Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
@mamak77

Zoon doet het prima. Groeitkeurig120gr per week. Hij slaapt vaak al door van 24.00 tot 5.00. Erg fijn om wat nachtrust terug te hebben!

Hoor wel of die persoon het pakje wil hebben!
Alle reacties Link kopieren
quote:ayla2 schreef op 02 november 2012 @ 21:33:

Marels, mijn oudste is groot fan van Donald Duck, dus mocht je de plaatjes nog hebben..... mag je dan wel meesturen met de blue band zegeltjes

Ik kwam nog wat kraaltjes tegen, ruilen??? (zijn van die heule kleintjes, weet niet of je dat ook wat vind?)

Vind ik ook altijd leuk, kraaltjes.

Ik ga even op zoek naar die Blue Band zegeltjes, moest ik nog doen ja, bedacht ik me gisteren

Ik ga je boel in orde maken, zegeltjes, vulpen-vullingen en plaatjes.

Komt jouw kant op.
668, the neighbour of the Beast
@Marels

Leuk die sieraden die je zelf hebt gemaakt!

Ik draag eigenlijk nooit sieraden dus voor mij is het niets, maar vind ze wel erg leuk.
Mijn weggeefspulletjes zijn wat te groot voor vele hier denk ik, of mensen die interesse hebben wonen niet echt in de buurt. Wel jammer want het zou leuk zijn om het hier weg te kunnen geven.

Toch nog even proberen:

Ik heb een rode bank die weg mag. We doen hem weg omdat wij er gewoon geen plaatsje meer voor hebben in ons huis.

Ook heb ik nog een strijkplank

En een lichtbruin tv-meubel.

Allemaal op te halen in omgeving Zaandam.

viva_flower_ @ live.nl
Ooh, ik ben al een hele tijd op zoek naar dat boek van Paulo Coelho! Ik ben zeker te laat hè.
Marels, pakket is onderweg. Rara, je boek zit er bij in.
Flower: informeer anders bij plaatselijke scouting / activiteitencentra en misschien kun je opvangcentra (blijfvanmijnlijfhuizen/kamertrainingen) googlen.
quote:watervrouw2 schreef op 03 november 2012 @ 20:32:

Flower: informeer anders bij plaatselijke scouting / activiteitencentra en misschien kun je opvangcentra (blijfvanmijnlijfhuizen/kamertrainingen) googlen.

Dat is misschien wel een goede tip. Bedankt.

Ik ga daar eens naar kijken.
Waarom staan we helemaal op pagina drie?
quote:Marels schreef op donderdag 25 oktober 2012 19:16 Oooooh, Tuya gaat zo'n mooie buffetkast hebben!

@Silver, die van Tilburg kan ik wel wat mee denk ik. Hoe lang is die geldig?

Wil je me anders een mailtje sturen op <a href="mailto:marelsmarels@gmail.com" class="link">marelsmarels@gmail.com</a>? "Oooooh, Tuya gaat zo'n mooie buffetkast hebben!"

Jaaaa, ik heb hem gister opgehaald en gelijk naar de Praxis gesjeesd voor verf. Histor Klei wordt het, ik ben nu aan het wachten tot de onderste gedeelte droog is, dan kan ik zo de bovenkant doen. Ik ben er zoooo blij mee
Borodini : heb je nog belang bij de rode laarzen? Er heeft nog iemand gereageerd namelijk maar uiteraard was jij de eerste
is er hier toevallig iemand die nog van zijn Hema glazenzegels af moet? Als ik nog 8 zegeltjes erbij heb, dan kan ik 4 glazen halen! En voor 2 december ga ik dat zelf niet meer redden, heb nu ondertussen wel al mijn babyspullen in huis. (ben 5 december uitgerekend)
Saartje, heb je al mutsjes? Ik heb drie babyborn mutsjes (ongedragen). Ik zal mijn posting even opzoeken
2. Beertje met muziekdoosje (zacht geluid, nooit gebruikt)

3. Meisjesbadpak maat 74

4. Babyslofjes 12-18mnd (ongedragen)

6.Rood J&J-shirt maat 68 (gedragen)

7. Baby-born mutsjes (ongedragen)

quote:Saartje84 schreef op 04 november 2012 @ 18:27:

is er hier toevallig iemand die nog van zijn Hema glazenzegels af moet? Als ik nog 8 zegeltjes erbij heb, dan kan ik 4 glazen halen! En voor 2 december ga ik dat zelf niet meer redden, heb nu ondertussen wel al mijn babyspullen in huis. (ben 5 december uitgerekend)Ik heb twee volle kaarten voor je als je wil. Je mag me wel mailen op gewoon suz @ hot mail. com (zonder spaties)
@saartje

Weet je al hoe groot je te verwachten kindje wordt?

Heb eventueel een maatje 44 pakje voor je. Neutraal, geel van kleur, dus dan voor beide geslachten :P
Even een berichtje van mij, ik heb het super druk gehad en niet meer aan de dierenkaartjes toegekomen

Ik heb behoorlijk wat dubbele dus als jullie een brul willen geven welke plaatjes er nog nodig zijn doe ik ze morgen op de bus!
Shenandoah, dat gaat ie niet redden denk ik. Heb vorige week een schatting gehad, dat als ik met 40 weken ga bevallen, hij 3400 gram is, dus dan past ie bij lange na niet meer in jouw kleertjes.

Isa, mutsjes heb ik al heel veel (heb van twee vriendinnen drie vuilniszakken vol kleding gekregen). Maar ik heb wel jouw schapenslofjes, en die staan echt te pronken in de vensterbank!

Maar heel erg bedankt voor jullie aanbod!

Gewoon Suz, ik stuur je een mailtje voor de zegels!

Ik wordt zo blij van jullie allemaal!
quote:Bokito schreef op 04 november 2012 @ 21:26:

Even een berichtje van mij, ik heb het super druk gehad en niet meer aan de dierenkaartjes toegekomen

Ik heb behoorlijk wat dubbele dus als jullie een brul willen geven welke plaatjes er nog nodig zijn doe ik ze morgen op de bus!speldje en elastiekje aangekomen???
quote:gewoonsuz schreef op 04 november 2012 @ 11:56:

Borodini : heb je nog belang bij de rode laarzen? Er heeft nog iemand gereageerd namelijk maar uiteraard was jij de eerste Geef ze maar aan de volgende persoon die ze wel wil hebben Ze zijn te klien voor de dochter van mijn vriendin ( waar het voor was. ) en ikd acht eerst nog, ik neem ze gewoon en weet nog wel wat moeders, maar eigenlijk vidn ik het leuker als je ze dan aan iemand van 'hier' geeft toevallig wilde ik dit net gaan schrijven toen ik jouw berichtje net zag :D
Whoa, Saar is nog hoogzwanger ook en zeult nog met tien kilo boeken naar het postkantoor XD
Marels, jouw pakketje gaat woensdag op de post. Kleine financiele tegenslag ( boodschappen ...*zucht* en benzine wat duurder utiviel dan ik dacht ) gehad. Woensdag is er vers geld
Komt goed joh Bor!

Moet ik er anders centen voor overmaken? Willik ook doen heur!
Nee, dat hoeft neit hoor, maar mijn weekgeld is best wel op zeg maar ( Heb onszelf sinds een jaar of 1 a 2 ofzo op weekgeld gezet, zodat er neits onverwacht te veel uit kan vliegen ) , woensdag is het er weer, dus dan doe ik weer vrolijk mee

Foutje in mijn berekening. Boodschappen en benzine vielen gewoon duurder uit dan mijn planning was. ( raar met die prijzen tegenwoordig ) )
Mooi!

Jouw pakket, en alle anderen, gaan morgen op de post als het goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven