Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Prachtig!!

Wat zijn de choreo's van Isabelle toch altijd mooi!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 20:30:

Zijn broekje *ril*





En haar bustier.



Ook charmant dat ze haar broekje net uit haar kruis trok
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 20:30:

[...]





Weet je wat ik mis???? Heb je het al gevonden en stuur je het op?Je stem zit al in een envelop hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 20:29:

[...]





Ik probeerde er juist níet aan te denken dat die in de kast liggen!Sorry

Dat doen ze ook niet, ze liggen bij mij in de kast namelijk



Ik vond dit wel erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ann, je was net iets te vroeg met het podium oplopen!





I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 20:30:

[...]





Weet je wat ik mis???? Heb je het al gevonden en stuur je het op?Ik moet je wat vertellen: ik heb nu ook een mosterdgele sjaal! van mijn schoonmams gekregen!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 28 oktober 2012 @ 20:28:

[...]





dan kun je je emoties beter uiten geloof ik Bert, dus morgen bijna naakt rondlopen en het komt helemaal goed



Zal het morgen op mijn werk proberen. "Neehee, ik ben niet naakt, ik ben mijn emoties aan het uiten."
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je, Sol?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Dit vond ik mooi. Erg knap wat Frederic op deze leeftijd als ongeschoold hiphopper al laat zien. Goed inlevingsvermogen ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 28 oktober 2012 @ 20:32:

[...]





Zal het morgen op mijn werk proberen. "Neehee, ik ben niet naakt, ik ben mijn emoties aan het uiten."Wel makkelijk, ik sta altijd zo te draaien voor de kast, wat zal ik aantrekken!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hey Pop
Alle reacties Link kopieren
quote:Poppeding schreef op 28 oktober 2012 @ 20:32:

[...]





Ik moet je wat vertellen: ik heb nu ook een mosterdgele sjaal! van mijn schoonmams gekregen!Mooi! Die staat vast heel mooi bij je tas!
Alle reacties Link kopieren
Ok...ik ben ook een beetje voor Fredje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 28 oktober 2012 @ 20:32:

[...]





Zal het morgen op mijn werk proberen. "Neehee, ik ben niet naakt, ik ben mijn emoties aan het uiten."
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 20:33:

Hey Pop



Hé lange!



Al bijgekomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 20:32:

[...]





Sorry

Dat doen ze ook niet, ze liggen bij mij in de kast namelijk



Ik vond dit wel erg mooi!
quote:c_estelle schreef op 28 oktober 2012 @ 20:33:

[...]





Mooi! Die staat vast heel mooi bij je tas!Echt perfect! daar kan Winston nog een puntje aan zuigen
Alle reacties Link kopieren
De dans vond ik erg mooi, maar het gebrek aan kleding leidde me af en deed dus voor mij een beetje afbreuk aan de dans ipv dat het iets toevoegde.
Alle reacties Link kopieren
Pop, hoe voel je je nu?



Hier is het trouwens nu algehele ziekenboeg....
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 28 oktober 2012 @ 20:32:

Wat bedoel je, Sol?Wat bedoel ik waar?
Alle reacties Link kopieren
Yay! Plassen!

En een was ophangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Poppeding schreef op 28 oktober 2012 @ 20:34:

[...]





Hé lange!



Al bijgekomen?







Weer lekker opgewarmd en heerlijk uitgeslapen vanochtend!

Jij weer een beetje beter?
Alle reacties Link kopieren
*chocolade toetje pakken*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Over het gemis van Isabelle.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
"rent achter Sum aan"

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven