Huis te koop!

01-04-2012 21:14 2348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de Open Huizen Dag voorbij is, en we weer gewoon proberen ons huis te verkopen...dacht ik dat het misschien leuk was om een beetje op de hoogte te blijven van elkaars ontwikkelingen.
Bij nader inzien heb ik ivm herkenbaarheid toch maar even mijn gegevens in het lijstje in de OP aangepast, als jullie het ook willen, laat het me even weten

We zijn een klein stapje verder, nog niks concreets, maar heb nog wel vertrouwen!
Marloes: geld ben je sowieso wel kwijt aan je makelaar... het verschilt hoe en waar je het doet. Bij Makelaarsland en je goedkoop uit, maar daar kun je dan ook een hoop zelf doen. Bij een reguliere makelaar ben je al gauw 1 tot 2% van je verkoopprijs kwijt, dus reken maar uit Verkopen zul je je huis wel, maar als je geen haast hebt, zou ik het laten. Het is echt een heel rottige tijd nu.
Wat is het hier stil!

Morgen is het maandag, en dan gaat het 'huis te koop' gebeuren weer verder!

Hoe staat het ervoor?

Rieneke, donderdag tweede bezichtiging toch?

Elize, jullie nog verder gekomen?

Alana, is er getekend??

Marloes, al besloten wat je gaat doen?

Wij wachten op een teken van de potentiele kopers.

En verder??
Goedemorgen!

Droid, spannende wachtdagen voor jullie! Hebben jullie vorige week nog wat moois gezien?

Rieneke, al druk bezig met je huis poetsen?

Tes74, wat gedurfd, al een nieuw huis kopen. Vind je dat niet eng? Hier ook meer kliks dan een tijdje geleden. Denk dat het in de zomer wat meer stil ligt ivm vakantie?

Alanabanana, wat lief van je ouders dat ze die kluskosten willen betalen.

Elize, weten jullie al wat je nu gaat doen, weer een bod of wacht je nog even?
Zeker stil hier. Droid? Al iets gehoord?

Ik wacht nu wel in spanning op nieuwe berichten dames!
Jeetje Droid, ik hoop voor je dat ze snel iets laten horen... Dit duurt wel lang! Sloppend of niet?

Inderdaad, Maison, al flink aan het poetsen. Donderdag om 15.30 is de bezichtiging.. Ik ben er nog heel rustig onder. Maar goed, de zenuwen zullen wel komen. Het duurt ook nog even.

Talise, kun jij nu ook nog kijkers krijgen? ( ik zag op funda dat je huis nog niet op " verkocht onder voorbehoud" stond) Mensen kunnen inprincipe nog steeds bellen voor een bezichtiging. Het lijkt ook wel verstandig om dat door te laten gaan. Hoevaak hoor je dat de gene die nu kopen, toch de financieen niet rond kunnen krijgen... Ik weet niet hoe de makelaar daar mee omgaat. Ik vroeg me dit al poetsend ( hopend voor de laatste keer voor kijkers) af. ( ik hoop het niet voor je hoor :-) )
Hallo allemaal!

Heel in het begin van dit topic weleens gereageerd. Maar daarna verwaterd.

Wilde jullie even een positieve vibe geven. Ons appartement is namelijk vandaag verkocht! Wel voor een lage prijs, maar we kunnen nu in ieder geval vooruit kijken. We gaan dus actief op zoel maar een ander huis. Volgens mij heeft niemand iets te koop in onze regio , anders kon ik misschien nog een Viva dame van haar huis afhelpen!
Jaaaa!!! Vrijdag is er getekend! Woehoe! Ik ben zo blij!

Nu hopen dat ze de financiering rond krijgt, maar daar ga ik wel vanuit.

Rieneke, hoe is de bezichtiging gegaan?

En hoe is het bij de rest? Droid, nog wat gehoord?

Jemida, wat fijn dat jullie huis verkocht is. Gefeliciteerd! En erg leuk dat je het hier komt melden.
rieneke: haha, poetsvrouw, jeetje, spannend hoor! Ik hoop dat dit ze zijn! Ja, er kunnen nog wel kijkers komen, maar in principe is het koopcontract getekend dus dat zal een makelaar er wel bijzeggen en dan zal er waarschijnlijk niemand meer op af komen.

jemida: gefeliciteerd! Lekker he, dat je weer dingen kunt gaan plannen!

alana: jiehoeee! Fijn fijn fijn!!!!
Super Alana, en Jemida!

Spannend Rieneke, ik duim voor je joh!!

Hier nog steeds onzekerheid...
Droid, ik duim voor je dat je vandaag iets hoort!!

Alana en Jemida... Zo jalours.. Nee, hoor het is jullie gegund! Gefeliciteerd!!

Alana, onze bezichtiging is pas donderdag om 15.30...

Talise, oke, wat lijkt mij dat een heerlijk idee, dat je je huis niet meer spic en span voor een ander hoeft te maken( en al het ander geregel er om heen met 3 kinderen!)
Een positief berichtje uit het regeerakkoord voor degenen die hun huis met een restschuld (hebben) moeten verkopen:

De rente betaald op restschulden op de hypotheek kan tijdelijk (max. 5 jaar) en onder voorwaarden in mindering worden gebracht op het belastbaar inkomen in box 1.
En? Niks? Geen nieuws?

Ik ga vanavond even in 'mijn' huisje kijken... ik heb er zin in. Ben een beetje bang dat ik niet meer weg wil.
Hier weer een update op dit stille forum...

Vandaag zijn de kijkers voor de tweede x geweest. Volgens de makelaar hebben ze duidelijk intresse. Positief dus! Ze nemen begin volgende week contact op met de makelaar. Spannend!!!

Talise, hoe was het in je huisje? Wanneer gaan de huurders eruit?
Spannend Rieneke! Zou wel heel fijn als het gaat lukken nu.
Echt wel spannend!!

Hier gaat het de goeie kant op, details volgen zodra er echt iets gebeurt
rieneke: ooo wat goed! Dat gaat ook de goede kant op!

droid: heel benieuwd naar de ontwikkelingen!!!

In mijn huisje was het zo fijn!

Huurder gaat er in december sowieso uit, de vraag is alleen per 1 december of per 12. Ik hoop per 1. Ik wilde er niet meer weg. Zucht. Had 'm bijna op straat gezet
Rieneke en Droid, wat spannend! Ik duim voor jullie.

Talise, wanneer moeten jullie je huis uit? 1 dec is al snel.

Wij hebben de sleutel gekregen. Nu dus aan het klussen. Als is klussen met een baby wel lastig dus vandaag blijf ik bij mijn zoontje. We gaan vanmiddag wel even kijken.
Visils: Klussen met kinderen is hopeloos! Wel lekker om de sleutel te hebben zeg!

Wij moeten er 12 december uit zijn. We hopen dus dat onze huurder er wat eerder uit wil, dan hebben we ook een beetje 'klus lucht' En dat met een kleuter, peuter en dreumes. Ik voorspel dat we oppas gaan inschakelen
Wow Talise, 12de eruit en met een beetje pech ook pas erin?

Dat is toch haast onmogelijk, hoop toch voor jullie dat de huurder ietsje eerder gaat!

Thanks voor het duimen!

Spannende week voor ons Rieneke...
Droid: goed nieuws hier! We zijn met onze huurder overeengekomen dat hij er per 1 december uit gaat! Hoera! We gaan nu nog eerder terug! *juicht*

Is er al nieuws? Iets?
Wouw Talise, goed nieuws! Fijn voor jullie! Wil je nog het een en ander doen in huis, of kun je er zo in??

Oei... Het wordt heel spannend!! Ik ben benieuwd wat het gaat worden..... Nog even een dan weten we het Droid!!!
Ja, echt spannend!!

Echt super Talise, anders was het echt abnormaal stressen geweest!
Rieneke/Droid: is zeker fijn! We willen eigenlijk voornamelijk vloerbedekking op de kinderkamer schoon laten maken, maar dat kan wellicht voor 1 december wel. Even overleggen. Verder moet er een kast uit de woonkamer gehaald worden (die zit aan de muur) en nog een kastje uit de muur... en daarna opnieuw gestucd. Dat is nog wel even een werkje, maar geen heftige dingen dus.

Rieneke: oooo spannend ))) Ben je niet bloednerveus nu voor morgen?
Wat is het stil hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven