Irritante reclame
woensdag 31 oktober 2012 om 18:21
Momenteel is steeds die irritante Dela reclame op tv, ik overweeg bijna om lid-af te worden, zo erger ik mij aan deze reclame. Je moet er toch niet aan denken dat iemand in een supermarkt of voetbalstadion zoiets gaat doen? Als iemand zoiets wil zeggen, doe het dan lekker persoonlijk zonder dat iedereen 'meegeniet'.
Wat vinden jullie irritante reclamespotjes?
Wat vinden jullie irritante reclamespotjes?
donderdag 1 november 2012 om 00:15
donderdag 1 november 2012 om 00:20
quote:SuperGoomba schreef op 31 oktober 2012 @ 18:57:
Die ene over parkeren. Yellow brick geloof ik? Die vind ik vreselijk. Die stem is irritant.
En die van Nelly. Ik weet niet eens wat Nelly is, maar die reclame is irritant omdat 'ie veeel te lang is. De eerste paar keren dacht ik steeds 'Wat is dit? Een videoclip? Het volgende programma al?' Irritant.Het is vooral suf dat op het einde dat model met schoenen in haar hand loopt. Niet echt goede reclame, aangezien het zo overkomt dat je niet lang op die pumps kunt lopen.
Die ene over parkeren. Yellow brick geloof ik? Die vind ik vreselijk. Die stem is irritant.
En die van Nelly. Ik weet niet eens wat Nelly is, maar die reclame is irritant omdat 'ie veeel te lang is. De eerste paar keren dacht ik steeds 'Wat is dit? Een videoclip? Het volgende programma al?' Irritant.Het is vooral suf dat op het einde dat model met schoenen in haar hand loopt. Niet echt goede reclame, aangezien het zo overkomt dat je niet lang op die pumps kunt lopen.
donderdag 1 november 2012 om 00:23
donderdag 1 november 2012 om 06:09
Het is vooral suf dat op het einde dat model met schoenen in haar hand loopt. Niet echt goede reclame, aangezien het zo overkomt dat je niet lang op die pumps kunt lopen.
--------------------------------------------------------------
Ik moet daar stiekem wel om lachen. Mijn schoonvader zag die reclame eens een keer en zei: waarom neem je dan ook schoenen met zulke hakken als je er niet op kan lopen
--------------------------------------------------------------
Ik moet daar stiekem wel om lachen. Mijn schoonvader zag die reclame eens een keer en zei: waarom neem je dan ook schoenen met zulke hakken als je er niet op kan lopen
donderdag 22 november 2012 om 09:35