Herfsttetters!
vrijdag 2 november 2012 om 06:46
quote:Splinter02 schreef op 02 november 2012 @ 01:06:
Metalen frame met haakwerk voor het raam: check
Letterbak: check.
Twee kiezen laten trekken: geen check gelukkig!
Ratteke:
[afbeelding]
Olijfje
Nou, dat zou dan wel het 8e wereldwonder zijn he, én aan de pil én gesteriliseerd en dan toch zwanger zijn... Ik sluit die mogelijkheid toch écht uit.
Fant, ik heb ervaring met kiezen trekken maar alleen aan 1 kant. Linksboven zijn er 2 uit. Je kan kauwen. Het ligt er een beetje aan of het de achtersten zijn of dat je de achterste nog hebt en de kies die daarvoor zit laat trekken. Ik had dat laatste. Je moet dan alleen je eten soms uit dat gat pulken. Vooral vlees.
Letterbak... ja. Nooit gehad, wilde dat wel. Leek me zo leuk al die kleine frutsels in zo'n bakkie.
Blijf vandaag ook thuis. Nog steeds rommelbuik, buik- en rugpijn.
Metalen frame met haakwerk voor het raam: check
Letterbak: check.
Twee kiezen laten trekken: geen check gelukkig!
Ratteke:
[afbeelding]
Olijfje
Nou, dat zou dan wel het 8e wereldwonder zijn he, én aan de pil én gesteriliseerd en dan toch zwanger zijn... Ik sluit die mogelijkheid toch écht uit.
Fant, ik heb ervaring met kiezen trekken maar alleen aan 1 kant. Linksboven zijn er 2 uit. Je kan kauwen. Het ligt er een beetje aan of het de achtersten zijn of dat je de achterste nog hebt en de kies die daarvoor zit laat trekken. Ik had dat laatste. Je moet dan alleen je eten soms uit dat gat pulken. Vooral vlees.
Letterbak... ja. Nooit gehad, wilde dat wel. Leek me zo leuk al die kleine frutsels in zo'n bakkie.
Blijf vandaag ook thuis. Nog steeds rommelbuik, buik- en rugpijn.
vrijdag 2 november 2012 om 17:46
Meisjes, ik ben echt erg ongezellig aan het worden want kom ook nu alleen maar even vertellen dat de 1e 2 werkdagen erop zitten (leuk, ook vermoeiend) en dat ik zo weer weg moet (eten bij kennissen). Gisteren bij de opleidingskeuken gedineerd om baan te vieren, daarna doodmoe op de bank geploft. Moet mijn draai nog een beetje vinden
Ratteke, ging het vandaag in de loop van de dag al iets beter? En Splinter, dikke knuffel voor blij zijn met weekend
Misschien tot later maar het kan ook zomaar morgen worden
Enjoy the weekend!!!
Ratteke, ging het vandaag in de loop van de dag al iets beter? En Splinter, dikke knuffel voor blij zijn met weekend
Misschien tot later maar het kan ook zomaar morgen worden
Enjoy the weekend!!!
vrijdag 2 november 2012 om 20:13
Fijn Ratteke! Is het ook gelukt met eten?
Man staat nu stamppot zuurkool en voor hem boerenkool te maken. Met rookworst. Ik had echt geen inspiratie, maar dit is wel lekker.
TH, doe jij maar lekker ongezellig hoor. Even pas op de plaats en voor jezelf kiezen. Wij wachten wel en zijn altijd blij als je je praathoofd weer laat zien. Leuk dat de 1e dagen goed gingen. Niet gek dat je je draai nog moet vinden toch?
terug.
Wij hebben net een vogelvoederdingetje gekocht. Heel leuk ding, voor aan het raam. Dat kon met Sil natuurlijk nooit. Ben benieuwd of ze komen snoepen!
Man staat nu stamppot zuurkool en voor hem boerenkool te maken. Met rookworst. Ik had echt geen inspiratie, maar dit is wel lekker.
TH, doe jij maar lekker ongezellig hoor. Even pas op de plaats en voor jezelf kiezen. Wij wachten wel en zijn altijd blij als je je praathoofd weer laat zien. Leuk dat de 1e dagen goed gingen. Niet gek dat je je draai nog moet vinden toch?
terug.
Wij hebben net een vogelvoederdingetje gekocht. Heel leuk ding, voor aan het raam. Dat kon met Sil natuurlijk nooit. Ben benieuwd of ze komen snoepen!
vrijdag 2 november 2012 om 21:20
quote:Biebeliee schreef op 02 november 2012 @ 21:07:
Snap jij het Rat? Ik niet dus. Niet nav dat topic iig.
Wat er elders is gebeurt heb ik geen idee van.
Ik snap het wel maar vind het moeilijk om uit te leggen. Het is haar te veel geworden. Alles. De harde woorden die hier op het forum gezegd worden. Het afzeiken om het afzeiken. Het gemeen doen omdat het zo heerlijk anoniem kan hier. Het gevoel hebben dat ze 'vermakelijk leesvoer' is. Zoiets.
Ik vind het echt heel jammer dat ze hier weg is.
Snap jij het Rat? Ik niet dus. Niet nav dat topic iig.
Wat er elders is gebeurt heb ik geen idee van.
Ik snap het wel maar vind het moeilijk om uit te leggen. Het is haar te veel geworden. Alles. De harde woorden die hier op het forum gezegd worden. Het afzeiken om het afzeiken. Het gemeen doen omdat het zo heerlijk anoniem kan hier. Het gevoel hebben dat ze 'vermakelijk leesvoer' is. Zoiets.
Ik vind het echt heel jammer dat ze hier weg is.
vrijdag 2 november 2012 om 21:41
vrijdag 2 november 2012 om 21:58
Ik hoopte dat ook Bieb, voor mij is dit mijn veilige plekje in het forum. Buiten deze "muren" kom ik alleen als ik mij goed genoeg voel om de hardheid te kunnen verdragen.
Deze zin trof mij het meest: over waarom ze stopt, waarom ze zich hier niet veilig meer voelt.
"En zeker niet een omgeving waarin ik mijn kwetsbaarste kant, mijn ziekte, mijn verval tot de dood, wil delen."
Deze zin trof mij het meest: over waarom ze stopt, waarom ze zich hier niet veilig meer voelt.
"En zeker niet een omgeving waarin ik mijn kwetsbaarste kant, mijn ziekte, mijn verval tot de dood, wil delen."
Optimist tot in de kist!
vrijdag 2 november 2012 om 22:31
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n last van de harde woorden hier. Als het maar niet zoals Fok of Telegraaf gaat worden, dat zou ik erg vinden.
Robo weg van het forum klinkt voor mij ook een beetje als een poes die in een donker veilig hoekje kruipt.
wanneer is de volgende meet?
Robo weg van het forum klinkt voor mij ook een beetje als een poes die in een donker veilig hoekje kruipt.
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 2 november 2012 om 22:42
quote:NymphadoraTonks schreef op 02 november 2012 @ 22:31:
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n last van de harde woorden hier. Als het maar niet zoals Fok of Telegraaf gaat worden, dat zou ik erg vinden.
Dat idee had ik ook een beetje.
Meet! Leuk. Open je een agendaplanner, of hoe zo'n ding ook heet?
Dat idee had ik ook een beetje.
Meet! Leuk. Open je een agendaplanner, of hoe zo'n ding ook heet?
zaterdag 3 november 2012 om 00:17
Sow, ik was even knockout. Jemig zeg.
Ja, voelt niet fijn dat Robo weg is. Ze noemt jou wel in haar eigen topic, Fant. Misschien kun je aansluiten bij de groep met wie ze buiten het forum contact wil houden.
Ik heb zelf ook niet zo'n last van de harde woorden. Zou ik wel hebben als ze hier zouden vallen, maar buiten ons om doe ik alleen luchtig mee als ik daar zin in heb. Geen topics over beleid of waar echt heftig gediscussieerd wordt.
Hoop inderdaad niet dat ze weg kruipt in een veilig hoekje....
Jaaaaa Tonks, open jij een nieuwe datumprikker?
Bieb, alles goed?
Ja, voelt niet fijn dat Robo weg is. Ze noemt jou wel in haar eigen topic, Fant. Misschien kun je aansluiten bij de groep met wie ze buiten het forum contact wil houden.
Ik heb zelf ook niet zo'n last van de harde woorden. Zou ik wel hebben als ze hier zouden vallen, maar buiten ons om doe ik alleen luchtig mee als ik daar zin in heb. Geen topics over beleid of waar echt heftig gediscussieerd wordt.
Hoop inderdaad niet dat ze weg kruipt in een veilig hoekje....
Jaaaaa Tonks, open jij een nieuwe datumprikker?
Bieb, alles goed?