probeerde er juist níet aan te denken dat die in de kast liggen!
Alle reacties Link kopieren
Zijn broekje *ril*




Ik lig in bed te kijken nu
Zijn broekje en haar tepels, jeetje zeg haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 20:28:

Isabelle heeft het natuurlijk zelf ook meegemaakt, dat gemis.Weet je wat ik mis???? Heb je het al gevonden en stuur je het op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven