***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ha, Ole is samen met Kaj naar Ome Willem aan het kijken en hij vindt het toch leuk, hij doet helemaal mee (teletubbies, bumba, etc. vindt hij nog niks aan!)

Is Puk echt in de Actimel reclame, of is dat een onderonsje die ik niet begrijp?
He bah, net even het weer voor morgen gecheckt (wilde met Kaj gaan verkopen), niet alleen regen en onweer, maar ook windkracht 6 met stoten van 80km p/u, bah, bah, bah! Hopelijk vanavond wel droog, het is hier vrijmarkt v/a 22.00 uur!
Framboos, wat goed dat dat meisje uit de couveuse is! Is ze met 34 weken geboren? Ik dacht dat het met 33 weken was. Ligt ze nu in een warmtebedje of een wiegje? Mijn ervaring is wiegje=bijna thuis!

Het gaat niet zo goed met Hugo. Wat zeg ik: ik maak me zorgen. Hij had vanochtend om 08:15 39 graden koorts, dus daar maak ik me niet druk om. Wat ik zorgelijk vind is dat hij niet wil drinken! Hij heeft 10 cc melk op en toen ik het hem een half uur later weer aanbood. sloeg hij de fles uit mijn handen! Nu ligt hij suffig in bed met een grote beker diksap, maar het zag er net niet naar uit dat hij een slobbertje wilde nemen.

Ik heb de huisarts gebeld en gevraagd wat ik moet doen. Het antwoord: aankijken. Nu heb ik bedacht dat ik het straks met de boterham aankijk en als hij dan nog niet drinkt dat ik dan linea recta naar de arts ga met hem. Potdorie! Ik ga het toch niet een paar dagen aankijken als hij niet drinkt? Ik lijk wel gek! (ben ik niet. Ik ben een vliegtuig)

Wel heeft Huug de poes geplaagd, de schone was van de stoel gehaald en aandachtig wat visjes geteld, dus dat is prima. Nu alleen nog drinken en het liefst nog een paar happen eten.

(hij is al niet de dikste en ik vond hem net wel heel dunnetjes...)
Nou ik weet niet of laar daadwerkelijk met puk een zakcentje wilde bijverdienen. Maar hij lijkt er anders wel echt op!

Fachat wat balen van het weer. Tis hier ook donker en regenachtig...Vind dat Koning WA koninginnendag maar moet verplaatsen naar de zomer straks!

Leuk trouwens dat je spulletjes gaat verkopen!!
och arme Hugo, als hij gisteren nog wel wilde drinken, lijkt me dat de keelontsteking erger isgeworden! Laat hem anders op een nat doekje sabbelen, misschien wil hij dat wel!
Framboos, goed plan om W-A koninginnedag te laten verplaatsen! Ik doe gelijk een suggestie: 27 juni. Een prachtdatum waarop alleen maar geweldige mensen jarig zijn!
Fach, ik heb hem al een natte spons aangeboden, maar ook dit wilde hij niet. Ik snap geen snars van artsen! Eerst zeggen ze dat alles prima is, zolang hij maar drinkt. Nu doet hij dit niet en moet ik het aankijken! Wie dit snapt mag het mij uitleggen...
Nou muis ik vind het echt absurt dat je moet afwachten!!!Kan ik mij echt boos om maken!

Tommy dronk op een gegeven moment ook niet meer omdat het gewoon te pijnlijk was...Maar hij had wel AB, dus ik wist dat er aan "gewerkt" werd.

Tis toch idioot dat je het eerst nog erger moet laten worden? Ik zou echt AB eisen!

En probeer tot die tijd koude drankjes...Of een waterijsje?Dit kreeg ik als advies...Melk kan vervelend zijn vanwege de slijmproductie wat dit met zich meebrengt...

Gepureerd fruit anders? peer ofzo?

Sterkte!!En laat je niet afschepen hoor! Als dit erger wordt ben je nog verder van huis!

Kindje van vriendin is bij 32 week geboren...Ze is nu een dikke 2week ouder en ligt inmiddels in een wiegje...Mijn vriendin had het er al over dat ze vandaag een gesprek had over het eventueel naar huis gaan!
bedenk mij net Toen tommy keelontsteking en koorts had had hij ook gewoon eetlust. Dan zat hij lekker te snakken naar zijn bakje pap, en nam hij gretig een hap, maar vervolgens liep alles weer uit het mondje omdat hij niet slikken kon...Zo zielig!!!

Vind echt dat ze huug moeten helpen! Dat arme jochie heeft misschien ook wel honger!
Muis, kan je eventueel niet naar je kinderarts gaan? Misschien nemen die je gevoelens iets serieuzer (officieel is hij nu toch precies een jaar = nog onder controle bij de kinderarts).

Je moet echt naar je gevoel luisteren hoor, als jij het niet goed vindt gaan, moet je gewoon naar de dokter. Daar zijn ze voor!

Hier ook al zulk rotweer. Brr.

Ik hoop dat het dit weekend wel wat beter weer wordt, anders ben ik bang dat we echt alleen maar gaan drinken in Frankrijk. Nou ja dat zien we dan wel.

Ik weet niet wat ik deze week heb, maar in ieder geval geen zin in werk. Jammer genoeg moet ik morgen wel gewoon werken, geen vrije dag in CH.
Ik ga akkoord met Swissie, ik zou naar de kinderarts gaan met Hugo. Bij tijden moeten wij ook veel artsen zien , vooraleer er een juiste vaststelling wordt gemaakt. Xander heeft nu weer middenoorontsteking , dat heeft hij al een week. Het vocht liep niet vorige vrijdag, maar de vrijdag ervoor uit zijn oortjes. Intussen hebben wij 3 artsen gezien vooraleer hij iets kreeg om in zijn oortjes te druppelen. Verder heeft hij ook bultjes over zijn beentjes en in zijn gezicht. Kinderziekte dachten we eerst, maar volgens de dokter van wacht is het dat niet. Ga het nog ff aanzien en als het niet verdwijnt gaan we ook nog naar een huisarts.
En Xander krijgt wel AB. Vindt het belachelijk dat Huug dat niet voorgeschreven krijgt. Dat Huug niet goed drinkt, vind ik wel zorgwekkend. Dus ik zou naar een andere arts gaan vandaag.
witchke, Xander had toch buisjes in zijn oren gekregen? Dan zou er toch geen oorontsteking meer moeten zijn?

Wat dacht de dokter dan dat die bultjes waren? Allergie of id?
fachat : ja Xander heeft buisjes, maar kan nog altijd middenoorontsteking krijgen. Het is daarom dat er vocht door de buisjes loopt. De bultjes zijn onverklaarbaar volgens de dokter.
Mooie foto van Tommy op je buik framboos !

Ook hele mooie foto's op msn van mich haar kindjes !!
Wat zielig voor Xander! Goh, ik dacht ook dat je met buisjes nooit meer oorontsteking kon krijgen.

Hoe is het nu met Hugo? Misschien wil wat ijswater helpen als hij keelpijn heeft?

Getver zeg, windkracht 6 en windstoten??! Hoe laat moet je dan beginnen met de vrijmarkt? Of valt het mee om een normaal plekje te veroveren?
thanx witch!

wat enorm zielig voor Xandertje dat hij nog steeds zo loopt te sukkelen met zijn oortjes. En ook nog bultjes...Punkie had dit laatst ook bij popje weet je nog? Die bultjes bedoel ik dan...Dit was een soort allergische reactie wat kwam door haar keelontsteking...Blijkbaar kan je ook een soort uitslag krijgen van een ontsteking..Beterschap!

Hoest nou met huug muis?
Ah, maar meiden ik denk dat hij er niet zoveel last van heeft hoor, hij is zijn blije ikje al de hele tijd door. Het is pas wanneer het vocht vast zit in de oren (wat gebeurt zonder buisjes) dat de kindjes er enorm veel pijn van kunnen hebben. Het is daarom dat ik niet snap waarom hugootje geen AB krijgt voorgeschreven. Ik hoop echt niet dat het erger wordt voor Hugo, want de dokter zei dat het enorm pijnlijk kan zijn. Daarom ben ik ook blij dat Xander de buisjes heeft.

Morgen zit ik hier samen met Xander, want een crecheleidster is ziek. Donderdag is het hier feestdag (bij jullie ook??) en vrijdag zit ik hier ook samen met Xander. Dus jullie zullen me dan niet zo vaak horen.

Met het afvallen gaat het enorm goed, weeg nu 112.3 kg dus 1.2 kg al afgeslankt. Op naar de volgende kilo's Zou graag volgende week 111 kg wegen.
Mijn laptop is stuk!!! Boehoehoe...
wat is er met je laptop dan? Zit je nu op een andere pc?
Ja, die van mijn vriend. Hij maakt een gek geluid en probeert in de veilige modus op te starten, maar zelfs dat lukt niet... Hopelijk kan mijn vriend hem maken.
Getver en Puk wil ook al niet lunchen. Hij heeft maar 1 boterhammetje gehad. Wat irritant zeg, een kind dat niet wil eten.
Lara, dat komt vast van AL die bambix die hij 's nachts krijgt.

Nee zonder gekheid, bekend probleem. Wil hij misschien wel iets anders eten? Misschien kan je hem nu alvast zijn fruit geven ofzo?

Witchke, goed zeg, al 1.2 kilo afgevallen! Heb je het boek al binnen? Voel je je er lekker onder?

Zielig dat Xander weer een oorontsteking heeft. En thuis zitten omdat de crecheleidster ziek is? Dat is vreemd? Het voordeel van een creche is toch dat je niet afhankelijk bent van een persoon?
Ja, ik denk dat de laatste fles van 21:30 gisteren hem genekt heeft. Misschien weet de opvoedwinkel raad??!

Kiwi wilde hij natuurlijk wel (daar kun je hem voor wakker maken) en broodkorstjes ook, maar hapjes brood laat hij demonstratief van zijn tong glijden. Clown.
Ja ik heb mijn pakket al binnen van WW hoor. Ik moet toegeven dat ik vaak meer eet dan eigenlijk mag, maar zo lang ik afval maak ik er geen probleem van.

De creche heeft twee leidsters, soms valt de moeder van de zieke leidster in. Dus dan zijn ze met 3. Nu maar met 2 en dat vlot niet al te goed. Dus vroegen ze of we Xander woensdag niet thuis wilden houden. Daar ik nog altijd niet werk is dat natuurlijk niet zo een probleem voor mij. Dus morgen blijft ie bij mij, hopelijk vind ie mamatime wel wat leuk, want het is zo een ventje dat graag tussen de kinderen zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven