Seksklets 45

08-10-2012 21:02 3006 berichten
Hierbij heet ik u allen welkom op het 45e sekskletstopic van Viev!



Een schoon, maagdelijk, topic zodat er weer 3.000 posts gevuld kunnen worden met dates, kruisjes, sloerieverhalen, lellebelgeneuzel en ander vies gedoe.



Wees welkom sloeries, slettebakken, manloeders en goden, wees welkom newbees en afgelikte boterhammen. Doe je ding en meld het hier!



Er zijn een paar regeltjes ooit bedacht door onze lieftallige Engel 3 (dank je Keek! )



- je mag niet hengelen, dat betekend dat je den stijve binnenbroeks houdt en den natte keurig bedekt met een lapje

-je mag hier geen porneauwgrafische materialen tentoonspreiden.

-je mag hier kletsen en slowchatten en elders niet!



Hou het respectvol en gezellig.

En hou de Wormen en Naarden hoog in het vaandel!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 08-10-2012 21:27
Reden: Zo goed, Ien?
% gewijzigd
Ach, ik ben tegenwoordig meer van de connectie enzo.



Nop, streep dat forum maar door! En tja, jij was er ook niet. Dus tja..



Die poort van Jade is toch flexibel? Tis toch niet dat er een komkommer met streepjes in hoeft?
Oh, maar een tondeuse is zo geregeld. En die sixpack. Ach, onder de streep is Ien ook niet zo moeilijk .
Kaal check!

Doorleefd check!

Connectie check!

Maar een neger blijft leuk hoor! Bijna check!
Alle reacties Link kopieren
Pffft kom ik net uit met m'n 10 cm. complex minder dankzij vagina wiki..Nou ik beaam dat de connectie de toon voor de zang zet.
Sixpack? Welnee! Dan valt mijn imperfectie alleen maar zo op. Doe mij maar gewoon lekker gewoon.
Ik ben echt GEK op streepjeskomkommers!
Gestreepte komkommers?
Ah Flirt, thanks. 8 cm it is zullen we dan maar zeggen.



Nops, ik gooi jou die komkommers toe, doe mij maar een watermeloen, die dekt nog een béétje de lading...
Tis best goed voor de topic vulling, zo'n nieuwe man
Ja, al blijft het wel een beetje zelf de slingers ophangen vinnik..



Watermeloenen
Uhuh.. ah joh, in onze jonge sekskletsdagen gooiden we dr een topic per week doorheen, dat waren nog es tijden *zucht*
Alle reacties Link kopieren
1 nieuwe man....is wat magertjes
Komt ie! Pas op je hoofd. Zou jammer zijn als je weeeeer drie weken met een bult en een blauw oog rond zou moeten lopen.



Ik was al weer door mijn komkommers heen, die gaan zo snel op steeds.
quote:sweetinez schreef op 30 oktober 2012 @ 21:46:

Ja, al blijft het wel een beetje zelf de slingers ophangen vinnik..



Watermeloenen

Vinnik ook. Gelukkig kunnen wij dat goed, hè Ien?



Ja lach maar, qutteqop, tis wel jouw schuld!!
O, en ik maar denken dat die bult een seksblessure was! Straks ga je me nog vertellen dat die blauwe plek op mijn been ook een smijtkwetsuur is!



Hoe kom je zo snel door je komkommers? Laat je het plestikje er niet om??
Alle reacties Link kopieren
Versieren is zo 2011. Ach ik heb wat tijd over en als rechtgeaard kletsmajoor doe ik graag mee aan wat forum opvulling.
Aha al wat meer info, het is maar 10cm, maar tenminste wel recht.
Nee, zonder plestiekje, anders voel je die streepjes toch niet? Dan is er geen lol aan!



Been. Been? Nee, ik weet niks van een beensmijtkwetsuur. Weet jij het ook niet meer?

Gut, Roos, dan wap je echt teveel. Of neuqck je teveel. Een van beide!



Hoe verdwaal je als kletsmajoor zo op internet dat je ineens opduikt op een keurig damesforum? Das nog een soort van knap .
Wij zijn heel goed met slingers roos!



Plasticje erom? Nee toch? Waar moeten die streepjes dan??



Ah ja, good old days. Dat was pas kletsen...



Maar een kletsmajoor klinkt goed! Toch wel een beetje strenge he?
Recht? Ik lees nergens dat hij recht is. Die 10 cm kan best in een bochie staan.
O beide dan denk ik. Ik had een leuke voorraad rooie pillen van Ien maar ik ben dr al doorheen.



Jonah (goh, kan dr maar niet aan wennen, wil steeds Johan schrijven) zat eigenlijk op chatsites maar hij is niet op zoek en wil wel kletsen dus dan maar hier met ons. Gezellig hè?
He, ik vind jullie wel erg pikgeoriënteerd hoor. Tis hier toch geen afhaalchinees voor lullen?
Hahahaha, kijk, Ien snapt het. Waar die streepjes voor zijn. Maar als je watermeloenen kunt hebben, hebben die streepjes zowieso geen effect. Dan helpen alleen watermeloenen..
Voorraad? Ik gooide er maar 1! Heus Roos, misschien toch die wijn eens laten staan..
En zon plestikje heeft toch ook een randje? Voordeel is dat zon komkommer veel langer mee gaat en dat weegt toch ook? Ik vind het nogal komkommersneu om na één keer zo`n ding zo de groene bak in te kieperen.



Trouwens, Nop, in mijn komkommertijd ging zo`n ding nog wel een keertje of 3-4 mee ofzo hoor. Wat voor gekke dingen doe jij ermee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven