Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
dinsdag 6 november 2012 om 21:30
quote:Apatura schreef op 06 november 2012 @ 21:26:
Ik kom net van psych.
Regelmaat is t devies. Leuke dingen doen en niet te veel moeten.
Ow en positie kiezen t.o.v lief. Ik wil wat dat betreft open staan voor samenwerken maar ik wil wat doen aan het ondergeschikte in me.
Dat klinkt allemaal of ik het had kunnen zeggen.
Heel goed.
Ik kom net van psych.
Regelmaat is t devies. Leuke dingen doen en niet te veel moeten.
Ow en positie kiezen t.o.v lief. Ik wil wat dat betreft open staan voor samenwerken maar ik wil wat doen aan het ondergeschikte in me.
Dat klinkt allemaal of ik het had kunnen zeggen.
Heel goed.
dinsdag 6 november 2012 om 22:11
dinsdag 6 november 2012 om 23:27
woensdag 7 november 2012 om 00:10
Niets aan de hand hoor.
Weet je, ik kan me dat nog herinneren, dat ik dat typte en dacht, wellicht kan ik hier een ban voor krijgen. En wellicht dan ook terecht. Toen heb ik het volgens mij anders geformuleerd. Maar volgens mij heb ik niet direct "gedreigd"
Ik zei gewoon wat.
En als ik een ban had gekregen, was me dat schijt.
Ik denk wel dat de mods weten hoe en wat. Daar ga ik wel van uit.
Weet je, ik kan me dat nog herinneren, dat ik dat typte en dacht, wellicht kan ik hier een ban voor krijgen. En wellicht dan ook terecht. Toen heb ik het volgens mij anders geformuleerd. Maar volgens mij heb ik niet direct "gedreigd"
Ik zei gewoon wat.
En als ik een ban had gekregen, was me dat schijt.
Ik denk wel dat de mods weten hoe en wat. Daar ga ik wel van uit.