cruise kerst
dinsdag 30 oktober 2012 om 21:15
Wij willen graag een cruise maken met kerst, hadden een optie uitstaan bij een reisbureau. Net te horen gekregen dat optie door kan gaan, echter voor 250 pp meer... Ben uit t veld geslagen, een week gewacht op antwoord..
We hebben ons verheugd hierop, wat een gedoe en verhaal. Wat zouden jullie doen? Dit is al geen goedkope trip (1000 pp).
Plan b was wintersport, maar ja...door al dat wachten zin gekregen in de cruise..
Absurd zo n prijsverhoging, is dit reëel en wat zouden jullie doen... Heb plots geen puf meer, baal enorm..
We hebben ons verheugd hierop, wat een gedoe en verhaal. Wat zouden jullie doen? Dit is al geen goedkope trip (1000 pp).
Plan b was wintersport, maar ja...door al dat wachten zin gekregen in de cruise..
Absurd zo n prijsverhoging, is dit reëel en wat zouden jullie doen... Heb plots geen puf meer, baal enorm..
dinsdag 30 oktober 2012 om 21:20
http://www.niletravel.nl/ms-alexia#trip_booking
Wat vind je hier van? Redelijk goedkope cruise rond de Kerstdagen.
Wat vind je hier van? Redelijk goedkope cruise rond de Kerstdagen.
dinsdag 30 oktober 2012 om 21:21
Kerst en nieuwjaar is de duurste periode van het jaar om te reizen. 1250 euro vind ik al erg goedkoop voor een reis in die periode!
Ik ben erg benieuwd waarom er nu 250 euro prijsverschil in zit. Heeft dat bijv te maken met de nog beschikbare hutten? (Dat de goedkopere uitverkocht waren en je een duurdere hut krijgt)?
Ik ben erg benieuwd waarom er nu 250 euro prijsverschil in zit. Heeft dat bijv te maken met de nog beschikbare hutten? (Dat de goedkopere uitverkocht waren en je een duurdere hut krijgt)?
dinsdag 30 oktober 2012 om 21:33
In antwoord op jullie vragen: Het reisbureau zegt dat hun voorraad was uitverkocht en dat ze extra in mochten kopen voor een meerbedrag.
Dank voor het meedenken maar een riviercruise op de Nijl is niet de bedoeling.
Ik vind: ze verkopen iets voor bedrag x, dat wordt nagevraagd, snap ik..
Maar terugkomen met 20% prijsopslag...
Dank voor het meedenken maar een riviercruise op de Nijl is niet de bedoeling.
Ik vind: ze verkopen iets voor bedrag x, dat wordt nagevraagd, snap ik..
Maar terugkomen met 20% prijsopslag...
dinsdag 30 oktober 2012 om 22:19
Soms is het goedkoper om alleen de cruise te boeken en je eigen vlucht te regelen. Hou er dan wel rekening mee, dat als je vlucht vertraging heeft, je op eigen kosten naar volgende haven moet als je het schip mist.
Boek je een volledig pakket van de cruise line, dan betalen zij je vlucht naar de volgende haven.
¤1250 voor Kerst is niet gek. Een redelijke prijs.
Maar het is zeker een idee, zoals hier al is genoemd, om het nog eens bij een ander reisburo te proberen, of anders kijken of er andere cruise is die goedkoper is.
Op welke cruise heb je een optie?
Boek je een volledig pakket van de cruise line, dan betalen zij je vlucht naar de volgende haven.
¤1250 voor Kerst is niet gek. Een redelijke prijs.
Maar het is zeker een idee, zoals hier al is genoemd, om het nog eens bij een ander reisburo te proberen, of anders kijken of er andere cruise is die goedkoper is.
Op welke cruise heb je een optie?