Bezoek van de kaboutertjes gehad?
donderdag 1 november 2012 om 18:03
Ik ben mijn portemonnee met pinpas kwijt. Geen hele grote ramp want het is een pas van een rekening die ik niet voor boodschappen ofzo gebruik.
Maar ik kan niet uitstaan dat dat hele portemonneetje verdwenen is....
Ik had 'm uit mijn tas gehaald, samen met nog een zooi andere spullen (werksleutels, parfummonstertjes, wat oude kassabonnen) om mijn tas op te ruimen. spullen die wegkonden weggedaan en de rest laten liggen. Toen ik een dag of wat later de portemonnee weer wilde pakken, was ie weg.
Ik heb overal gezocht....in de oudpapierbak, in allerlei laatjes, op plankjes, zelfs in mijn ondergoedla (omdat ik daar vaak die monstertjes in gooi) en in het mandje met tampons en luchtverfrissers op het toilet, onder de bank. Maar nergens hoor....
Nou moet ik dus maar een nieuwe pas aanvragen, maar zeker weten dat ik het ding daarna meteen terugvind op een hele logische plek (gewoon op tafel ofzo).
Moest het effe kwijt
Maar ik kan niet uitstaan dat dat hele portemonneetje verdwenen is....
Ik had 'm uit mijn tas gehaald, samen met nog een zooi andere spullen (werksleutels, parfummonstertjes, wat oude kassabonnen) om mijn tas op te ruimen. spullen die wegkonden weggedaan en de rest laten liggen. Toen ik een dag of wat later de portemonnee weer wilde pakken, was ie weg.
Ik heb overal gezocht....in de oudpapierbak, in allerlei laatjes, op plankjes, zelfs in mijn ondergoedla (omdat ik daar vaak die monstertjes in gooi) en in het mandje met tampons en luchtverfrissers op het toilet, onder de bank. Maar nergens hoor....
Nou moet ik dus maar een nieuwe pas aanvragen, maar zeker weten dat ik het ding daarna meteen terugvind op een hele logische plek (gewoon op tafel ofzo).
Moest het effe kwijt
donderdag 1 november 2012 om 19:14
donderdag 1 november 2012 om 19:27
Ik geloof heilig in de Theorie van de Andere Werkelijkheid (ooit in de Libelle gelezen!): als je iets kwijt bent waarvan je zeker weet dat het ergens in je buurt moet zijn, dan ligt het even in een Andere Werkelijkheid. En even later komt het terug naar Jouw Werkelijkheid en vind je het dus...
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
donderdag 1 november 2012 om 20:22
Tussen het zitkussen en het frame van de bank. daar ligt alles wat ik kwijt ben. Ligt het daar niet, dan zit het in mijn tas maar niet in het 'standaard' vakje waar het hoort.
Als het mijn bril is, staat hij op mijn hoofd. Als het mijn fototoestel is, ligt hij tussen de autostoel en het portier...
Sleutels van mijn man willen nog wel eens (aan de buitenkant) in het slot hangen.
Als het mijn bril is, staat hij op mijn hoofd. Als het mijn fototoestel is, ligt hij tussen de autostoel en het portier...
Sleutels van mijn man willen nog wel eens (aan de buitenkant) in het slot hangen.