Topic parodie deel twee.

16-09-2012 11:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens overweldigend succes; deel twee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Leuk dat je het vraagt! Ik ben samen met een Duitse schlagerzanger die ik van het forum ken. Ik zal zijn naam niet zeggen maar er zit geen s in. We zijn al 9 weken, 3 dagen en 1 uur heel gelukkig samen! We denken er nu zelfs over samen geen kinderen te krijgen
Ga in therapie!
Gefeliciteerd!

En hoe ga je die kinderen niet noemen dan?

Mag ik opteren voor Franzl en Sissi?
Later is nu
Ik dacht dat Amand een Franse chansonnier was?

Enige overeenkomst met bestaande personen berust op louter toeval.
Ga in therapie!
Ik vind dat een mooie suggestie, naamsgewijs, droomheur. Je wilt toch dat die kinderen blij zijn dat ze nooit geboren worden. Ik denk er dan ook over ze te laten testen op paranormale gaven door een bevriende healer.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 30 oktober 2012 @ 13:16:

Leuk dat je het vraagt! Ik ben samen met een Duitse schlagerzanger die ik van het forum ken. Ik zal zijn naam niet zeggen maar er zit geen s in. We zijn al 9 weken, 3 dagen en 1 uur heel gelukkig samen! We denken er nu zelfs over samen geen kinderen te krijgen Nou isis1934 wat leuk!
Gestaft wegens schelden.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 30 oktober 2012 @ 15:50:

Ik vind dat een mooie suggestie, naamsgewijs, droomheur. Je wilt toch dat die kinderen blij zijn dat ze nooit geboren worden. Ik denk er dan ook over ze te laten testen op paranormale gaven door een bevriende healer.
Later is nu
Ik breek even in, ik heb alle pagina's gelezen en wilde zeggen dat het superleuk is. Ik lig helemaal dubbel om deze parodie!

Geweldig :D
Parodie? Leg is uit
Ga in therapie!
Volgens mij is Polkadot een trol!
Leg ik hier mijn ziel en zaligheid bloot. Nachtenlang probeer ik problemen van de meest trouwe lieve en behulpzame forumsters tot een goed en bevredigend einde te brengen (op wat voor manier dan ook) en dan lachen ze je uit!
Later is nu
Ik durfde dit in een niet nader te noemen zoetzappig glittertopic van een niet nader te noemen forumster niet te plaatsen, maar ..

Edit: Oh.. ik heb 'm wel geplaatst.. nouja.. beschouw maar als niet geplaatst. Ofzo.. Ik weet het ook niet meer..helemaal van slag doordat iemand mijn leven een parodie noemt.
Later is nu
quote:dubiootje schreef op 30 oktober 2012 @ 22:34:

Parodie? Leg is uitParodie is wat vroeger sonjabakkeren of soutbeech was. Je mag noten en groenten en je wordt er reteslank van en het is ook nog is supergezond. Sporters doen het ook.
Jamaar Sowieso Soïeyso, doet Jennifer Annisten het ook? Als zij er niet bij staat, dan weet ik het neit hoor. Ik vertrouw haar. Zij doet ook aan Rawfood, Ietsmetoliedieet, SouthBeach en het sherrydieet. En moet je kijken wat een mooi lichaam zij heeft!
Later is nu
Denk nou is na, Damer, Jennifer Annison is gescheiden van Brad Pitt! Dan ben je toch dom bezig of wat. Die moet je echt niet als voorbeeld nemen.
Nou zeg, Ozo, vind dit toch zeker niet slechter dan Bad Pritt:

En voor de goede orde, dit al helemaal niet.... [kwijl]

Ik ga je staffen, kastanjez.

Die pistoolhanger die je net plaatste, leuk "verborgen" op dat plaatje van een groot bloot bovenlijf, die roept op tot geweld.

Bah.
Nou kijk en vergelijk zelf!

Hier een foto van mijn Brad tattoo

quote:Kastanjez schreef op 31 oktober 2012 @ 08:22:

Volgens mij is Polkadot een trol!En dat is gebasseerd op?
quote:Dreamer schreef op 31 oktober 2012 @ 11:24:

Ik durfde dit in een niet nader te noemen zoetzappig glittertopic van een niet nader te noemen forumster niet te plaatsen, maar ..

[img]http://i85.photobucket.com/albums/k58/n ... /relex.gif[/img]

Edit: Oh.. ik heb 'm wel geplaatst.. nouja.. beschouw maar als niet geplaatst. Ofzo.. Ik weet het ook niet meer..helemaal van slag doordat iemand mijn leven een parodie noemt. Als ik je gekwetst heb, solly! Ik vinnut forum nog best moeilijk hoor!
quote:wiezewo schreef op 31 oktober 2012 @ 11:50:

Nou kijk en vergelijk zelf!

Hier een foto van mijn Brad tattoo

Oh maar die is gewoon héél erg artistiek, kastanjez!

Pràchtig, wat een mooi aandenken op je lijf
quote:robo schreef op 31 oktober 2012 @ 12:01:

[...]

Oh maar die is gewoon héél erg artistiek, kastanjez!

Shit hoe wist je dat ik aan het dubbelnicken was?
quote:wiezewo schreef op 31 oktober 2012 @ 11:38:

Denk nou is na, Damer, Jennifer Annison is gescheiden van Brad Pitt! Dan ben je toch dom bezig of wat. Die moet je echt niet als voorbeeld nemen.Dat scheelde wel wat, 80-90 kilo's die ze zo ineens kwijt was, toch?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven