Entertainment alle pijlers

Irritante reclame

31-10-2012 18:21 43 berichten
Momenteel is steeds die irritante Dela reclame op tv, ik overweeg bijna om lid-af te worden, zo erger ik mij aan deze reclame. Je moet er toch niet aan denken dat iemand in een supermarkt of voetbalstadion zoiets gaat doen? Als iemand zoiets wil zeggen, doe het dan lekker persoonlijk zonder dat iedereen 'meegeniet'.

Wat vinden jullie irritante reclamespotjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die reclame met die kat ook geweldig! Net zoals die reclame van telfort !

Irritante reclame vind ik van carglass.. Brrr die stem, te nep!!
Latta-reclame met die stomme "mmmmm". Ga lekker in bed zulke geluiden maken.
@ truffel,

Ik mobiel via mijn blackberry dus quoten lukt niet maar dat stukje heb ik gekopieerd. Ik weet precies welke reclame er bedoeld wordt vandaar dat ik ook weet dat die vrouw zo raar bami eet sorry beetje onduidelijk
Stop hersentumoren of zoiets.

Echt héél akelig

De reclame met de ooievaar en de gier

Eng!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Carglass reclame ugh en toilet reclames wijzen ze altijd rond 6 uur net wanneer je aan het eten bent.
Er is ook een reclame over vaginale schimmelinfecties, waarin dat wijf verteld dat ze zich er niet langer voor voor verstopt en wat voor gore klachten ze heeft...GADVER!! (insert puke smiley here)

Die zie ik ook altijd als ik aan het eten ben
quote:SuperGoomba schreef op 31 oktober 2012 @ 18:57:

Die ene over parkeren. Yellow brick geloof ik? Die vind ik vreselijk. Die stem is irritant.

En die van Nelly. Ik weet niet eens wat Nelly is, maar die reclame is irritant omdat 'ie veeel te lang is. De eerste paar keren dacht ik steeds 'Wat is dit? Een videoclip? Het volgende programma al?' Irritant.Het is vooral suf dat op het einde dat model met schoenen in haar hand loopt. Niet echt goede reclame, aangezien het zo overkomt dat je niet lang op die pumps kunt lopen.
quote:newimprovedkitty schreef op 31 oktober 2012 @ 20:14:

[...]

en die ene waarbij die ballerina over nederland danst en ook met zo'n kinderstemmetje praat... Die reclame heeft wel een hoog WTF-gehalte. Vraag me af wat die mensen op het reclamebureau gerookt hadden.
Het is vooral suf dat op het einde dat model met schoenen in haar hand loopt. Niet echt goede reclame, aangezien het zo overkomt dat je niet lang op die pumps kunt lopen.

--------------------------------------------------------------

Ik moet daar stiekem wel om lachen. Mijn schoonvader zag die reclame eens een keer en zei: waarom neem je dan ook schoenen met zulke hakken als je er niet op kan lopen
1 = Zalando. Nog nooit zo'n misselijke reclames gezien!

2 = Carglas.

3 = Alle maandverband/tampon reclames waar vrouwen gelukkig, happy, vrolijk van worden als ze ongesteld zijn.

Met wat voor chemisch goedje impregneren die verbanden?
De reclames van Simpel vind ik rete-irritant.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorarT schreef op 01 november 2012 @ 11:49:

De reclames van Simpel vind ik rete-irritant.Bedoel je anaal vervelend?
Carglass inderdaad.

En er was zo'n reclame, die eindigde met: als je dit ziet dan ben ik er niet meer. Vond ik ook akelig.
@ reizende: die waren van de ziekte ALS. Hele nare reclame inderdaad. Was er de 1e keer helemaal stil van toen ik het zag
Die van de Fashioncheque, met die griet die met niets behalve die Fashioncheque gelukkig is. Zo oppervlakkig.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Bij mij staat Zalando op de eerste plaats: vreselijk, dat schreeuwerige gedoe. Een goede tweede is Youfone. Met die overslaande stem. Als ik die reclame zie/hoor dan is het eerste wat ik denk: vent! doe 's normaal...!
Die met tatjana simic.. met dat stomme oohjaaaa kom op nou pff verschrikkelijk!
Hier in het dorp zit een bedrijf dat iedere 3 maanden een reclameactie heeft.. Als ik s'ochtends de deur uit ga dan hangt er een tas of een label aan de deurklink. Je kunt in de loop van de dag precies zien wie weg is gegaan. Soms zie je zo'n label ergens een paar dagen hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven