Vriend in de war

27-10-2012 13:30 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds twee maanden heb ik een relatie met een man die vier maanden gescheiden is, hij is 14 jaar bij zn ex vrouw geweest, en ik ben de eerste waar hij de lakens mee deelt na zijn huwelijk, maar het loopt ontzettend stroef...

We drijven uit elkaar..

Ik merk dat hij in veel andere dingen ook nog niet los is van zn ex.

Wat is nu wijsheid, ik ben echt gek op hem...Maar het is wel heel erg ingewikkeld zo.
Nou je vraagt toch: hoeveel vrouwen ken jij die niet van voorspel houden? Terwijl van voorspel houden voor mij PERSOONLIJK helemaal niet zo logisch is en ik dus niet denk dat mijn vriend - mocht hij onverhoopt weer vrijgezel raken - aan lang voorspel zal doen, omdat hij dat dan niet gewend is.

Dus dat het best zou kunnen dat de ex en de vriend dit samen ook hadden? Dus dat we niet de relatie via 'hij bakt er gewoon niks van in bed' bij het grofvuil zetten maar met TO mee proberen te denken?

Ik illustreer mijn gedachten aan de hand van wat IK ken (ja, wie moet je anders als vergelijkingsmateriaal gebruiken?) en ik probeer met TO mee te denken. Volgens mij lever ik tot nu toen een construcievere bijdrage dan jij met je 'een man die niet aan voorspel doet zal nooit een sexbeest kunnen zijn.' Wat heeft TO daar precies aan dan?
Kabouter puntmuts; dankje voor je uitgebreide reacties

Gister via de telefoon een gesprek gehad, deze relatie gaat hem allemaal te snel.. ben de hele dag al verdrietig... Al zag ik het wel een beetje aankomen, maar hij weet niet meer wat hij voor me voelt, en twijfelt...

Goh wat voelt het rot om onzeker te zijn over wat je lief voelt en wil.
Eens met kabouter. To, wat verdrietig dat hij het niet meer weet, maar het zat er wel in, ben ik bang. Je voelde het zelf ook al wel, maar als het dan wordt bevestigd blijft dat verdrietig. Jij zat er verder of dieper in dan hij.

Ik denk dat je veel beter nu zelf eieren voor je geld kunt kiezen, want als je al doorgaat, gaat het gepaard met een hoop gedoe. Ik vroeg me al af of hij wel echt voor je ging, en ik denk eerlijk gezegd dat hij niet de juiste match in je ziet.

Want ook al is hij nog maar kort alleen, als iemand het echt voor je is, dan laat je dan niet zo makkelijk los.. Sterkte.
Hee TO, wat naar. Ik kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent.

Het is niet moeilijk om afgewezen te worden door iemand van wie je niet houdt, maar door iemand van wie je wel houdt, daar kan je behoorlijk ziek van zijn.

Zoals ik al zei: je moet kijken of je zelf bereid bent het gevecht aan te gaan, want hij kan het nog niet. Maar misschien kan hij het ook nooit. Of je nou blijft of gaat, there's no shame in either of them. Maar doe het dan met overtuiging en sta achter je keuze.

Alleen jij kunt bepalen of je klaar bent om los te laten.

Succes meis.
Aha,dat noemen we een "rebounce girl" of "rebounce boy". M.a.w. je ex zit in een losmaak fase en jij bent de rebounce girl die wel of niet bewust onderdeel van zijn verwerking is.
Rebound. Maar goed. En mijn vriend is wel hard tijdens t voorspel. Kom op nou. Tuurlijk. Al dat geouwehoer altijd. Je wordt geil van elkaar of niet. Klaar.
Dat is zo...

Hier lijkt het toch een optelsom van niet leuk genoeg vinden en nog onverwerkte gevoelens tov de ex hebben.
Nou, de kogel is door de kerk, hij wil en kan niet meer...

ben boos, verdrietig en bloedchagrijnig.
Ai, dus toch...

Sterkte!
Dankjewel..

Idd dus toch, ergens bereid je je er ook wel een beetje op voor, maar men, het doet toch wel erg pijn hoor..

Pijnlijke les iig, ik wil geen man meer die zo kort bij zn ex weg is.

Edit; uberhaupt even geen man!!! Bah!!!
Ja, je had gehoopt dat het toch een andere oorzaak zou zijn. Natuurlijk doet het pijn, want jij ging ervoor.

Hij was nog niet klaar met zijn ex, en als jullie waren doorgegaan was het later alsnog geklapt ben ik bang. Je moet niet voor minder willen gaan, dan te dienen als een afleiding. Harde les idd, maar wel leerzaam. En je weet het soms ook niet, hoe dingen lopen. Voor hetzelfde geld was het goed gegaan. Deze man twijfelde nog teveel, over van alles.
Wat gaf hij als reden om te stoppen? Wil hij nog contact, of gewoon rust?
quote:efthimia schreef op 09 november 2012 @ 18:07:

Nou, de kogel is door de kerk, hij wil en kan niet meer...

Gvd!!!!!

Sorry hoor, ben boos, verdrietig en bloedchagrijnig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dankje Fame.

Hij zit er doorheen, en voelt niks meer, raakt zichzelf kwijt, en wil rust.

Hij klonk ook wel enigzins depressief, als ik zo op de afgelopen tijd terugkijk had ik mischien eerder signalen moeten oppikken, maarja das achteraf gepraat.
Het is ook nogal wat, waar hij doorheen moet. Wie weet, als er een tijdje overheen gaat..

Voor nu is het hem duidelijk teveel. Ligt niet aan jou.

Kunt iemand erg leuk vinden, maar het toch niet overzien.
Is ook zo Julus, maar vooralsnog mis ik hem zo, en doet het pijn.
Kunt niks anders doen dan hem laten weten dat je aan hem denkt..beetje op de achtergrond steunen, af en toe. Maar weet niet in hoeverre hij contact nog op prijs stelt?
En misschien een schrale troost, maar het was een paar maanden en niet een paar jaar..hopelijk ben je er snel overheen.
Dankje Julus.

Het gaat met vallen en opstaan.

Ik was echt heel gek op hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven