Steeds minder ongesteld, gewoon??
woensdag 31 oktober 2012 om 18:06
Hallo
Ik heb opgemerkt dat ik de laatste paar 3-4 maanden minder hevig ongesteld ben. Normaal was ik eigenlijk van dag 1-4 wel goed ongesteld en dan op de 5de dag nog iets en dan was het klaar.
Nu merk ik dat ik de eerste 1,5 dag goed ongesteld ben en vanaf daar steeds minder. Ook zelfs perioden (vooral 's nachts dan) dat er vrijwel niks komt, op de dag wel weer dan.
Ik heb gelezen dat dit wel kan gebeuren als je langere tijd aan de pil bent. Ik ben gebruik de pil nu ruim 4-5 jaar.
Ik heb dit al een aantal maanden gehad dus als ik zwanger was dan had ik het ook wel gemerkt neem ik aan.
Heb de pil ook goed geslikt afgelopen maanden.
Iemand meer ervaringen oid??
Ik heb opgemerkt dat ik de laatste paar 3-4 maanden minder hevig ongesteld ben. Normaal was ik eigenlijk van dag 1-4 wel goed ongesteld en dan op de 5de dag nog iets en dan was het klaar.
Nu merk ik dat ik de eerste 1,5 dag goed ongesteld ben en vanaf daar steeds minder. Ook zelfs perioden (vooral 's nachts dan) dat er vrijwel niks komt, op de dag wel weer dan.
Ik heb gelezen dat dit wel kan gebeuren als je langere tijd aan de pil bent. Ik ben gebruik de pil nu ruim 4-5 jaar.
Ik heb dit al een aantal maanden gehad dus als ik zwanger was dan had ik het ook wel gemerkt neem ik aan.
Heb de pil ook goed geslikt afgelopen maanden.
Iemand meer ervaringen oid??
woensdag 31 oktober 2012 om 18:09
Heb ik ook gehad, was zeker niet zwanger. Geen idee hoe t kwam maar heb t nog steeds wel eens. En ik slik nu de pil door, heb als ik een keer een stopweek inlas maar 3 dagen weinig, terwijl iedereen zei dan word het heel heftig. ( en weet zeker dat ik niet zwanger ben want doe elke 3 maanden een zwangerschaps test voorde zekerheid )
woensdag 31 oktober 2012 om 18:29
woensdag 31 oktober 2012 om 18:59
Ja dat kan gebeuren inderdaad, heb het zelf ook.. Ik ben nu 8 jaar aan de pil, toen ik begon met de pil ook nog 3/4 dagen goed ongesteld. Nu 2 dagen, een beetje. eigenlijk vrij weinig, tenzij ik het een keer heb doorgeslikt dan komt het dubbel maar goed.
geeen zorgen, het is normaal.
geeen zorgen, het is normaal.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet