Singlereizen rond kerst

29-10-2012 13:10 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie heeft er ervaringen met singlereizen rond kerst?

Ik heb weinig zin om de kerstdagen enz weer te vieren met mn familie en vriendinnen met partners.

Wie heeft er nog tips?
Geen tips, maar dat lijkt me ook wat, dus ik lees mee :-).
Waarin verschillen singlereizen-met-kerst van singlereizen-op-enig-ander-moment?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat de meeste single reizen niet met kerst zijn ;)

Maar laat ik wat specifieker zijn, reizen rond kerst voor singles tussen de 25 t/m 35 ofzo? Meeste zijn dan weer voor ouderen.
Waar wil je heen dan? Wat wil je zien/doen of wil je alleen maar bakken? Dat is toch het eerste dat je bedenkt als je op vakantie wil?
De meeste reisorganisaties bieden ook singlereizen aan. Shoestring o.a. Gewoon even googlen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Villa vibes?
Ik weet zelf niet goed waar ik heen wil, zolang het maar int buitenland is. En op shoestring had ik gegeken maar 1900,- vind iets te gek. Budget van 700,- max ongeveer.
Denk niet dat het dat gaat worden (of je moet met vrienden in een huisje gaan zitten, misschien is een week marrokko haalbaar?
Maar Kerst is toch JUIST de tijd om door te brengen met Familie en vrienden en vriendinnen? Ik snap dat nooit zo goed....

Of ligt dat aan mij?
Dit is kort maar betaalbaar.

http://reizen.one2gethert ... hische_Republiek/programm
Als single zijn de kerstdagen niet de leukste tijd, tenminste dat is mijn mening .

Lijkt me gewoon eens leuk wat anders te doen dan standaard kerst vieren
Voor 700 euro een georganiseerde singlereis naar het buitenland.. dat gaat hem niet snel worden denk ik. Als je ook nog lekker weer wilt hebben, moet je toch al een aardig stukje weg.

Maar je kunt voor 849,- voor 9 dagen met een singlereis naar Egypte, met Shoestring. Dan moet je nog wel eten en drinken en excursies daar doen, dus je redt het met je budget van 700 niet echt.
quote:borderwalk schreef op 29 oktober 2012 @ 14:00:

Dit is kort maar betaalbaar.

http://reizen.one2gethert ... hische_Republiek/programmMinimaal 30 deelnemers, max 45, dat zou ik persoonlijk te massaal vinden. Maar je moet wat.
¤859 Noord Italië en Kroatië
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Anthonius schreef op 29 oktober 2012 @ 13:58:

Maar Kerst is toch JUIST de tijd om door te brengen met Familie en vrienden en vriendinnen? Ik snap dat nooit zo goed....

Of ligt dat aan mij?Als je de reclame gelooft wel
quote:Anthonius schreef op 29 oktober 2012 @ 13:58:

Of ligt dat aan mij?

Kerst kan van mij ook gestolen worden hoor, ik heb er niks mee.

Als ik een gezellige tijd met vrienden en familie door wil brengen, hangt dat niet van een feestdag af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven