Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Splinter02 schreef op 02 november 2012 @ 01:06:

Metalen frame met haakwerk voor het raam: check

Letterbak: check.

Twee kiezen laten trekken: geen check gelukkig!

Ratteke:

[afbeelding]

Olijfje

Nou, dat zou dan wel het 8e wereldwonder zijn he, én aan de pil én gesteriliseerd en dan toch zwanger zijn... Ik sluit die mogelijkheid toch écht uit.

Fant, ik heb ervaring met kiezen trekken maar alleen aan 1 kant. Linksboven zijn er 2 uit. Je kan kauwen. Het ligt er een beetje aan of het de achtersten zijn of dat je de achterste nog hebt en de kies die daarvoor zit laat trekken. Ik had dat laatste. Je moet dan alleen je eten soms uit dat gat pulken. Vooral vlees.

Letterbak... ja. Nooit gehad, wilde dat wel. Leek me zo leuk al die kleine frutsels in zo'n bakkie.

Blijf vandaag ook thuis. Nog steeds rommelbuik, buik- en rugpijn.

Hèhè.

(thanks Bieb!)

Hebben jullie het olifantenfilmpje wel al gezien? Is zoooooo mooi!
Meisjes, ik ben echt erg ongezellig aan het worden want kom ook nu alleen maar even vertellen dat de 1e 2 werkdagen erop zitten (leuk, ook vermoeiend) en dat ik zo weer weg moet (eten bij kennissen). Gisteren bij de opleidingskeuken gedineerd om baan te vieren, daarna doodmoe op de bank geploft. Moet mijn draai nog een beetje vinden

Ratteke, ging het vandaag in de loop van de dag al iets beter? En Splinter, dikke knuffel voor blij zijn met weekend

Misschien tot later maar het kan ook zomaar morgen worden

Enjoy the weekend!!!
Gelukkig gaat het hier weer goed. Geen last gehad van mijn middageten. Erg blij mee. Nu nog avondeten voor mezelf verzinnen.

TH, sterkte met alle drukte. Veel plezier vanavond bij je etentje.

Splinter, geniet van je weekend. Het is eindelijk zo ver. 2 dagen niks.
Fijn Ratteke! Is het ook gelukt met eten?

Man staat nu stamppot zuurkool en voor hem boerenkool te maken. Met rookworst. Ik had echt geen inspiratie, maar dit is wel lekker.

TH, doe jij maar lekker ongezellig hoor. Even pas op de plaats en voor jezelf kiezen. Wij wachten wel en zijn altijd blij als je je praathoofd weer laat zien. Leuk dat de 1e dagen goed gingen. Niet gek dat je je draai nog moet vinden toch?

terug.

Wij hebben net een vogelvoederdingetje gekocht. Heel leuk ding, voor aan het raam. Dat kon met Sil natuurlijk nooit. Ben benieuwd of ze komen snoepen!
Robo heeft zojuist haar account laten anonimiseren...is klaar met VF

Aan welke forummer denk je wel eens?
Ik las het. Vinniknietleuk. Ik snap haar keuze maar nee, leuk is het niet.

Eten ging goed, ik heb nasi uit de vriezer gehaald. Lekker makkelijk. Moet nu wel mijn voorraad aanvullen.
Waat? Robo weg??/ Wat heb ik gemist. Hoe kan dat nou. Oh dat vind ik echt heel erg. Ik denk zo vaak aan haar, ben even helemaal van slag.
Optimist tot in de kist!
Snap jij het Rat? Ik niet dus. Niet nav dat topic iig.

Wat er elders is gebeurt heb ik geen idee van.
Zie de link in mijn post Fant
quote:Biebeliee schreef op 02 november 2012 @ 21:07:

Snap jij het Rat? Ik niet dus. Niet nav dat topic iig.

Wat er elders is gebeurt heb ik geen idee van.

Ik snap het wel maar vind het moeilijk om uit te leggen. Het is haar te veel geworden. Alles. De harde woorden die hier op het forum gezegd worden. Het afzeiken om het afzeiken. Het gemeen doen omdat het zo heerlijk anoniem kan hier. Het gevoel hebben dat ze 'vermakelijk leesvoer' is. Zoiets.

Ik vind het echt heel jammer dat ze hier weg is.
Hm ja dat is wel begrijpelijk als je het zo zegt.

Aan de andere kant..zo gaat het al minstens 10 jaar.
Ik weet het Bieb. Maar soms kan je daar in ene genoeg van hebben.

Ik heb het zelf ook wel eens hoor. Dat ik denk, pff stik er in met je forum. Ik ben weg. Maar dan zou ik jullie ook moeten missen en dat wil ik niet.
Maar als je wilt kun je je dan beperken tot alleen Tetters en dat zou Ro ook kunnen toch.

Haar eigen topic met allemaal forummers daar die begaan met haar zijn.

Naja ..ik hoop dat dit voor haar het juiste is en dat het nog heel lang mag duren dat ze de wereld gaat verlaten.
Ik hoopte dat ook Bieb, voor mij is dit mijn veilige plekje in het forum. Buiten deze "muren" kom ik alleen als ik mij goed genoeg voel om de hardheid te kunnen verdragen.

Deze zin trof mij het meest: over waarom ze stopt, waarom ze zich hier niet veilig meer voelt.

"En zeker niet een omgeving waarin ik mijn kwetsbaarste kant, mijn ziekte, mijn verval tot de dood, wil delen."
Optimist tot in de kist!
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n last van de harde woorden hier. Als het maar niet zoals Fok of Telegraaf gaat worden, dat zou ik erg vinden.

Robo weg van het forum klinkt voor mij ook een beetje als een poes die in een donker veilig hoekje kruipt.

wanneer is de volgende meet?
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 02 november 2012 @ 22:31:

Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n last van de harde woorden hier. Als het maar niet zoals Fok of Telegraaf gaat worden, dat zou ik erg vinden.

Robo weg van het forum klinkt voor mij ook een beetje als een poes die in een donker veilig hoekje kruipt.

wanneer is de volgende meet?

Dat idee had ik ook een beetje.

Meet! Leuk. Open je een agendaplanner, of hoe zo'n ding ook heet?
Klik hier Tonks : www.datumprikker.nl
Bieb moet dathier?

Of ben ik gewoon al aangemeld voor dat ding?
Het Viva forum is papaja.
Ja troela.. Ik plaats alleen de website als hint.

Dat jouw mobiel je wachtwoord onthoudt is weer punt twee hé... (zo dom ben ik nou ook weer niet )
Sow, ik was even knockout. Jemig zeg.

Ja, voelt niet fijn dat Robo weg is. Ze noemt jou wel in haar eigen topic, Fant. Misschien kun je aansluiten bij de groep met wie ze buiten het forum contact wil houden.

Ik heb zelf ook niet zo'n last van de harde woorden. Zou ik wel hebben als ze hier zouden vallen, maar buiten ons om doe ik alleen luchtig mee als ik daar zin in heb. Geen topics over beleid of waar echt heftig gediscussieerd wordt.

Hoop inderdaad niet dat ze weg kruipt in een veilig hoekje....

Jaaaaa Tonks, open jij een nieuwe datumprikker?

Bieb, alles goed?
Als ik de reacties op haar vertrek lees, lijkt het wel of ze ook niet alleen van het forum, maar ook van de aardbol is verdwenen....
Mwoa...matigjes hier.

Ik doe later wel weer sociaal.
Hopelijk niks rottigs Bieb. Anders ga ik je knuffelen hoor!
Was een leuke avond maar ben nu een beetje confuus door vertrek Robo. En moe, dat ook. Maar nog altijd blij met ons hier Ga nu eerst maar eens slapen en morgen verder. Slaap wel allemaal en hopelijk staan we ook allemaal wat beter op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven