Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's blijven fashionably warm in de herfst #77

27-09-2012 21:50 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het enige echte Fashion-café waar je behalve voor het verbreden van je stijlhorizon ook altijd terecht kan voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG en wat al niet meer!

VD!

@ Mirte, ik bedoelde dat ik het hier opgaf, iedereen gaat steeds weg als ik iets post.

Iemand nog een film/serie tip?
Hij kwam me al bekend voor

Ik hoor veel goeds over breaking Bad. Of Bloedverwanten, staat denk ik nog wel op uitzending gemist.
Ik zie overal die baggy leren broeken. Ik weet het er niet zo mee. Ik vind het niet zo'n succes, wat ik tot op heden gezien heb.

Rechts boven is de enige die er nog enigszins okay uitziet.

Ik heb nog een leren broek. en die is heel erg uitgelopen. Ws is die nu ook wel baggy... Binnenkort eens zien hoe het eruit ziet als ik 'm aan heb.
Ik vind het ook niets. Een leren broek moet goed om je kont zitten etc.

Ik vind Timberlands leuk nu in het straatbeeld. Voor mij denk ik iets te lomp, maar vind het wel leuke stoere schoenen.
Breaking Bad heb ik ook gehoord. Maar ik zoek iets luchtigers denk ik. Bloedverwanten nog niet van gehoord. Ga googlen.
Of New Girl, vind ik erg grappig, korte afleveringen, kijkt zo weg
Dat klinkt grappig. Zie je dat online? Of download je dat?
ik kijk online op Cucirca.com

As we speak trouwens, dus ik tune uit. Ga daarna vroeg slapen, morgen nog 1 dagje werken en dan een dag vrij
Trusten voor zo.

Goedemorgen!

*Regelt koffie*

Mjam.

*zit moed te verzamelen om hard te lopen*
*Zet Gerrit Hiemstra-modus aan, regelt regenvrij moment en geeft VD schop onder bevallige derrière*
De weergod Gerrit Hiemstra was me goed gezind

Waterig zonnetje, veel zuurstof, heerlijk!

Voor het eerst sinds de vakantie weer gesport! Hij ging lekker. Zit nog op hetzelfde niveau als voordat we weggingen, viel me alleszins mee! Alleen doet m'n hoofd nog niet helemaal mee vanwege die stomme verkoudheid die volgens mij nooit meer weggaat, haha.

Ik ben nu aan het schrijven voor nano! Ik wil vandaag veel doen, kijken of het lukt
Succes Alf!

Ik vind t overigens ook best meevallen qua conditie hoe snel dat verdwijnt! geeft de burger moed

Ok even jullie als klankbord, niet onzekere vrouwen..

Ik had net een sollicitatie, ik sms LC daarna:

ik doe het niet

hij: waarom?

Ik: omdat ik hun manier van zakendoen niet zo leuk vind, wil niet weg bij jouw bedrijf. nu nog even bedenken welke reden ik hen ga geven

hij: maar wat is je reden dan?

Ik: dat zeg ik net.

hij: je hoeft het voor mij niet te laten hoor!

ik: dat doe ik niet, ik zeg toch net waarom ik t niet doe. Zo geef je me het gevoel dat je wil dat ik het wel doe.

hij: je moet doen wat je leuk vind, maar voor mij hoef je niet te laten hoor!

Ik: ik doe het voor mezelf niet.. Ik heb toch net redenen gegeven

hij: ok. Klaar

Ik: gezellig gesprek.

hij: ik doe heel normaal hoor, stel hele normale vragen.

Oh het ligt dus weer aan mij. Zoals altijd. Ik weet dat mijn lontje de laatste tijd wat korter is en dat ik soms dingen lees die er niet zijn.. Maar als iemand 4 x zegt ' maar waarom dan' terwijl ik het heb gezegd dan krijg ik toch het gevoel dat hij er niet helemaal achter staat.. Ben ik dan zo stom?
VD, ik roep ook maar wat maar ik denk dat een hele hoop van dit misverstand ook komt door het medium... ik vind Alfman ook altijd kortaf overkomen over whatsapp, maar dat is gewoon een stijlverschil... ik heb het idee dat mannen in hun communicatie via dat soort media sowieso heel anders zijn dan vrouwen!

En ik denk dat hij je gewoon echt echt op het hart wilde drukken dat je moet doen wat je wil en dat hij niet het idee wil hebben dat hij je tegenhoudt, en dat het dus totaal niet lullig is bedoeld maar juist lief. Denk ik hè. I can be wrong too
Ik ben het eigenlijk wel eens met Alfs interpretatie, VD.

En nee, je bent niet stom.
Mooi jack :

Heel mooi jasje inderdaad!

Deze ook:

Gewoon algeheel mooie look:

Mooie pix pics weer. Hoe is het hier?

@ VD: ik sluit me aan bij Alf. Hij bedoelt het lief denk ik

@ hier: rustig weekend gehad, heerlijk.

Lekker gerelaxed en gewandelt tussen de buien door. Vandaag ook constant regen gehad, nu wordt het donker en is het droog (kan dat niet andersom?)
Alf, goed opgeschoten met je nano? Ben wel benieuwd hoor

Kom misschien vanavond kletsen en plaatsjes kijken (afgelopen dagen mobiel geforumd dus geen pics kunnen kijken)

Tschüß

VD,

Ik zou ook de kriebels krijgen van deze manier van appen maar ik ga er ook van uit dat hij het goed bedoelt en hé, het is een man! Wat Alf zegt dus. Maar...

"dat doe ik niet, ik zeg toch net waarom ik t niet doe. Zo geef je me het gevoel dat je wil dat ik het wel doe." ... daar zou ik, als man, ook van gaan zuchten . Want hij snapt (man ) werkelijk niet wat je hier nu weer mee bedoelt. Hahaha, laat 't van je af glijden en doe lekker wat zelf wil.
En nee, je bent niet stom, je denkt alleen teveel en voor een ander en ik kan 't weten want dat doe ik ook vaak..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven