3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
Ik bedoel het forum algemeen, niet dit topic *schuilt alvast voor overvliegende tomaten en rotte eieren*
Marmul
Denk dat we gewoon ouder worden Vil. En het golft, soms is het eb dan weer vloed.
Is je slang al ontstopt en leeft de hamster nog
Hee Moos

De hamsters leven nog, ik heb ze nog niet in de stofzuigerslang geduwd

Dus,..de slang is nog steeds verstopt, wat een ellende en geen idee hoe ik dat ding kan ontstoppen omdat ik het zuigding er met geen mogelijkheid af kan krijgen.
Heb je geen stofzuigerwinkel in de buurt ) mijn tekens doen weer raar vandaar het structureel ontbreken van vraagtekens.
Wat vervelend van je vraagtekens

Anders moet je ctrl shift tegelijk indrukken, dacht ik.

Ik ga morgen toch naar een bouwmarkt dan ga ik het daar wel vragen. Op internet iets gelezen over een trekveer

Géén idee hoe zoiets eruit ziet dus zal ik het moeten vragen.

Meneer, mag ik u iets vragen?

Ja

Heeft u ook een trekveer?

Daar ga ik maar eventjes op oefenen zodat het ook echt lijkt dat ik weer waar ik het over heb
en ik ga op zoek naar mangokleurige verf.
Of is dat misschien gewoon Oker?
Mango

Oker

Ik ga toch maar voor Mango
Dank je Vil ?????

Mmm vragen om een trekveer kan tot genante situaties leiden
Mango is iets frisser, wat ga je verven?
De fruitmand?
Hahaha, nee, de HAL

en daarna de keuken, die wilde ik gedeeltelijk grijs verven maar misschien is Mango ook wel heel gezellig voor in de keuken

Je ???? doet het weer, hoera, hoera, hoera

Denk je dat het genant is om te vragen of een mannelijke Gamma werknemer een trekveer heeft?

Oh,...
Maar ik wil het wel vol zelfvertrouwen en overtuigend vragen.

Heb ik ooit eens in Amsterdam gedaan,

Ik moest een taxi nemen naar de Koninginnestraat of laan, what ever. Maar omdat ik Amsterdamse taxichauffeurs niet vertrouw zei ik het alsof ik nooit anders had gedaan.

Toen vroeg die taxichauffeur of hij nou langs die of langs die straat moest rijden.

Dus toen stond ik met mijn mond vol tanden, zegt die chauffeur ook nog heul gevat "jij woont er toch?
Haha ja daar ga je dan met je stoere gedrag.

Grijs in de keuken vind ik persoonlijk saai. Ik ben echt van de kleuren in huis.

Misschien is de Gamma-man wel beledigd als je daar met je stofzuiger staat en om een trekveer vraagt, gezien wat er weleens in een ziekenhuis komt veroorzaakt door stofzuigers
quote:Mocy schreef op 06 november 2012 @ 00:45:

Haha ja daar ga je dan met je stoere gedrag.

Grijs in de keuken vind ik persoonlijk saai. Ik ben echt van de kleuren in huis.

Misschien is de Gamma-man wel beledigd als je daar met je stofzuiger staat en om een trekveer staat, gezien wat er weleens in een ziekenhuis komt veroorzaakt door stofzuigers

Vertel

*gaat ook maar even googlen op afbeeldingen van een trekveer*
De trekveer

De meeste ongelukken gebeuren immers in en rond het huis (nee ik treed niet in details...haha).

Kan je zo'n trekveer niet online bestellen? Ziet er niet echt duur uit.
Oplossing?
Als ik 'm via internet bestel heb ik 'm overmorgen pas en morgen kan ik net zo goed op de fiets daar heen,

Ik heb voel geen géne ten opzichte van de trekveer
quote:Mocy schreef op 06 november 2012 @ 00:57:

Oplossing?haha, die heb ik vanmiddag al gelezen, maar daar gaat het volgens mij over een verstopte slang met het zuigstuk eraf
Aah joh, ga gewoon in de tuin staan, slinger die stofzuiger in het rond, en wie weet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven