Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Je zou een handleiding op de pc met filmjes erin voor de mensen die dat prettig vinden. Filmpjes kun je maken met biv. Jing moet je ff op googlen.
Het Viva forum is papaja.
quote:Olijfje_ schreef op 30 oktober 2012 @ 14:31:

Ik ben ook zo marmottig de laatste weken...zullen we lekker bij elkaar kruipen voor een collectieve winterslaap? Eerst een weekje flink bunkeren en dan onder zeil Lijkt me helemaal geweldig. En dan lekker dun weer wakker worden.
*ziet nu een rijtje Sidonia's in het eerste voorjaarszonnetje met ontploft haar voor zich*
quote:Olijfje_ schreef op 30 oktober 2012 @ 14:37:

*ziet nu een rijtje Sidonia's in het eerste voorjaarszonnetje met ontploft haar voor zich*en een kreukelhoofd.
Oh ja, gisteren weer een veiling gewonnen: ik ga voor clip-in extensions, woehaa! Dat zal mijn groeipoging moeten ondersteunen Ben benieuwd...
*en weer aan het werk...*
*is er werk in ons winterslaaphol?! *
quote:Splinter02 schreef op 30 oktober 2012 @ 14:41:

*is er werk in ons winterslaaphol?! *

Pfff, dan doe ik niet mee hoor. Winterslaap is winterslaap. Niet werkslaap.

Kapper is gelukt, loop er weer kortgewiekt bij. Met kuifje. Dat dan weer wel. Boodschapje gedaan voor het avondeten. Nu niks. Of een tukkie doen boven? Hmmm. Lastige keuze. Toch maar wel ff naar boven, ik moet nog een was ophangen. En katten knuffelen.
Stelletje slaapkoppen hiero

Heb deze email nu al en dag openstaan en blijf het proberen. Er komt telkens iets (iemand) tussen.

Julie zijn flink aan de babbel geweest. Winterslaap klinkt gezellig hoewel ik nog steeds erg geniet vd winter op dit moment. Morgen weer sneeuw maar dit weekend verwachten ze de Chinook, ofterwijl de warme "wind" die de boel hier in de winter vaak even "opwarmt".

Zeelfs Slofje is langs geweest. Hoop dat je gauw een oplossing hebt voor de laptoploosheid want we missen je hier best! Maar gaaf van je nieuwe baan!!

Bor, hoop dat het al beter gaat met je stuitje! Wat een prachtig meiske hebben jullie!

Splint wat een stomme client zo zeg. Vind het nogal dommig, kun je zoiets ook meenemen als test resultaat (wispelturig karakter)

Ratje, foto van Kuifje?

Handleiding schrijven, ik ben op zich redelijk in iets uitleggen ook op papier maar ik ben nogal kort van stof en ben dan vaak klaar in de helft vd tekst die ervoor staat. Lekker handig zoiets. Ik moet dan altijd aan de gang met "lege" regels toevoegen als vulling.

Ik heb gisteren een soort van onderhandelingsbrief gestuurd naar de speurtochten business. Nu maar afwachten. Ik ga het wel doen maar wil even een beetje onderhandelen over mijn tarief. Er zit eigenlijk geen risico bij, ik schrijf de inhoud die zij van mij kopen. Eten is meer een extraatje die klanten er bij kunnen boeken en daar hoef ik verder niets voor te doen behalve een reservering maken.

Morgen is het hier Halloween ik moet zo maar eens de voordeur gaan versieren, dat komt er maar niet van.

Verder moet ik binnenkort naar de tandarts (er is lijkt het een stukje los van mijn kiesglazuur) en dat is voor mij een heel spektakel. Ik heb een nogal rare afwijking en wordt gauw benauwd (zacht uitgedrukt) als er iemand in mijn mond knutselt. Zelfs onder narcose kunnen ze mij moeilijk intuberen enzo. Ik moet hiervoor altijd zo'n medische waarschuwingsarmband om. Bij mijn laatste operatie zijn ze meer dan een uur bezig geweest met het slangetje inbrengen ofzoiets. Ik heb als klein kleutertje een keertje een ernstige bloeding gehad in mijn keel en sindsdien is alles in mijn mond erg lastig. Ik ben nogal een raar mens eigenlijk

Ik ga hem maar eens versturen...
Optimist tot in de kist!
Is de winterslaapkoorts nu echt toegeslagen?

quote:Olifantjeinhetbos schreef op 30 oktober 2012 @ 23:35:

Stelletje slaapkoppen hiero

Heb deze email nu al en dag openstaan en blijf het proberen. Er komt telkens iets (iemand) tussen.

Julie zijn flink aan de babbel geweest. Winterslaap klinkt gezellig hoewel ik nog steeds erg geniet vd winter op dit moment. Morgen weer sneeuw maar dit weekend verwachten ze de Chinook, ofterwijl de warme "wind" die de boel hier in de winter vaak even "opwarmt".

Zeelfs Slofje is langs geweest. Hoop dat je gauw een oplossing hebt voor de laptoploosheid want we missen je hier best! Maar gaaf van je nieuwe baan!!

Bor, hoop dat het al beter gaat met je stuitje! Wat een prachtig meiske hebben jullie!

Splint wat een stomme client zo zeg. Vind het nogal dommig, kun je zoiets ook meenemen als test resultaat (wispelturig karakter)

Ratje, foto van Kuifje?

Handleiding schrijven, ik ben op zich redelijk in iets uitleggen ook op papier maar ik ben nogal kort van stof en ben dan vaak klaar in de helft vd tekst die ervoor staat. Lekker handig zoiets. Ik moet dan altijd aan de gang met "lege" regels toevoegen als vulling.

Ik heb gisteren een soort van onderhandelingsbrief gestuurd naar de speurtochten business. Nu maar afwachten. Ik ga het wel doen maar wil even een beetje onderhandelen over mijn tarief. Er zit eigenlijk geen risico bij, ik schrijf de inhoud die zij van mij kopen. Eten is meer een extraatje die klanten er bij kunnen boeken en daar hoef ik verder niets voor te doen behalve een reservering maken.

Morgen is het hier Halloween ik moet zo maar eens de voordeur gaan versieren, dat komt er maar niet van.

Verder moet ik binnenkort naar de tandarts (er is lijkt het een stukje los van mijn kiesglazuur) en dat is voor mij een heel spektakel. Ik heb een nogal rare afwijking en wordt gauw benauwd (zacht uitgedrukt) als er iemand in mijn mond knutselt. Zelfs onder narcose kunnen ze mij moeilijk intuberen enzo. Ik moet hiervoor altijd zo'n medische waarschuwingsarmband om. Bij mijn laatste operatie zijn ze meer dan een uur bezig geweest met het slangetje inbrengen ofzoiets. Ik heb als klein kleutertje een keertje een ernstige bloeding gehad in mijn keel en sindsdien is alles in mijn mond erg lastig. Ik ben nogal een raar mens eigenlijk

Ik ga hem maar eens versturen...Waarvan akte.
Goed van je Fant, dat je die brief hebt gestuurd. Ben heel benieuwd! Ben je er zelf al een beetje uit, wat je wilt gaan doen?

En sterkte vast voor die behandeling in je mond. Kun je een soort roesje krijgen ofzo? Of ga je slaan? En is zo'n medische waarschuwingsarmband dan niet gewoon een handboei om de arts te beschermen?

Nee hoor, flauw. Lijkt me heel akelig als je in paniek raakt. Waarom moest je destijds geintubeerd worden? Dat gebeurt toch niet zo vaak?

En wanneer krijg je de uitslag van je scan?
Ja lachen he, ik had er nog een smiley face achter willen zetten "kort van stof" ammehoela! .

Heb vd laatste operatie eigenlijk weinig mee gekregen, was een spoed operatie nav mijn val 8 jaar geleden. Maar de chirurg kwam toen nog speciaal langs met de anesthesioloog om te waarschuwen voor toekomstige ellende. Ik heb eerder ook al problemen gehad o.a. met een maagonderzoek (toen had ik een roesje en dus weet ik erzelf heulemaal niks meer van) en blijk ik enorm agressief te zijn geweest, incl. slaan en schoppen. Ik snap er niks van, ik ben niet bang voor de pijn ofzo, het is meer een soort van ademnood en reflex.
Optimist tot in de kist!
Ik ben wel van plan om de opdracht aan te nemen trouwens (speurtochten schrijven).
Optimist tot in de kist!
Optimist tot in de kist!

Leuk dat je die opdracht gaat doen. Wordt vast een succes, geen twijfel over mogelijk!

Enne....jij agressief? Lol!

Ik ga lekker slapen. Morgen een lange dag: van 13-21u een training. Pffff, gelukkig de dag erna lekker vrij.

Oh ja, met een vriendin heb ik het rapport van die kandidaat al klaar hoor. Dingen als: impulsief, gevolgen van handelen niet kunnen overzien, volledig gebrek aan realiteitszin, hakt wel lekker vlot knopen door (ook niet gehinderd door enige realiteitszin) en ietwat wispelturig. Dit helpt hem inderdaad niet echt.....
He he, eindelijk tijd om wat te posten. Heb net een complete uitleg gekregen hoe ik mijn werk in het nieuwe systeem moet doen. Gelijk alles opgeschreven. Nu heb ik er weer wat meer vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen. Straks een afwijzing oefenen.

Fantje kort van stof Maar goe dat je gaat onderhandelen over de prijs van je werk. Hoop dat het lukt.

Jammer van je gebit, ik ben er ook geen fan van. Moet wel een afspraak maken voor controle. Nu maar ff doen gelijk.

Het is druk bij de tandarts... nog een ogenblik geduld aub.

Splinter, je conclusie... Wel waar denk ik. Sterkte vandaag met training. Dat is wel een lange dag zo zeg.

Hoe is het met de rest? Alles nog naar wens? Al gewend aan de wintertijd?

Ik kan pas 27 november naar de tandarts voor controle.... dat duurt gewoon nog bijna een maand! En dan ook nog om 7 uur 's avonds. Nah ja, ik heb mijn afspraak iig.

Ik ga oefenen!
Mag ik al naar huis? Mijn hersens doen het niet meer. Ik ben gaar, overvoerd door informatie. Ik neem niks meer op.

Lastige materie hoor. Morgen maar eens wat andere dingen leren. Gelukkig lopen er nog opleiders rond hier op de afdeling. Kan je nog wat eens vragen. Maar iedereen is gaar.

Best lekker weer trouwens he?
Gek, maar nu voel ik me ineens best rottig, ben ik zo'n enorme langdradige zeurkous? Leerpuntje dus.
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 31 oktober 2012 @ 18:35:

Gek, maar nu voel ik me ineens best rottig, ben ik zo'n enorme langdradige zeurkous? Leerpuntje dus.Fant!! doe normaal...

Tuulk ben je wat lang van stof maar dat vinden we juist leuk. Klets maar lekker een einde weg hoor.

Was alleen erg grappig om in zo'n lange post te noemen dat je kort van stof bent.
Helemaal met Bieb eens. En daarbij, je hebt ook nog eens op heel veel mensen gereageerd. Dus. Daar krijg je lange postings van.

Muts.
Ik verbaas me dat je het op die manier opvat Fant.

Ik vond iig gewoon de opmerking van Splint heel grappig.

Ik vind je helemaal geen zeur en gewoon leuk om te lezen!
Ben een beetje gevoellug zullen we maar zeggen.
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 31 oktober 2012 @ 20:17:

Ben een beetje gevoellug zullen we maar zeggen.Weer over nu? of heb je nog een pak rammel nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven