Tttot kluphuis 15

22-10-2012 23:17 2870 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in ons klubhuis.

Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.

Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Lachen is gezond!

Nou, ik ga er toch echt vanuit dat ze kijken wie wat en waar zegt, en wat de tendens van iemand is. Toch?

Stel ik was echt een vervelende vrouw, waar meer mensen zich aan zouden storen, dan zou het wel terecht zijn als ik een Waarschuwing zou krijgen.

Maar weet je, je moet gewoon niet liggen fukken met mijn meiden hier. Dat is het gewoon.

Ik ben heel lief altijd, en een beetje vreemd met momenten, maar kom niet aan de mensen waar ik van hou. Al is het internetliefde. Dan word ik echt bloedje link. Hoe raar dat misschien ook is...
Maar goed, ik ga langzaamaan eens naar bed, anders word ik morgen weer zo laat wakker...

Ik hoop dat iemand me een mail stuurt of hier even neerplempt wat nu de issue was in dat topic.

Ik ben te nieuwsgierig en te sensatiebelust. Vooral als het over mezelf gaat...
Suus, je bent een schat! Welterusten. Ik ga ook mijn bed weer opzoeken, voel me niet zo lekker

Hopelijk wordt je morgen wijzer door andere tttotjes.

quote:secondhandsuus schreef op 07 november 2012 @ 00:21:

Nou, ik ga er toch echt vanuit dat ze kijken wie wat en waar zegt, en wat de tendens van iemand is. Toch?

Nee, in mijn geval niet dus
quote:Yvonne77 schreef op 07 november 2012 @ 00:26:

[...]

Nee, in mijn geval niet dus

Dan snap ik het ook niet meer....

Zouden er sommige mods ook een beetje koekoek zijn, net als wij?

Of is dit ook ban waardig? Nee toch? Want ik bedoel het lief...
Ik vind um zoooooooo lief he, dat plaatje hierboven! Zou er van kunnen janken, zo lief... Lekker zacht en pluizig en zoo fluffy en süss!
quote:secondhandsuus schreef op 07 november 2012 @ 00:28:

[afbeelding]

Wat lief!

Ik kan niet slapen en hier is 's nachts ook niks te beleven
Ik leef nog. Pijn is weg. Nog wel heel moe. Nu tentamen 3 maken.

Vrijdag tentamen 1. We mogen.hem nu al gaan maken!!!
Oh bij de weg. Wat is er aan de hand? Iedereen.springt deze dagen.voor de trein lijkt t wel.

Gelukkig nog niet op mijn traject, maar ik ben er nog niet.

1 bekende, en.vervolgens.nu al 4 in de omgeving (woon tussen 2 sporen in).

Nu alweer 1.
Bedoel t niet verkeerd Yv. Maar heb zoveel nog nooit meegemaakt.
Motnoooong!
quote:secondhandsuus, 8 uur geleden

Goffer, wat heb ik gemist?? Ben je een dagje aan het werk, kom je ter sprake op een topic!

Ik wist vanmiddag, toen ik het topic las, dat die post van mij gebruikt zou worden door die zielige snotneus.

Tjonge jonge zeg, wat een loserT. Jammer dat ik de postst van de rest niet heb kunnen lezen...

Je post werd misbruikt. Martin had wat nodig om zielig gevonden te kunnen worden.

Alleen geloof ik er niets van, logisch, want dan had hij moeten staffen als hij zich bedreigd voelde.

Wat hij bewust niet gedaan heeft volgens mij. Zodat hij het later kon gebruiken. Snap je wat ik bedoel?

Hij trok de slachtoffer rol aan. Jammer. En sneu.

Ik heb de post ook niet terug kunnen vinden. Is geen doen joh, mobiel terug scrollen.
Motnong!

Vanmiddag practicum dat tussen 13.00 en 14.00 begint maar niemand kan mij vertellen hoe laat precies....
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Zorgen dat je er 5 voor 1 bent dan!
Was ook het plan, anders ga ik daar wel weer verder met mijn boek doorlezen. Wel voor die tijd even lunch scoren..

De hamsterkooi is vervangen. Vanavond de oude schoonmaken en op marktplaats zetten.
Motnong Ben zowaar opweg naar pilates maar echt wakker ben ik nog niet.
Been there, done that, got the T-shirt.
Het is 13.30, precies in het midden dus.
Morguuuh...

Ik strompel net een half uur geleden mijn bed uit... De buurvrouw, oud lief vrouwtje met wat vergeetachtigheid, vond het nodig om 5x op de bel te duwen. Ze hadden een pakketje voor mij bij haar afgeleverd.

De koffie smaakt me niet en mijn nagel is afgescheurd! Auwa de auwa!

In ander topic heeft iemand linkje geplaatst naar hoogslaper! Die vind ik super!

Had ik ook graag gewild voor kinderen hier. Maar huis is wat krap...
Ik moet wennen aan de lengte (kortheid?) van m'n haar als t in een staart zit.
Gratis koffie met appelgebak

jummie!
Hoe doe je dat?
Bonnetje van de intratuin. (ja alweer) ik moest toch nog bollen hebben. Ben helaas niet de enige met t idee. T is druk.
Dit boek bij de bieb geleend:

Hij is leuk!
Kan k ff niet zien.

Ik heb keizerskronen gehaald voor in de tuin. Die wil ik al zo lang. Heb ik morgen ook wat te doen. Ik denk dat ik voor morgenochtend een afspraak maak bij de zonnebank. Dan heb ik een rede om mn bed uit tekomen

Er loopt hier echt n engeltje rond. Meisje van n jaar of 6 met van die prachtige krullen rond haar gezicht. Je zou dr zo in de kerstboom hangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven