Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Nog meer boeken, van Rara gekregen maar of al gelezen of geen tijd om ze te lezen:

Maeve Binchy - Het leven is te mooi voor tranen

Isabel Allende - Het huis met de geesten

Kookboek voor kinderen - Pizza Pret

Alweer; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
Pfff, en maar een overzichtje want ik ben onderhand zelf de draad kwijt.

Boeken:

Isabel Allende - Het huis met de Geesten

Maeve Binchy - Het leven is te mooi voor tranen

Emily Brontë - Woeste Hoogten

Paolo Coelho - Aan de oever van de Piedra huilde ik

Paolo Coelho - Veronika besluit te sterven

Engelse boeken:

Stephen King - The Tommyknockers

Stephen King - Pet Sematary

Ira Levin - Rosemary's Baby

Kinderkookboek:

- Pizzapret, kookpret voor kinderen

Algemeen;

- Een Gameboy Advance SP met drie spellen (Zelda, Donkey Kong, en Super Mario geloof ik) ZONDER oplader maar die staan voor minder dan 5 euro op Marktplaats

- Een petanqueset met drie metalen ballen en houten klein balletje, in etui

- Een stuk of zes doosjes vullingen voor vulpennen van Bruynzeel. Kwam hier uit de kast gerold.

Interesse?

marelsmarels@gmail.com
Oooooohhhhhh, ik Vind ze geweldig, de roze laarsjes!!! Mail je vanavond, hoe te regelen! Nu eerst op verjaardag! Én de clip voor je dochter ligt klaar suz, hoop hem Straks nog ff te posten!! Nu eerst taa;-)rt eten
Clip = vlop... Stomme telefoon
Zeg, nou HEB ik nieuw weggeefspul, ist haske stil hier
We negeren je gewoon Marels!
Dat weet ik wel Rara

Moet jij je vakkundige mening niet geven op mijn sieradentopic trouwens?

(en ja, je mag het affakkelen)
iemand interesse in 2 roze difrax flessen?

of een jongens shirtje met hesje erover mt 74, nog helemaal nieuw

ik heb ook nog 2 deurgordijntjes met van die slierten roze/rood/wit met eem bloemetjes print
Ohhhhh Marels. Ik heb een pizzafreak als zoontje, ik zou hem hier heel blij mee kunnen maken. Mag ik, heel misschien, als ik niet te inhalig ben, dat boekje ook?
Ik heb wel interesse in het jongens shirtje jl1986!!! Mailme at Lesley jansen70@ gmail.com. zonder spatiessss!
Uhm, Marels, die Gameboy, daar heb ik wel interesse in. Zou die eventeel mee mogen met het spijkerjurkje?
Tuurlijk Martje!

Regel dan gelijk even een adapter op MP, er stond er nu eentje op voor drie euro inclusief verzenden.

Gewoon even intikken oplader gameboy advance sp.

Het is een Advance he, dus een ouwetje. Geen Nintendo DS ofzo
quote:Marels schreef op 02 november 2012 @ 16:23:

Zeg, nou HEB ik nieuw weggeefspul, ist haske stil hier Zijn er eindelijk mensen die belang bij je spullen hebben en dan ben jij er weer niet
Te laat
Maylea, moet ik voor jou nog extra boeken erbij doen?

In het kader van wat je verder vroeg; Isabel Allende en Tessa de Loo ofzo? Heb nog ruimte in de doos
Of gewoon allemaal? Maeve Binchy en Paolo Coelho ook?
quote:Marels schreef op 02 november 2012 @ 19:57:

Of gewoon allemaal? Maeve Binchy en Paolo Coelho ook?Wat zijn verzendkosten
Ik heb 'm even gegoogled, dus ik weet wat voor Gameboy het is. Het is een beetje jeugdsentiment, zo zou je het kunnen noemen. Ik zal eens gaan neuzen op MP.
Marels, mijn oudste is groot fan van Donald Duck, dus mocht je de plaatjes nog hebben..... mag je dan wel meesturen met de blue band zegeltjes

Ik kwam nog wat kraaltjes tegen, ruilen??? (zijn van die heule kleintjes, weet niet of je dat ook wat vind?)
Oh, en Marels, ik schrijf, heel ouderwets, nog regelmatig met vulpen, daar kan ik verreweg het netst mee schrijven..... dus als er nog een plekje in de vlop over is.......
Nou ja Maylea, een pakket wordt het toch al. Kan ik net zo goed alles er bij proppen toch? Laat maar weten.

En Ayla , komt goed, doe maar even een mailtje als je wilt.

@Martje , komt jouw kant op!
quote:Marels schreef op 02 november 2012 @ 22:00:

Nou ja Maylea, een pakket wordt het toch al. Kan ik net zo goed alles er bij proppen toch? Laat maar weten.

En Ayla , komt goed, doe maar even een mailtje als je wilt.

@Martje , komt jouw kant op!

Ja, is goed.

Welke boeken lees jij graag?

Roep maar
Alles dat? Coelho, De tweeling, Isabel Allende en Maeve Binchy?
Shenandoah, hoe ist nu met de kleine man? Fijn dat hij zo lekker groeit! Ik vernam iets op een ander topic van een dame die een tweeling verwacht. Ik ben zo vrij geweest ze daar te wijzen op jouw pakje mt. 44.
quote:Marels schreef op 02 november 2012 @ 22:08:

Alles dat? Coelho, De tweeling, Isabel Allende en Maeve Binchy?

Ja doe maar. Ik ben een verschrikkelijke lezer

Roep jij ook nog even wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven