Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
vrijdag 2 november 2012 om 14:15
Apatura, voor je uit staren is soms ook heel nuttig.
Over bananen met hagelslag doe ik geen uitspraken.
Tzippa wat irritant! Gister werd mijn koelkast bezorgd (twee hoog), duidelijk door twee andere heren want ze waren super vriendelijk en hebben mijn oven ook nog even voor mij verplaatst. Ze waren ook verdomd lekker trouwens
Over bananen met hagelslag doe ik geen uitspraken.
Tzippa wat irritant! Gister werd mijn koelkast bezorgd (twee hoog), duidelijk door twee andere heren want ze waren super vriendelijk en hebben mijn oven ook nog even voor mij verplaatst. Ze waren ook verdomd lekker trouwens
vrijdag 2 november 2012 om 14:26
Nouhouhou
Je kan ook nooit eens een rustig weg, of je mist weer vanalles.
Tzip, luie donders zijn 't! En een mentaliteit om van te janken, zelf niet willen sjouwen want boehoehoe het is zo zwahaaar, maar wel een vrouw willen laten sjouwen
Het zijn de mannen van vroeger niet meer hor
Is het piepmysterie bij Apa al opgelost?
Wat/wie is de tagkoningin?
ArT!!
Verder ben ik niet nieuwsgierig, blijf alleen er graag op de hoogte
Je kan ook nooit eens een rustig weg, of je mist weer vanalles.
Tzip, luie donders zijn 't! En een mentaliteit om van te janken, zelf niet willen sjouwen want boehoehoe het is zo zwahaaar, maar wel een vrouw willen laten sjouwen
Het zijn de mannen van vroeger niet meer hor
Is het piepmysterie bij Apa al opgelost?
Wat/wie is de tagkoningin?
ArT!!
Verder ben ik niet nieuwsgierig, blijf alleen er graag op de hoogte
vrijdag 2 november 2012 om 14:29
vrijdag 2 november 2012 om 14:32
Piepmysterie zat op zolder in n verhuisdoos. Toch nog n rookmelder waar mer de verhuizing de batterij niet was uitgehaald.
Ik vind het vervelend dat ik van mezelf nog wat MOET doen. Alles in me zegt dat ik wat moet doen. Er is ook zat. Maar ik ben zo moe.
Hoe weet je of bieten gaar zijn?
Ik vind het vervelend dat ik van mezelf nog wat MOET doen. Alles in me zegt dat ik wat moet doen. Er is ook zat. Maar ik ben zo moe.
Hoe weet je of bieten gaar zijn?
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 2 november 2012 om 14:36
Apa, volgens mij zijn bieten gaar als je er met je vork helemaal in kunt prikken.
Hahaha, dus toch een verdekt opgestelde melder.
Oh, en wat betreft moeten, dat moet denk ik eerst slijten, dat zit gewoon zo in je vastgebakken. En het voelt als spijbelen als je dan een keer op je kont zit. Maarre....dan moet je nu even niks doen (da's ook moeten toch?)
Hahaha, dus toch een verdekt opgestelde melder.
Oh, en wat betreft moeten, dat moet denk ik eerst slijten, dat zit gewoon zo in je vastgebakken. En het voelt als spijbelen als je dan een keer op je kont zit. Maarre....dan moet je nu even niks doen (da's ook moeten toch?)