Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zaterdag 3 november 2012 om 18:44
Tjee peecee, wat heftig lijkt me dat. Ik kan haast niet geloven dat er nergens iets is waar je dochter zichzelf mag zijn.
Niet dat ik je niet geloof, maar ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij?in Nederland, waar alles zo goed voor elkaar lijkt te zijn...
Ik zit hier een beetje boos te worden eigenlijk. Ik vraag me af waarom het niet gewoon kan. En geregeld wordt voor jullie! Men kan jullie toch niet zomaar in de kou laten staan?
Je dochter heeft toch gewoon recht op zorg? Zorg op maat. En jullei als ouders toch ook...
Tjee peecee... Ik heb zoveel respect voor je zeg...
Wist ik maar hoe ik jullie kon helpen!
Niet dat ik je niet geloof, maar ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij?in Nederland, waar alles zo goed voor elkaar lijkt te zijn...
Ik zit hier een beetje boos te worden eigenlijk. Ik vraag me af waarom het niet gewoon kan. En geregeld wordt voor jullie! Men kan jullie toch niet zomaar in de kou laten staan?
Je dochter heeft toch gewoon recht op zorg? Zorg op maat. En jullei als ouders toch ook...
Tjee peecee... Ik heb zoveel respect voor je zeg...
Wist ik maar hoe ik jullie kon helpen!
zaterdag 3 november 2012 om 18:46
Peecee
De bank is af, was een redelijk kusje maar wel leuk om te doen.
Marktplaats gaat om kopen, ze beantwoordt telkens maar 1 van de vragen waardoor we ondertussen al veel heen en weer mailen...
Maandag Samsung bellen, er is een dag na mijn aankoop een teruggeef actie gestart van 75 euro. Dat vind ik genoeg geld om een poging te wagen... maar pas deze week wordt de actie gepromoot....
Yez, er is geen Android app. Wel kan de site je onthouden zodat inloggen vlot gaat en zijn wij tttotjes zo actief dat het topic bovenaan de pijler staat.
De bank is af, was een redelijk kusje maar wel leuk om te doen.
Marktplaats gaat om kopen, ze beantwoordt telkens maar 1 van de vragen waardoor we ondertussen al veel heen en weer mailen...
Maandag Samsung bellen, er is een dag na mijn aankoop een teruggeef actie gestart van 75 euro. Dat vind ik genoeg geld om een poging te wagen... maar pas deze week wordt de actie gepromoot....
Yez, er is geen Android app. Wel kan de site je onthouden zodat inloggen vlot gaat en zijn wij tttotjes zo actief dat het topic bovenaan de pijler staat.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zaterdag 3 november 2012 om 18:47
zaterdag 3 november 2012 om 18:55
zaterdag 3 november 2012 om 18:58
zaterdag 3 november 2012 om 20:00
Wat ben ik blij dat ik dit proces samen doe met mijn exman.
Ik heb enorm veel steun aan hem.
Weet je ...ik ging regelmatig even thee bij haar drinken.
Even een uurtje bij haar zijn. Even knuffelen.
Wat ik het liefst zou willen is dat ze terug gaat naar de plek waar ze zat.
Mijn ex zegt dat al het vertrouwen weg is...dat dat niet meer gaat.
Weet je hoe krom is het als je lastig bent gevallen door een jongen..........en je kan het niet plaatsen dat jij dan maar weg moet. Want nu is mijn dochter ineens moeilijk.
Ja , want ze heeft last van hetgene wat is gebeurt.Die jongen woont daar gewoon nog, die hoeft niet weg.
Maandag gaat mijn ex bellen met mensen........en afspraken maken. Wij doen wat we kunnen.........voor onze mop.
Ik heb enorm veel steun aan hem.
Weet je ...ik ging regelmatig even thee bij haar drinken.
Even een uurtje bij haar zijn. Even knuffelen.
Wat ik het liefst zou willen is dat ze terug gaat naar de plek waar ze zat.
Mijn ex zegt dat al het vertrouwen weg is...dat dat niet meer gaat.
Weet je hoe krom is het als je lastig bent gevallen door een jongen..........en je kan het niet plaatsen dat jij dan maar weg moet. Want nu is mijn dochter ineens moeilijk.
Ja , want ze heeft last van hetgene wat is gebeurt.Die jongen woont daar gewoon nog, die hoeft niet weg.
Maandag gaat mijn ex bellen met mensen........en afspraken maken. Wij doen wat we kunnen.........voor onze mop.
zaterdag 3 november 2012 om 20:22
Peecee, ik kan je niet vertellen hoe erg ik dit vind. Voor jullie meisje, maar zeker ook voor jou en haar vader. Wat er gebeurd is, is voor een mens zonder aandoening al niet te bevatten, laat staan voor een speciaal mens die toch al zoveel moeite heeft de wereld om haar heen te begrijpen.
Net als Suus kan ik maar niet begrijpen dat er geen veilige plek voor haar kan zijn, en ik snap best dat je denkt zoals je nu denkt. Die rust, die zo vreselijk belangrijk is voor haar wordt haar steeds maar weer ontnomen. Wat moeten jullie je verschrikkelijk machteloos voelen.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Ze heeft aan jullie gelukkig nog een geweldig stel ouders, bewonderingswaardig
Net als Suus kan ik maar niet begrijpen dat er geen veilige plek voor haar kan zijn, en ik snap best dat je denkt zoals je nu denkt. Die rust, die zo vreselijk belangrijk is voor haar wordt haar steeds maar weer ontnomen. Wat moeten jullie je verschrikkelijk machteloos voelen.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Ze heeft aan jullie gelukkig nog een geweldig stel ouders, bewonderingswaardig
zaterdag 3 november 2012 om 21:24
Iemand hier?
waarom is er niets leuks op tv in t weekend?
Als ik n nieuwe baan heb komt er een nieuwe tv en n harddisc recorder en wifi en miwschiien een tablet. Ik voel me nu zooo 2008
Ow en n garage, een groter dakraam, n inbouwkast op zolder, luxaflex nano in de keuken en n nieuwe lamp.
Sinterklaahaaas?
Zou t helpen als ik hard zing?
waarom is er niets leuks op tv in t weekend?
Als ik n nieuwe baan heb komt er een nieuwe tv en n harddisc recorder en wifi en miwschiien een tablet. Ik voel me nu zooo 2008
Ow en n garage, een groter dakraam, n inbouwkast op zolder, luxaflex nano in de keuken en n nieuwe lamp.
Sinterklaahaaas?
Zou t helpen als ik hard zing?
Been there, done that, got the T-shirt.