Tim ribberink: wat verdrietig

05-11-2012 12:06 665 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is te afschuwelijk voor woorden.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.as ... nid=153050
Ben er stil van..
afgrijselijk

krijg er spontaan kippevel van.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Vreselijk....

Ik heb er ook geen woorden voor.
Never give up hope.
Wat erg!

Hoewel ik denk dat pesten niet de enige oorzaak voor zelfmoord kan zijn, kan het wel de druppel zijn.
Wat afschuwelijk nieuws. Pesten is zo laf en gemeen. In en in triest, je hele leven getreiterd worden, nergens bij horen....
:'( Zo triest!
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Zo triest, zoiets..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heb er geen woorden voor. En wat een dappere ouders.
Als je op zijn hyves kijkt, tenminste ik denk dat het zijn hyves is staat er als link: reken af met Tim.

Dat is wel erg onsmakelijk allemaal.

Wat een verdriet voor de ouders...bah.
Vreselijk...
quote:Beauke schreef op 05 november 2012 @ 12:17:

Wat erg!

Hoewel ik denk dat pesten niet de enige oorzaak voor zelfmoord kan zijn, kan het wel de druppel zijn.Ik denk dat het volledig de oorzaak kan zijn. Ben jij wel eens het zwarte schaap van een klas geweest?
Wat triest

Wat erg!

Hoewel ik denk dat pesten niet de enige oorzaak voor zelfmoord kan zijn, kan het wel de druppel zijn.Zo'n uitspraak bewijst maar weer eens, dat de gevolgen van pesten echt ernstig onderschat worden.

Wat verschrikkelijk, geen woorden....
quote:

Beauke schreef op 05 november 2012 @ 12:17:

Hoewel ik denk dat pesten niet de enige oorzaak voor zelfmoord kan zijn, kan het wel de druppel zijn.Ik denk van wel. De volledige oorzaak zelfs.
Echt heel erg...
quote:fiddeldee schreef op 05 november 2012 @ 12:27:

Als je op zijn hyves kijkt, tenminste ik denk dat het zijn hyves is staat er als link: reken af met Tim.

Dat is wel erg onsmakelijk allemaal.

Wat een verdriet voor de ouders...bah.

Dat reken af met Tim is volgens mij om via hyves te kunnen betalen. Maar in deze setting wel heel ongepast.

Ik ben het met je eens dat pesten alleen iemand tot zelfmoord kan brengen. Vooral als je de manier waarop ziet (zag een vb op geen stijl volgens mij, van cyberpesten). Zo ziek. Arme jongen. Arme ouders. Ik hoop echt dat de pesters dit de rest van hun leven mee zullen dragen.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Wat erg!

Hoewel ik denk dat pesten niet de enige oorzaak voor zelfmoord kan zijn, kan het wel de druppel zijn.Ik denk ook dat dit de enige oorzaak kan zijn. Gepest worden, en vooral ook buitengesloten en genegeerd worden, kan funest zijn. Met name in de puberleeftijd is het zo belangrijk tot een groep te behoren en geaccepteerd te worden.
Wat de oorzaak ook is. Dit is het gevoel van Tim.

Vreselijk. Wat een moed heb je nodig om zo'n beslissing te nemen.

Heel naar. Ben vroeger ook wel gepest en dat doet pijn. Helaas zijn kinderen en jongeren zich vaak niet bewust van de schade die ze aanrichten.
Wat verschrikkelijk, veel sterkte aan de nabestaanden!
quote:fiddeldee schreef op 05 november 2012 @ 12:27:

[...]

Ik denk dat het volledig de oorzaak kan zijn. Ben jij wel eens het zwarte schaap van een klas geweest?

Ik denk het niet. Immers, dan zou ze een dergelijke uitspraak niet doen. Pesten wordt vaak ontzettend onderschat door mensen die zelf nooit gepest zijn.

Zelf ben ik vroeger ook gepest en hoewel ik geen zelfmoord heb gepleegd, en ook nooit een poging daartoe gedaan heb, kan ik me wel héél goed voorstellen dat iemand die gepest wordt zelfmoord pleegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven