Gezondheid alle pijlers

eisprong

28-10-2012 21:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook altijd een zwaar gevoel in onderbuik ten tijde van de eisprong?
Nee
Ik heb dat dus tot aan mijn menstruatie heel

Irritant en vroeg mij dus af of meer meiden dit hebben !
alleen erge steek helemaal rechtsonderin, dacht altijd dat het blinde darm ontsteking was, maar niet dus. doet echt zeer
Ja, handig als je zwanger wilt worden.
Donna; Yep hier ook heb zelf het gevoel alsof iemand een ei door een rietje probeert te duwen, zeer pijnlijk

Nikkie; op zich wel, maar aan de andere kant is sex op zo'n moment niet echt een feestje....
Bij mij licht pijnlijk, maar heel kortdurend. Ik voel wel altijd waar hij zit, meestal links.
Of om te weten wanneer de menstruatie start
Het is niet pijnlijk maar gewoon een zwaar gevoel !
Ik krijg altijd ongeveer een dag lang een zwaar, drukken gevoel op mijn onderbuik, en een steek in mijn onderbuik die uitstraalt naar mijn anus, kan héél pijnlijk zijn. Sorry voor de details.
Ik heb (als ik de pil niet slik) tijdens de eisprong een stekend gevoel van ongeveer een half uur.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:donna1986 schreef op 28 oktober 2012 @ 21:11:

Ik heb dat dus tot aan mijn menstruatie heel

Irritant en vroeg mij dus af of meer meiden dit hebben !Ik denk niet dat je ei tot aan je menstruatie blijft springen, hoor. 't Zal wel iets anders zijn, wat je voelt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik voel al jaren zeer goed mijn eisprong (soms een enkele maand niet) voel dat het eitje op knappen staat meestal als ik rechts eisprong heb en als het gesprongen is voel ik een hele kramperige sensatie door m,n onderbuik(echt niet fijn) met soms een zwaar gevoel.

Bij mijn laatste zwangerschap (op 39 jarige leeftijd) was het dan ook zeer makkelijk op het moment dat mijn ei sprong hadden we gemeenschap en het heeft daadwerkelijk geholpen ,want die maand ben ik zwanger geraakt!

Op zich is het heel goed (zeker om zwanger te worden) dat je,je eisprong voelt ,wel kan het zeker als je ei nog niet gesprongen is heel pijnlijk links of rechts van binnen zijn tijdens gemeenschap.
Ja, dat komt omdat je lichaam meer vocht vasthoudt in de tweede helft van je cyclus. De een heeft daar meer last van dan de ander, ik heb het ook.

Met de pil had ik dat ook. Ik kan niet de pil doorslikken, dan wordt dat gevoel echt niet meer te houden zo irritant.
Nee, dat heb ik nooit. Ik heb mijn best gedaan om het te voelen, maar niet gelukt.
Ik voel het ook heel duidelijk (rechts). Een paar steekjes, meer niet.
Ik heb,als ik niet aan de pil ben,zo'n pijn tijdens de ei-sprong,dat ik echt over de grond kruip van de pijn.

Vond mijn bevallingen minder erg als de weeën achtige pijn tijdens mijn ei-sprong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven