Wakker?! nog, al, weer, nog steeds etc.
zondag 4 november 2012 om 00:37
Hey,ladies!!
vandaag met dochter en zoon naar de film `de marathon` geweest..
Moie film,en wat traantjes weggepinkt.
daarna naar de pizzaboer en toen mijn dochter weer terug gebracht.
Vantevoren trouwens naar mijn ouders geweest. waar ik van mijn moeder een tegoedbon kreeg voor een gezichtsbehandeling.. lief mens!!
vandaag met dochter en zoon naar de film `de marathon` geweest..
Moie film,en wat traantjes weggepinkt.
daarna naar de pizzaboer en toen mijn dochter weer terug gebracht.
Vantevoren trouwens naar mijn ouders geweest. waar ik van mijn moeder een tegoedbon kreeg voor een gezichtsbehandeling.. lief mens!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 4 november 2012 om 00:37
quote:Jonari schreef op 04 november 2012 @ 00:35:
[...]
Zolang je niet op een houten vloer liep, viel het helemaal niet op hoor.In de trein kon een man zijn ogen er niet vanaf houden. En ik heel nonchalant met mijn benen over elkaar. En later zo lopen alsof die hak er nog aan zat. Hij achter me, haha. zal wel gedacht hebben.
[...]
Zolang je niet op een houten vloer liep, viel het helemaal niet op hoor.In de trein kon een man zijn ogen er niet vanaf houden. En ik heel nonchalant met mijn benen over elkaar. En later zo lopen alsof die hak er nog aan zat. Hij achter me, haha. zal wel gedacht hebben.
zondag 4 november 2012 om 00:38
zondag 4 november 2012 om 00:41
zondag 4 november 2012 om 00:43
quote:Mocy schreef op 04 november 2012 @ 00:41:
Trustuh mar, ik neem zo nog een tinto dan. Tis tenslotte weer een nieuwe dag.Ik doe mee. Het is 4 november. Weet niet of het een speciale datum is maar ergens op de wereld heeft iemand een groot feest omdat het 4 november is dus daar drinken we dan maar op.
Trustuh mar, ik neem zo nog een tinto dan. Tis tenslotte weer een nieuwe dag.Ik doe mee. Het is 4 november. Weet niet of het een speciale datum is maar ergens op de wereld heeft iemand een groot feest omdat het 4 november is dus daar drinken we dan maar op.
zondag 4 november 2012 om 00:45
quote:yasmijn schreef op 04 november 2012 @ 00:43:
[...]
Ik doe mee. Het is 4 november. Weet niet of het een speciale datum is maar ergens op de wereld heeft iemand een groot feest omdat het 4 november is dus daar drinken we dan maar op.
Vind ik een goede reden.
Ik neem er ook nog een. Proost maisjes!
[...]
Ik doe mee. Het is 4 november. Weet niet of het een speciale datum is maar ergens op de wereld heeft iemand een groot feest omdat het 4 november is dus daar drinken we dan maar op.
Vind ik een goede reden.
Ik neem er ook nog een. Proost maisjes!