eisprong
zondag 28 oktober 2012 om 22:06
quote:donna1986 schreef op 28 oktober 2012 @ 21:11:
Ik heb dat dus tot aan mijn menstruatie heel
Irritant en vroeg mij dus af of meer meiden dit hebben !Ik denk niet dat je ei tot aan je menstruatie blijft springen, hoor. 't Zal wel iets anders zijn, wat je voelt.
Ik heb dat dus tot aan mijn menstruatie heel
Irritant en vroeg mij dus af of meer meiden dit hebben !Ik denk niet dat je ei tot aan je menstruatie blijft springen, hoor. 't Zal wel iets anders zijn, wat je voelt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 28 oktober 2012 om 22:31
Ik voel al jaren zeer goed mijn eisprong (soms een enkele maand niet) voel dat het eitje op knappen staat meestal als ik rechts eisprong heb en als het gesprongen is voel ik een hele kramperige sensatie door m,n onderbuik(echt niet fijn) met soms een zwaar gevoel.
Bij mijn laatste zwangerschap (op 39 jarige leeftijd) was het dan ook zeer makkelijk op het moment dat mijn ei sprong hadden we gemeenschap en het heeft daadwerkelijk geholpen ,want die maand ben ik zwanger geraakt!
Op zich is het heel goed (zeker om zwanger te worden) dat je,je eisprong voelt ,wel kan het zeker als je ei nog niet gesprongen is heel pijnlijk links of rechts van binnen zijn tijdens gemeenschap.
Bij mijn laatste zwangerschap (op 39 jarige leeftijd) was het dan ook zeer makkelijk op het moment dat mijn ei sprong hadden we gemeenschap en het heeft daadwerkelijk geholpen ,want die maand ben ik zwanger geraakt!
Op zich is het heel goed (zeker om zwanger te worden) dat je,je eisprong voelt ,wel kan het zeker als je ei nog niet gesprongen is heel pijnlijk links of rechts van binnen zijn tijdens gemeenschap.
zondag 28 oktober 2012 om 22:43