Tegels op tegels (adviesprijs)

30-10-2012 21:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wil tegels op mijn wand zetten, maar er zijn al tegels die er staan maar blijkbaar kan ik ze niet eraf halen en werd mij verteld dat ik er gewoon weer tegels op kon zetten. Nou wil ik weten hoeveel dat zou kosten?? De muur is 7m breed en 146 cm lang. Is er ook iemand die een goed tegelbedrijf ( of hoe je dat ook noemt) kent?

antwoorden zijn erg gewild :D
Uhm????

Watte?

Ligt het aan mij of snap ik je niet
Je wilt dus nieuwe tegels over een bestaande tegelmuur laten plakken.

Zoek een tegelzetter in jouw regio op google en vraag om een offerte.

Hoe moeilijk kan het zijn?!
Als het gaat scheuren, dan moet je Martijn even bellen.
"maar er zijn al tegels die er staan maar blijkbaar kan ik ze niet eraf halen"

Say what??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb je al eens aan werkspot gedacht?
Waarom kan je de tegels er niet afhalen?

Verder: Werkspot.nl
Oow sorry niet effe duidelijk dus, er stonden al tegels aan de muur, maar ze staan er dus al zolang dat als ik ze eraf halen ik de muur allen maar beschadig. dus ik moet er gwn nieuwe op de oude zetten en wil weten hoeveel dat zou kosten duidelijker ??
Waarom vraag je dat niet aan diegene die je tegels komt zetten

Lijkt me een stuk practischer dan het vragen op een forum waar niemand weet over welke oppervlakte, tegelsoort, bereikbaarheid van de wand e.d. het gaat.
Nou, niet geheel. Maar denk je dat er op het forum van Viva vooral tegelzetters rondhangen?
Ik heb eerlijk gezien geen flauw idee :p misschien was het ver gevlogen hoop, maar hoop zal er zijn and I will find someone :P
quote:filomena schreef op 30 oktober 2012 @ 21:33:

Ik heb eerlijk gezien geen flauw idee :p misschien was het ver gevlogen hoop, maar hoop zal er zijn and I will find someone :PJe bent je er wel van bewust dat het viva-forum niet het enige forum op het internet is, he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven