Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Oriane is back!
Gewoon. Accepteren dat je met een paar uur slaap ook overleefd. Minder snel dan met meer misschien. Maar valt over t algemeen wel mee.

Dus als ik om 3 uur wakker word niet geïrriteerd zijn.

Maar blijven liggen, en lezen. Soms val ik na een half uur in slaap. Soms helemaal niet.
Echt???
Ja zie.haar topic
Gezien.
Ik ga slapen. Hopelijk is mn.broek.droog.morgen..

Damn
Ik heb koude voeten
Opwarmen! Sokken aan enzo..

Ik moet.nog een motto hebben..
Lees je nog in het Peking topic?
Ik wilde ook melden dat Oriane terug is, maar ben mosterd.

Ik ben opgeknapt, hoest alleen nog. Alleen heb ik Pimpelzoon aangestoken... Hij zei net al dat ie morgen niet wil voetballen, dan is ie echt ziek!
Ach, arme kleine.

Het heerst enorm.
Heb TVOH niet volgehouden (was het wat?), even weggevallen in bed en wakker geworden van Tzipman die thuiskwam en vroeg of ik in elkaar geslagen was, hence mijn gezicht...

Ik vermoed stress, daar heb ik eerder enorme plekken door gekregen en heb al weer een tijdje vreemde plekken her en der. Stomme stresskip dat ik er ben.

'Verliefdheid' is trouwens als sneeuw voor de zon verdwenen, het kwam echt door die levensechte dromen.

Beterschap voor alle tttotjes en mini-tttotjes
Goeiemorgen.

Peecee, hoe gaat het? Weten jullie al wat meer in wat Jullie kunnen nu?
He Missy....ik ga straks naar haar toe.

Mijn exman is er druk ermee bezig....we hebben al veel meningen van instanties. Politie en een advocaat.

Maandag gaat mijn ex alles opvragen....als ik thuis ben laat ik weten hoe het was.
Veel sterkte en succes. Doe een dikke knuffel voor mij aan haar.

Denk aan jullie.
Motnong
Been there, done that, got the T-shirt.
Succes PeeCee

Ik ga zo naar stage. Wat n stress levert het reizen op. Gelukkig brengt lief me zo ff naar de 2e bus (eerste is n klein stukje) maar ik voel de stress alweer in mn lijf. Blegh!
Heb je een boek mee, apa?
Nee Alleen mn telefoon. Ik kan niet lezen in de bus dan word ik misselijk.
Wel op je mobiel?
Je kan ook een luisterboek downloaden hè? Dan word je voorgelezen.
T is maar n halfuurtje in zo' n wobbeltaxibusje (waar is puke als je hem nodig hebt) Beetje naar buiten kijken. Achterhowkse landschap bewonderen
Motnong!!
Motnong,

Tentamen gister ging goed. Als ik had geweten dat de vragen zo makkelijk waren had ik minder geleerd en meer plezierige dingen gedaan...

Ik ben blij dat ik alle commotie gister heb gemist. Ben heerlijk uit eten geweest en daarna als een blok in slaap gevallen.

Zometeen aan de bank beginnen. Ik ben benieuwd maar vind het een leuk weekendklusje.

Tzip, eczeem door stress heb ik ook. Ik ben eczeemgevoelig maar bij strest verergert het. Gelukkig voor mij zit het op mijn buik/benen dus is het makkelijk te bedekken. Ik gebruik vettige creme (op dit moment gewoon uierzalf maar die van de nivea vind ik erg lekker). Daarnaast heb ik hormoonzalf (bethametason en dermovate) voor als het echt uit de hand loopt. Hiermee is het onder controle te houden maar na de vermoeiende week vol stress heb ik nu ook weer enkele relatief grote plekken.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Pfff marktplaats is vermoeiend...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven