SYTYCD 2012
zondag 28 oktober 2012 om 22:06
quote:Liezze schreef op 28 oktober 2012 @ 22:03:
[...]
Retourneren moet geen probleem zijn!
Ga ze zo gewoon meteen even bestellen! Jeujjj!!
Bedankt dames!
De beenwarmer-truc werkt Pop! Probeer maar eens, dan gaapt je laars niet zo. Ziet er een stuk beter uit!En weer een wereldprobleem opgelost!
[...]
Retourneren moet geen probleem zijn!
Ga ze zo gewoon meteen even bestellen! Jeujjj!!
Bedankt dames!
De beenwarmer-truc werkt Pop! Probeer maar eens, dan gaapt je laars niet zo. Ziet er een stuk beter uit!En weer een wereldprobleem opgelost!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 28 oktober 2012 om 22:17
Reclame. Even iets vertellen hoor. Ik ben vandaag zo geschrokken. Ik zag zo dat een kat door een tegenligger werd aangereden
Ik snel gestopt en uitgestapt, het arme beestje lag helemaal te stuiptrekken. Aan de kant van de weg gelegd en toen ging hij dood. Ik moet weer huilen nu ik eraan denk. Echt afschuwelijk. Het was zo'n schattig katje.
Ga in therapie!
zondag 28 oktober 2012 om 22:20
quote:dubiootje schreef op 28 oktober 2012 @ 22:17:
Reclame. Even iets vertellen hoor. Ik ben vandaag zo geschrokken. Ik zag zo dat een kat door een tegenligger werd aangereden
Ik snel gestopt en uitgestapt, het arme beestje lag helemaal te stuiptrekken. Aan de kant van de weg gelegd en toen ging hij dood. Ik moet weer huilen nu ik eraan denk. Echt afschuwelijk. Het was zo'n schattig katje.
Oh bah
Ze afschuwelijk om zoiets te zien!
Wel fijn dat je even gestopt bent.
Word er helemaal naar van
Oh bah
Ze afschuwelijk om zoiets te zien!
Wel fijn dat je even gestopt bent.
Word er helemaal naar van