Bezoek van de kaboutertjes gehad?

01-11-2012 18:03 35 berichten
Ik ben mijn portemonnee met pinpas kwijt. Geen hele grote ramp want het is een pas van een rekening die ik niet voor boodschappen ofzo gebruik.

Maar ik kan niet uitstaan dat dat hele portemonneetje verdwenen is....

Ik had 'm uit mijn tas gehaald, samen met nog een zooi andere spullen (werksleutels, parfummonstertjes, wat oude kassabonnen) om mijn tas op te ruimen. spullen die wegkonden weggedaan en de rest laten liggen. Toen ik een dag of wat later de portemonnee weer wilde pakken, was ie weg.

Ik heb overal gezocht....in de oudpapierbak, in allerlei laatjes, op plankjes, zelfs in mijn ondergoedla (omdat ik daar vaak die monstertjes in gooi) en in het mandje met tampons en luchtverfrissers op het toilet, onder de bank. Maar nergens hoor....

Nou moet ik dus maar een nieuwe pas aanvragen, maar zeker weten dat ik het ding daarna meteen terugvind op een hele logische plek (gewoon op tafel ofzo).

Moest het effe kwijt
Ah gelukkig is het herkenbaar.

Nee niet achter een tafel of stoelpoot.

Wel poezen in huis, maar ik heb al onder de bank e.d. gezocht.

Tas al honderd keer opnieuw leeggeschud.

Ook in andere tassen en jasseb gezocht.

Voorraadkast...check

Koelkast check

alleen de kliko nog.....
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof heilig in de Theorie van de Andere Werkelijkheid (ooit in de Libelle gelezen!): als je iets kwijt bent waarvan je zeker weet dat het ergens in je buurt moet zijn, dan ligt het even in een Andere Werkelijkheid. En even later komt het terug naar Jouw Werkelijkheid en vind je het dus...
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Vroeger toen ik nog thuiis woonde en ik was iets kwijt vroeg ik altijd mijn zus even op te staan van de bank, 9 van de 10 keer zat ze er op...

Heb je ook OP de bank gekeken?
Tussen het zitkussen en het frame van de bank. daar ligt alles wat ik kwijt ben. Ligt het daar niet, dan zit het in mijn tas maar niet in het 'standaard' vakje waar het hoort.

Als het mijn bril is, staat hij op mijn hoofd. Als het mijn fototoestel is, ligt hij tussen de autostoel en het portier...

Sleutels van mijn man willen nog wel eens (aan de buitenkant) in het slot hangen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oef, die valt wel erg groot uit
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Had ik laatst ook. Alle pasjes gecanceld, vond ik het twee uur later in mn jaszak.....
quote:norma_jeane schreef op 01 november 2012 @ 18:19:

Kut kabouters.

Hé, hé, let een beetje op je woorden he, ik heb ook gevoel!

Maar sorry TO, ik was het deze keer niet
Helaas. Ik heb ook geen hoopvol nieuws verder.
Hij ligt vast naast de witte sok die Holle bolle gijs kwijt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven