Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
In de nieuwe allerhande staat een advertentie van Friesche vlag zacht en subtiel koffiemelk.

Via de website van Friesche vlag kun je een gratis proefverpakking aanvragen :-)
Love the life you live
@anoes: oh sorry verkeerd begrepen. nee dan kan je mij er helaas ook niet blij mee maken helaas. ga alleen naar livera, maar voorlopig niet.
Ik mail je terug Anoes!
quote:RWL-fan schreef op 04 november 2012 @ 17:17:

In de nieuwe allerhande staat een advertentie van Friesche vlag zacht en subtiel koffiemelk.

Via de website van Friesche vlag kun je een gratis proefverpakking aanvragen :-)die proefverpakking is dus een hele verpakking met van die kuipjes. In het pakket zit ook nog een bon voor een geld terug actie voor een verdere aankoop. goede actie dus.
quote:silverzephyr schreef op 27 oktober 2012 @ 19:54:

Miss_austen voor het TNS kan je jezelf niet aanmelden, dat moet iemand doen die al lid is. Momenteel hebben ze een aanmeldstop dus kan je niemand aanmelden, maar als je hier over een tijdje weer komt vragen is er vast wel iemand die je aan wil melden

weet iem. of ze bij TNS nog steeds een aanmeldstop hebben?

zo niet, kan iem. mij ook aanmelden?
@anous, ik heb wel interesse in zo'n kortingskaart van C1000. Mijn jongste dochter is binnenkort jarig en met sinterklaas in aantocht is 5 euro korting altijd meegenomen om kado's te kopen.

mijn mailadres is vivalayla1969@gmail.com
quote:Flashy schreef op 03 november 2012 @ 11:16:

http://www.groupactie.nl/ ... keuze-uit-10-kleuren.html

Gratis nep ice watch, alleen 4,95 verzendkosten. Misschien leuk voor Sinterklaas?

Leuke tip! Heb er een besteld voor dochters verjaardag. Bedankt!
Hier vandaag de uncle bens met actiecode kunnen vinden bij c1000. Zometeen dus even aanmelden op internet.
Ik zag gister dat ik de Uncle Ben's al terug heb. (binnen een week!) Echt super. Ik wacht nu alleen nog op het geld van Oral B.
Ja die Oral B die schiet niet echt op. Krijg een beetje het gevoel dat we allemaal opgelicht zijn voor max 6 euro!
quote:mi-jo schreef op 05 november 2012 @ 12:28:

Ik zag gister dat ik de Uncle Ben's al terug heb. (binnen een week!) Echt super. Ik wacht nu alleen nog op het geld van Oral B.

oh das rap

ik had 1 nov ingevuld, dus zal em dan einde vd week ook wel krijgen tof, m'n eerste gta haha
Anoes heb je nog kaarten over?( zie mijn oproep op het prikbord.)
quote:silverzephyr schreef op 02 november 2012 @ 10:08:

[...]

Ik heb tot nu toe altijd binnen twee dagen commentaar gekregen.Raar maar nog steeds geen reactie van Multi Value gehad op mijn rapport. Ze hebben het wel ontvangen maar na 6 dagen nog steeds geen beoordeling.
quote:missdory schreef op 05 november 2012 @ 20:43:

[...]

Raar maar nog steeds geen reactie van Multi Value gehad op mijn rapport. Ze hebben het wel ontvangen maar na 6 dagen nog steeds geen beoordeling.

heb je al op je betaalstatus gekeken?

ik heb 1 keer gehad, dat ik geen mail heb gekregen maar dat het rapport wel was goedgekeurd.

Ik heb trouwens afgelopen week 3 rapporten ingestuurd, en het eerste rapport is als laatste beoordeelt.
quote:miss_austen schreef op 04 november 2012 @ 20:21:

[...]

weet iem. of ze bij TNS nog steeds een aanmeldstop hebben?

zo niet, kan iem. mij ook aanmelden?Ik heb even ingelogd voor je, maar de mogelijkheid om nieuwe respondenten aan te melden zie ik nergens meer staan. Dus ik denk dat ze niemand meer nodig hebben (nu).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
[quote]Flinterke schreef op 05 november 2012 @ 21:31:

[...]

heb je al op je betaalstatus gekeken?

ik heb 1 keer gehad, dat ik geen mail heb gekregen maar dat het rapport wel was goedgekeurd.

Ik heb trouwens afgelopen week 3 rapporten ingestuurd, en het eerste rapport is als laatste beoordeelt.[/quo

Dank je wel, Flinterke. Mijn betaling staat erbij. Wel jammer, ik had mij juist zo verheugd om mijn beoordeling met cijfer Die zal ik wel niet meer krijgen....
weet niet of iemand in de buurt van een poiesz woont, maar daar is de lenor nu 1+1 gratis, dan kun je dus ook nog geld terug krijgen daar als je één met actiesticker vind. Heb je dus 2 lenor flessen gratis Ga zelf zo ook ff heen.

Is alleen in het noorden die winkel, volgens mij is het fries ofzo, met die rare naam. Maar zitten ook een aantal in groningen en drenthe en 1 in staphorst en 2 in emmeloord.

edit: nog steeds zonder actiesticker die lenor :(
quote:cupkeekie schreef op 05 november 2012 @ 12:29:

Ja die Oral B die schiet niet echt op. Krijg een beetje het gevoel dat we allemaal opgelicht zijn voor max 6 euro!Haha dat zal vast wel wat meevallen :p Bij sommige acties duurt het gewoon heel lang voordat je het geld terugkrijgt. Ik las net op een ander forum dat iemand daar vandaag het geld terug had gekregen van Oral B. Ik heb nog niets gekregen, maar dat zal dan deze week vast nog wel komen.
Bij kruidvat hebben ze lekker eigen merk luchtje 3.29.. Vind ze lekker.. Nyc, candy shop en love.. De grote versie is nu 2 voor 10 euro.. Toch beter dan mn chanel van 80 euro ;)
Morgen weer 15% korting op hema.nl (ook op al afgeprijsde artikelen!) en tussen 18.00 en 21.00 in de winkel:

http://www.hema.nl/nieuws/Pages/online-koopjesdag.aspx
Wat ik me afvraag over die shopopdrachten.. Bijvoorbeeld bij het Kruidvat, daar zijn met regelmaat opdrachten, en vaak dezelfde (ibu). Hebben ze daar niet allang in de gaten dat wanneer er iemand een gesprek aanknoopt in die context dat het om een mysteryshopper gaat? Zou me niks verbazen. Dan zou het toch zijn hele doel voorbijschieten..
quote:himalaya schreef op 05 november 2012 @ 21:44:

[...]

Ik heb even ingelogd voor je, maar de mogelijkheid om nieuwe respondenten aan te melden zie ik nergens meer staan. Dus ik denk dat ze niemand meer nodig hebben (nu).

TNS NIPO zoekt inderdaad al een tijdje geen nieuwe respondenten meer, maar Invotes wel. [....] Bij Invotes kun je ook sparen voor cadeaubonnen van o.a. Bol, Free Record Shop, e.d. Voor ieder onderzoek krijg je 100 tot 300 punten, val je er buiten dan ontvang je toch nog 10 punten (en niet pas nadat je 100 vragen hebt beantwoord). Iedere 1000 punten levert een cadeaubon op van 10 euro. Ik vind het sneller sparen dan Euroclix, MM, en dat soort sites.

Kom er net achter dat Telfort andere (hogere) tarieven hanteert bij verlenging van je abonnement dan voor nieuwe klanten. Dat was 'vroeger' niet zo. In plaats van 7 euro (nieuwe klant) betaal ik als trouwe klant 8,50 voor hetzelfde abonnement. Slechte service!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2012 11:46
Reden: Persoonlijke doelen
% gewijzigd
Wie kan ik blij maken met een foto album waardebon van de Hema t.w.v. 5 euro. Moet voor 30 november gebruikt worden, maar dat zie ik mezelf niet doen.

Heb ook nog een musicalvoucher van de musical De kleine zeemeermin, 2e kaartjes gratis.

Let me know!
Overigens heb ik begrepen dat je alle inkomsten van TNS, Invotes, Mystery shopping, etc. wel zelf moet opgeven in je IB aangifte en er dus belasting over moet betalen. Vond ik wel wat minder...
Ik heb de friesche vlag en t horloge besteld thankz voor de tips.. Alle tips zijn welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven