3000+ deel 94
maandag 5 november 2012 om 20:14
hehe mocy lief hoor... even een oude flauwe update gedaan misschien ken je um al:
''Well it's official! I have amazing yet shocking news... I am expecting!!! ♥ 11 weeks and counting... I know, I am in shock too... I can hardly believe it myself... I wasn't going to post it on facebook, but since you are my wonderful friends, and some like family... I wanted to make it official!!!... I am too overwhelmed to keep it a secret... Who would have guessed that of all people... I would be expecting?... But I sure am... We are ALL expecting... Santa in just 11 weeks...
''
''Well it's official! I have amazing yet shocking news... I am expecting!!! ♥ 11 weeks and counting... I know, I am in shock too... I can hardly believe it myself... I wasn't going to post it on facebook, but since you are my wonderful friends, and some like family... I wanted to make it official!!!... I am too overwhelmed to keep it a secret... Who would have guessed that of all people... I would be expecting?... But I sure am... We are ALL expecting... Santa in just 11 weeks...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
maandag 5 november 2012 om 20:15
maandag 5 november 2012 om 23:40
De leukste blog ever op Vivaforum
Ik heb het (of de) blog van Floor terug gevonden en hij is zo leuk
Hierdoor zat ik zo weer in (in gedachte) die super gezellige forumtijd.
Ben ik nou zo veranderd of is het forum zo veranderd?
Ik mis de levendigheid, de gekke Vivawoordjes, de snedige antwoorden en dat je soms toch echt wel moest oppassen hier wat je schreef want anders kreeg je "het clubje" op je dak, hahaha.
Ik heb het (of de) blog van Floor terug gevonden en hij is zo leuk
Hierdoor zat ik zo weer in (in gedachte) die super gezellige forumtijd.
Ben ik nou zo veranderd of is het forum zo veranderd?
Ik mis de levendigheid, de gekke Vivawoordjes, de snedige antwoorden en dat je soms toch echt wel moest oppassen hier wat je schreef want anders kreeg je "het clubje" op je dak, hahaha.