SYTYCD 2012
zondag 28 oktober 2012 om 21:01
quote:S0LEIL schreef op 28 oktober 2012 @ 21:00:
Wat een gek gedoe toch, die tijden verzetten elk seizoen. Ik kijk op de klok en ben verbaasd dat het pas 9 uur is
IK heb me een rotje gehaast om op tijd bij de AH te zijn
Kom ik terug zie ik pas dat ik de ovenklok nog niet had terug gezet, was het gewoon pas 16.00
Wat een gek gedoe toch, die tijden verzetten elk seizoen. Ik kijk op de klok en ben verbaasd dat het pas 9 uur is
IK heb me een rotje gehaast om op tijd bij de AH te zijn
Kom ik terug zie ik pas dat ik de ovenklok nog niet had terug gezet, was het gewoon pas 16.00
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!